וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד המדהים של ענקי הדפוס "ג'אקו חולצות" שהתחילו בעליית גג קטנה

בשיתוף ג'אקו הדפסה על חולצות

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 10:10

זהו סיפורם של שני חברים מהצבא שלאחר השחרור הגשימו חלום קטן והפכו לענקים בתעשייה

הדפסה על חולצות. ג'אקו הדפסה על חולצות,
הדפסה על חולצות/ג'אקו הדפסה על חולצות

אלפרד אדלר, אברהם מאסלו, רודולף דרייקורס, השמות האלו מוכרים לכם? אלו הם הפסיכולוגים הבולטים שהתעסקו רבות בשאלת השייכות והגיעו למסקנות החותכות שמוכרות בעולם הפסיכולוגיה עד ימינו אנו: הצורך בהשתייכות הוא צורך אנושי בסיסי ומניע עיקרי לפעולה.

בארי וסיני שפירא, הם שני הצעירים שלקחו את העובדה המדעית הזו צעד אחד קדימה והקימו עולם שלם של חולצות שייכות מובהקות. ג'אקו - הדפסה על חולצות, זו החברה בבעלותם, המייצרת מדי יום פריטי לבוש שהופכים יחידים לקבוצות. קראו הכל על הקסם המודפס הזה, ואיך הוא הולך וצובר תאוצה.
הצבא צועד על חולצתו

בארי וסיני שפירא הם שני בוגרי יחידות קרביות שמכירים את השטח הצבאי לא כמקלפי תפוחי אדמה, אלא ככאלו ששירתו בהצטיינות והיו חלק בלתי נפרד מהנוף בצה"ל במיטב שנותיהם. כל אחד מהם נושא איתו מלאי של בדיחות פנימיות, חוויות רטובות מדמע ונוטפות צחוק, וערימת חולצות מודפסות. קצת לפני שבארי וסיני יוצאים מהבסיס הצבאי לנצח, הם מתחילים ליצור קווי מתאר לחלום המשותף שלהם: הם עומדים לפתוח מפעל להדפסה על חולצות. מפעל הדפסה על חולצות, למה? התשובה שלהם מתחלקת ל-2, תשובה ברובד הרעיוני ותשובה ברובד הפרקטי.

חולצות יוצרות שייכות

נתחיל עם החלק המהותי: "אנחנו יודעים שלחולצות מודפסות יש כוח", פותח בארי את הריאיון אתו במילים פשוטות. לא אחד כמו בארי ידבר במילים מכובסות של שבת, אבל כל אמירה שלו, שווה משקלה באורניום מועשר. "חולצות עם סמל היחידה, חולצות עם לוגו מוכר, חולצות עם תמונה משותפת, כל אלה ביכולתן לקחת מספר אנשים בדידים, ולהפוך אותם לקבוצה מגובשת היטב, זה מוכח".

זה גם נכון כשחושבים על כך. כי מי מאיתנו לא זוכר את הטיול מכיתה ט', בתוך חולצה עם כיתוב פסיכי? היינו בטוחים אז שאנו בדרך לכבוש את העולם ולעקוף מימין את נפוליאון… או את החתונה בה חולקו חולצות למזכרת, וחשנו שאנו נמסים בתוך כבשן אהבה וחברות לוהט…

חולצות מודפסות הן גם כלי שיווקי לרעיונות מפלגתיים שונים. היזכרו בסרטון האחרון של ההפגנות בבלפור, מסתבר שהיו שם חולצות בגוון אחיד שצעקו סיסמאות בגרונות ניחרים.

"במקום שאין אנשים השתדל להיות איש" (משנה אבות ב', ה')

"חולצות מודפסות מקנות לנו יכולת להזדהות עם רעיון או קבוצה באופן פעיל", מסכם בארי. "בנוסף, מה שהוביל אותנו לחשוב על פתיחת מפעל לחולצות מודפסות הייתה העובדה כי השוק הוצף בסחורה-זבל, בחולצות מבדים ירודים ובטיב הדפסה גרוע מאוד, גם סיני וגם אני קיבלנו מספיק חולצות מודפסות המהלך חיינו, ואף היינו נציגים להזמין עבור החבר'ה, וזו הייתה אינדיקציה מספקת כדי להבין שמצב ההדפסה על טקסטיל בשוק הישראלי - מחפיר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

כשהאחים לא מקשיבים לעצות אחיתופל

כך התחילו האחים שפירא את דרכם בפתיחת חברת ג'אקו. הם לא נשמעו לעצותיהם של חבר'ה ששמעו על הרעיון וניסו לגרום להם "לרדת מהעץ" כלשונם. להפך, הם נטלו את כספי הפיקדון והמענק שלהם מהצבא, ויצאו לקנות "סולם" שיעזור להם לטפס גבוה יותר. הם רכשו מכונות הדפסה פשוטות והפכו כל אבן במטרה ללמוד את רזי המקצוע. וזה התחיל לרוץ! בתחילה בממדים זעירים בעליית הגג הקטנה של ההורים, ואחר כך כמו בסיפורים היפים של ההצלחות, העסקים התחילו לצבור תאוצה, מה שגרם לסיני ובארי לנטוש את המיקום הזעיר לטובת אזור התעשייה בגוש עציון.

מהר מאוד הם תפחו וגידלו "כרס" שמנמנה של לקוחות קבועים ואינסוף הזמנות, כך שגם המקום שם נהיה קטן עליהם והם עברו לשטח של 500 מ"ר עם מכונות ענק וצוות מקצועי של גרפיקאיות, עובדי דפוס ואנשי מכירות שאוהבים את העסק הזה, ומרגישים בו בית. זו מעצמה, כך מספרות עשרות החולצות שיוצאות מדי יום עם פנים מודפסות, לכל רחבי הארץ. ככה קורים דברים טובים, ככה גם קמה וקרמה עור וגידים - חברת ג'אקו.

הדפוס על חולצות הכי איכותי בארץ

לא אין זו אמירה פומפוזית, ולו משום שבארי וסיני שפירא רחוקים מפומפוזיות והאדרה עצמית כרחוק החולצות המודפסות מהאדם הקדמון. טכניקת ההדפסה בה משתמשת חברת ג'אקו כדי ליצור את החולצות המפורסמות, הינה הדפסת המשי המסורתית הידועה באיכותה ובנדירותה בשוק הישראלי. "אנו גם מבצעים הדפסת משי צבעונית ורקמה ממוחשבת", מציין בארי, "וכן, הדפסה בטכניקת די.טי.ג'י - שיטה זו מזריקה צבע ישירות לבד הטקסטיל ויוצרת חיבור טבעי בין השניים, כך שאין מצב שההדפס יתקלף, כמו שקורה בחולצות מודפסות באיכות ירודה, או יאבד את חדותו".

"אנחנו מאמינים בפרפקציוניזם בכל הקשור בהדפסה על חולצות" מבהירים האחים. "מה שלא היה מספק אותי בתור בעל עסק המזמין חולצות מודפסות, לא יעבור את פתח בית הדפוס שלנו". החולצות הן חולצות ברמת ייצור גבוהה במיוחד, מה שמאפשר שימוש חוזר ונשנה במוצר הידידותי הזה.

ג'אקו מעולם לא הכירה את הקופסה מצידה הפנימי

לצאת מחוץ לקופסה. הנרטיב של חברת ג'אקו הוא שימוש ביצירתיות ככלי לשמחה, לחיים מתובלים בפיקנטריה וליופי טקסטילי שחוצה מגזרים. הצוות המקצועי המועסק במקום, מודרך שלא להוציא תוצר שאינו מושלם תחת המותג: ג'אקו. כך יוצא שהחולצות המעוצבות מבית ג'אקו ניתנות לזיהוי בקלות לפי רמת הביצוע והעיצוב הגבוהות בשוק. "אי אפשר לקנות אושר", כך סוברים בג'אקו. "אבל אפשר להזמין חולצה מודפסת, זה תחליף גנרי מוצלח".

מאחורי האתר יש פרצופים, והם שם כדי לשרת אתכם

ג'אקו מאמינה בשירות לקוחות ברמה גבוהה במיוחד, כתשתית לכל החברה כולה. תוכלו ליהנות משירותי וואטסאפ במשך כל שעות הפעילות, כשאנשי צוות נמצאים שם בשבילכם עם מענה מהיר וידידותי, לזירוז ההזמנה שלכם וסיומה על הצד הטוב ביותר. "צורת התקשורת בוואטסאפ נוחה מאוד לחיילים ולאנשים רבים שפשוט שולחים לנו רצף הודעות מבולבל עם רשימת הדרישות, כשאנו מסדרים אותם, שולחים הדמיה, מקבלים אישור ויוצאים לדרך ההדפסה". יש עם מי לדבר, זו התחושה שנוצרת לאחר שימוש בערוץ התקשורת הפתוח עם ג'אקו.

חולצות מודפסות - עשינו עסק?!

תעשיית החולצות הממותגות בקרב עובדי חברות ועסקים, הפכה לפופולרית ביותר. לאחר שנים של חקר שיטות הפרסום ויחסי התקשורת בעבודה, קלטו בעלי העסקים את מכרה הזהב הטקסטילי שיש בעולם החולצות המודפסות. חולצה ממותגת לעסק - למה זה טוב?

• כי חולצה ממותגת יוצרת אווירת שייכות וגאווה בקרב העובדים.
• כי חולצה ממותגת מפיצה את מסרי החברה בצורה בלתי מודעת.
• כי חולצה ממותגת היא מוצר שמפנק את העובדים.
• כי חולצה ממותגת היא מוצר שמבדל את העובדים משאר הלקוחות בעסק.

עסקים רבים בישראל בוחרים להדפיס דווקא בג'אקו חולצות שעובדות.

חולצות מודפסות של ג'אקו - סיבה למסיבה

ניתן להזמין חולצות מודפסות עבור כל אירוע: מזכרת מאירוע ספורט, מחתונה, מטיול, ממסיבת יום הולדת, ממחנה ועוד. למען האמת חברת ג'אקו כבר מזמן אינה מדפיסה רק על חולצות. תוכלו לבקר באתר ולצפות במגוון מודפסים מגניבים שניתן להדפיס עליהם כל שעולה על הרוח. ג'אקו כאן כדי למתג את המכנסיים שלכם, להדפיס על תיק מרהיב או לעצב לכם פוטר מפנק. אתם רק צריכים לבחור, את שאר העבודה תשאירו לג'אקו.

לאתר ג'אקו הדפסה על חולצות: https://www.jacoshirts.com

בשיתוף ג'אקו הדפסה על חולצות
  • עוד באותו נושא:
  • הדפסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully