וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שאלתם, רז ביובית עונה: כל מה שצריך לדעת על פתיחת סתימות ביוב

בשיתוף רז ביובית

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 12:14

רז ביובית היא החברה המובילה בתחום שירותי הביובית ומספקת מענה בפריסה ארצית ומגוון שירותים מקצועיים בתחום האינסטלציה והביוב, והיום נקבל ממנו כמה תשובות לשאלות שרציתם לדעת

ביוב. רז ביובית,
ביוב/רז ביובית

מתי לקוח צריך שירות של פתיחת סתימות ביוב?

זו נקודה חשובה שכן הרבה פעמים לוקח זמן ללקוח להיות מודע לכך שקיימת בעיה במערכת האינסטלציה אצלו בבית. הרבה פעמים אנחנו רואים לקוחות שבכלל אין להם את ההבנה שמערכת הביוב היא לא משהו מובן מאליו. מערכת הביוב היא מערכת המבוססת על שורה של צינורות שמתחברים אלו לאלו כדי שבסופו של דבר המים המלוכלכים ימשיכו יחד לאגן ניקוז קבוע מראש.

פתיחת סתימות ביוב הוא למעשה תהליך בו אנחנו רוצים לאפשר למים הללו להמשיך לזרום בלי הפרעה. שירות של פתיחת סתימות ביוב הוא שירות שנעשה כאשר יש משהו שחוסם את הזרימה של המים המלוכלכים. בין אם מדובר על שומן שנתפס על שוליו של הצינור ובין אם מדובר על עצמים גדולים שנתקעים בצינור ופשוט מונעים מהמים להמשיך לזרום.

מה היתרון של ביובית ומתי משתמשים בה?

שירות של פתיחת סתימות ביוב הוא כאמור על מנת לאפשר למים להמשיך לזרום באופן חלק במורד הזרם. היתרון של ביובית הוא בכך שמדובר על כלי בו אנחנו שואבים בוואקום גבוה את הנוזל מתוך הצינור וכך משחררים את הסתימה מהר יותר ובאיכות גבוהה.

בנוסף, חשוב לזכור כי ביובית היא בדרך כלל משאבה המשמשת אותנו במקרים מורכבים כאשר הסתימה ממוקמת בנקודה אליה אי אפשר לגשת באמצעים פשוטים כמו זחל ידני וכיוצא באלו. כך שבמידה רבה מדובר על שירות בו אנחנו נעזרים לעיתים קרובות אבל ממש לא תמיד.

ביוב. רז ביובית,
ביוב/רז ביובית

מתי לקוח צריך לפנות לשירותי פתיחת סתימות ביוב?

שירות של פתיחת סתימות ביוב הוא שירות רלוונטי עבור כל מי שמערכת האינסטלציה אצלו בנכס לא עובדת כמו שצריך. חשוב לדעת כי כל חשד ולו הקל ביותר עלול להתברר בתור תקלה שהפתרון עבורה הוא מורכב ולא פשוט. לקוח צריך לפנות עבור פתיחת סתימות ביוב בשורה של מקרים, החל ממצב של ריח לא נעים מהביוב שיכול להעיד על עליה של מי ביוב כתוצאה מהסתימה וכלה במקרים בהם ניתן לראות כי מערכת הביוב לא מבצעת את מלאכתה בצורה טובה והמים שנשלחו אל עבר הביוב לא עוברים כמו שצריך.

אל תשכחו כי כל דחיה של הטיפול עלולה להוביל לתקלה גדולה יותר מה שבמקרים חמורים אפילו מביא לפיצוץ של הצינור ולשורה של תקלות מורכבות אותן קשה יותר לתקן בסופו של דבר.

האם ניתן לקבוע שירות של פתיחת סתימות ביוב מעכשיו לעכשיו?

אין כל ספק כי במקרים רבים גילוי מוקדם של התקלה מביא לתוצאות הטובות ביותר בסופו של דבר. אבל אין כל ספק כי כאשר אנחנו מדברים על מערכת הביוב אנחנו מדברים על שורה של תקלות שתמיד עלולות להתרחש בלי שאיש ציפה להן. כך שבכל מקרה אנחנו תמיד זמינים לתת שירות מהרגע להרגע בעזרת ביובית. בכל זאת, מה שכן חשוב להגיד הוא שככל שהמודעות תעלה כך הסיכוי להגיע לרגע בו יש לקרוא עבור שירות דחוף ירד באופן משמעותי.

איך קובעים את המחיר עבור העבודה?

שאלה טובה משום שאין באמת מחיר אחיד עבור כל העבודות כולן מהטעם הפשוט שלא כל עבודה נראית כמו עבודה אחרת. המחיר עבור העבודה נקבע בעיקרו כתוצאה משקלול של נתונים כמו המורכבות של העבודה, כמה זמן לוקח להגיע לפיתרון, האם העבודה כוללת בחינה של עוד גורמים שמובילים כולם לסתימה. כלומר, בדרך כלל רק אחרי שנראה במה מדובר אז נצליח לתת את התשובה המלאה ולדון בכל מה שנוגע לכסף.

למה חשוב להפקיד שירותי פתיחת סתימות ביוב בידיים טובות?

הסיבה לכך היא שבדרך כלל כמעט בלי יוצא מהכלל, כאשר מבצע את העבודה מי שאין לו את הידע והמיומנות התוצאה היא עבודה לא טובה דיה מה שעלול להביא אתכם לקרוא שוב לאנשי מקצוע כדי להביא לפיתרון מלא של הבעיה. עבודה של מי שעוסק בתחום היא לתת את המענה המלא והשלם מההתחלה ועד הסוף ללא יוצא מין הכלל. אין שום סיבה שתמצאו את עצמכם קוראים שוב לאיש מקצוע שייקח מכם כסף כאשר את הבעיה ניתן היה לפתור מראש בקלות ובמקצועיות.

איך יוצרים אתכם קשר?

לבירורים ולפרטים נוספים התקשרו 050-6833701

עמוד העסק בפייסבוק: רז ביובית

בשיתוף רז ביובית
  • עוד באותו נושא:
  • ביוביות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully