וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך השלם לבחירת מגפונים מושלמים לשנת 2022

בשיתוף נעלי זמש

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 14:26

אם אי פעם נעלת זוג מגפונים עם שמלה ותהית אם הלוק הזה נכון לך, או ששאלת את עצמך אם כדאי להכניס את הג'ינס למגפיים או דווקא למשוך אותו מעליהם, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילך!

מגפוני נוחות ספורטיביים מעור מדגם ג'ורדן. נעלי זמש,
מגפוני נוחות ספורטיביים מעור מדגם ג'ורדן/נעלי זמש

אספנו כמה טיפים יעילים שיבטיחו שחורף 2022 יהיה הרגע שלך להתבלט עם לוק שהוא לא פחות ממושלם. אז מבחירת העיצוב המתאים לרגל שלך ועד התאמת האאוטפיט המושלם לחורף, אלו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון

לבחון את גובה הקרסול שלך

הנקודה שבה החלק העליון של המגף מסתיים והרגל שלך מתחילה, היא זו שתקבע עד כמה המגפון החדש יחמיא לך. כלל האצבע הוא כזה - ככל שהמגף יסתיים בחלק צר יותר של הרגל, כך הוא לרוב יחמיא יותר. הסיבה לכך היא פשוטה. חלקו העליון מדגיש את קו הרגל שלך. לכן, אם הוא יתחם את הרגל בנקודה צרה, הרגליים שלך ייראו חטובות יותר.

לקחת בחשבון את צורת העקב

כיום יש מגוון רחב מאוד של עיצובים. אחד מההבדלים הבולטים ביותר יבוא לידי ביטוי דווקא בעיצוב ובצורת העקב.. כן, כן, העקב.

אומנם לא מציינים זאת הרבה, אך צורת העקב יכולה להשפיע מאוד על מראה הרגל. יש להתאים את עובי העקב לעובי הרגליים שלנו. עקב דק או סטילטו עלול להיראות מגושם ולהדגיש פלג תחתון מלא יותר. במקרה כזה, עדיף ללכת על עקבים רחבים יותר. עם זאת, כשהרגליים דקיקות, מומלץ להחמיא להן עם עקבים דקים יותר בהתאמה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מגפונים ספורטיביים ומעוצבים מעור מדגם ג'ורדן. נעלי זמש,
מגפונים ספורטיביים ומעוצבים מעור מדגם ג'ורדן/נעלי זמש

IN OR OUT?

נתייחס בראש ובראשונה לשאלת השאלות - האם עדיף להכניס ג'ינס או מכנסיים למגפונים, או להשאיר אותם משוחררים מעל המגף? מצד אחד, ג'ינס תחוב עלול להיראות מגושם. מצד שני, כשהג'ינס נמשך מעל, קווי המתאר שלו נראים דרך הג'ינס ולעתים זה ממש נראה משונה. הפתרון הטוב ביותר יהיה לעשות מכפלת ולוודא שהג'ינס שלנו מסתיים בצורה מושלמת עם קו המגף. זה ייצור מראה הדוק ומוקפד שייראה מדהים עם סקיני או עם גזרות צמודות אחרות.

התאמת צבע המגפון ליתר פריטי הלבוש

פתרון גאוני נוסף שניתן לשלב עם המגפונים, הוא להתאים את צבע הטייץ או הגרביונים למגפון עצמו. השילוב הזה ייצור המשכיות עם אפקט שמאריך את הרגליים שלך. פתרון מעולה נוסף ליצירת האפקט המוקפד והאחיד הוא לשלב את הנעל עם מכנסי 3/4.

עם טיפה תכנון מראש, סבלנות ועין טובה, אין שום סיבה שהרגליים שלך לא יישארו מחוממות וגם ייראו מהמם בחורף הקרוב.

בידוד

ההמלצה שלנו היא להתאים את סוג המגפון גם לפי מידת הבידוד שלו. בין אם החיפוש הוא אחר אחד שייתן דגש יותר על חימום, מראה אופנתי ונוח, או אולי חיפוש אחר מגפון דק שישמור על קו מראה הרגל. כאן יש לקחת בחשבון גם את סוג החומר.

אורך חיי המגפון

חשוב לבחור במגפון שהוא לא רק נוח ויפה, אלא גם מיוצר מחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. בייחוד מאחר והחורפים האחרונים די קשים ולא צפויים.

עם טיפה תכנון מראש, סבלנות ועין טובה, אין שום סיבה שהרגליים שלך לא יישארו מחוממות וייראו מהמם בחורף הקרוב. מגוון רחב של מגפונים לנשים מקטלוגים לשנת 2022 זמינים לך היום באיכות גבוהה ועכשיו נשאר רק למצוא את הפתרון המושלם למלתחה שלך ולהתחיל לתכנן את לוק החורף שלך.

בשיתוף נעלי זמש
  • עוד באותו נושא:
  • מגפונים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully