וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוואה חוץ בנקאית - האלטרנטיבה הטובה ביותר!

בשיתוף Finbert

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 17:21

מי שנזקק לכסף נזיל במהירות וללא בקשת ערבויות ומי שסורב על ידי הבנקים יכול לפנות לאופציה של הלוואה חוץ בנקאית. כל הפרטים

הלוואת כסף בבנק. ShutterStock
הלוואות/ShutterStock

הצורך המיידי של אנשים בכסף נזיל יכול לנבוע ממגוון סיבות שונות - יש כאלה שזקוקים להלוואה לרוב כדי להחליף הלוואות יקרות בזולות ויש כאלה שזקוקים להלוואה מסיבות הנחשבות לחיוביות ומשמחות, למשל כדי לשלם את העלות הגבוהה של הפקת אירוע כמו חתונה או כדי לממן את השיפוץ בבית. הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להתאים לכל סוגי הלווים, בעיקר לאור העובדה שהן לא ניתנות על ידי הבנק, אלא על ידי גופי מימון חיצוניים המציעים תנאים ייחודיים להחזר ההלוואה.

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא למעשה סכום כסף הניתן מגוף מממן. ההלוואה אינה תופסת את מסגרת האשראי של הלווה או נקשרת לחשבון הבנק שלו. בפועל, ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית מבלי ליידע כלל את הבנק אליו הלווה משתייך. לעיתים בתנאים טובים יותר ממה שמציע הבנק.

חברת Finbert מציעה לכם הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה לפרטים נוספים לחצו כאן>>

למי מתאימה הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להוות מוצא אחרון למי ששרוי במצוקה פיננסית, אך באותה מידה גם להוות בחירה צרכנית נבונה, עבור מי שאינו מעוניין לערב את הבנק בנושא ההלוואה ורוצה לקבל כסף מיידי ללא התניה, בתנאים טובים.

בשל ההיצע הרב והתחרות בין הגופים המממנים הרבים בישראל המציעים הלוואות חיצוניות, ללקוחות יש אינטרס לקבל את ההלוואה המשתלמת ככל הניתן, ולאפשר ללקוחות את היכולת לבחור את מסלול ההלוואה הרלוונטי להם ולהתאים את תנאיה ליכולתם הפיננסית.

חברת Finbert מתמחה במתן פתרונות השקעה אלטרנטיביים ובהתאם לכך החברה מציעה הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה לאחר ניוד קופת הגמל או קרן ההשתלמות או לאחר הקמת קופת גמל במסגרת תיקון 190.

חברת Finbert מציעה לכם הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה לפרטים נוספים לחצו כאן>>

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מה ההבדל בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בבנק?

הלוואות חוץ בנקאיות נבדלות מאלו הניתנות על ידי הבנקים בשלושה הבדלים עיקריים:

1. מהירות האישור של בקשת ההלוואה - הלוואה חוץ בנקאית תאושר במהירות לפי שיקולי האשראי של החברה , כאשר גם הכסף עצמו יועבר ישירות ללווה "מהיום למחר" ואף פחות מכך (לאחר קבלת כל האישורים).

2. ערבונות ובטחונות - על מנת שהבנק יאשר הלוואה, יש צורך בתהליך בירוקרטי מורכב, הכולל הצגת עירבון ובטחונות מצד הלווה. גופים חיצוניים המאשרים הלוואות לכל מטרה, לא יבקשו ערבונות כלשהם.

3. מסורבי הלוואה בנקאית - אנשים שביקשו הלוואה בנקאית וקיבלו סירוב על ידי הבנק למתן הלוואה, יכולים לפנות לגופים המציעים הלוואות חוץ בנקאיות כמו חברת Finbert ולקבל את ההלוואה שהם זקוקים לה. הלווים עצמם מרוויחים את עצם אישור ההלוואה, שכאמור לא היה ניתן על ידי הבנק בשום פנים ואופן, אך גם את ההתאמה המקסימלית של מסלול החזרי התשלומים אל היכולות הכספיות שלהם.

חברת Finbert מציעה לכם הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה, אשר ניתנות לאחר ניוד קופת גמל או קרן השתלמות לקרנות עמם החברה נמצאת בקשרי עבודה - כנגד הסכם הלוואה של עד 30% מהניוד בתנאי אשראי מועדפים במיוחד. העברת הכסף מהקרן יהיה לאחר החזר ההלוואה. צרו עימנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ 03-3030808.

לעוד כתבות בנושאי פיננסים אנו מזמינים אתכם להיכנס לשמענו, פורטל פיננסי.

בשיתוף Finbert
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully