וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לכם תאילנד? תאי טורס תספק לכם את החופשה הטובה ביותר

בשיתוף תאי טורס

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 9:17

בין חברות התיירות המובילות ביותר לקהל הישראלי בתאילנד, נמצאת תאי טורס במקומות הגבוהים עם שירות לקוחות יוצא מן הכלל ומחירי טיסות ומלונות מהטובים ביותר שניתן למצוא ברשת. תאי טורס היא חברת תיירות מיוחדת ומגוונת בהיצע שיש לה לתייר הישראלי

תאי טורס. יח"צ,
מלון מריוט בקאו לאק, אחד מהביקורים הרבים של צוות תאי טורס במלונות בתאילנד/יח"צ

לא פעם אנחנו מחפשים טיסות ומלונות בעולם והולכים לאיבוד ברחבי הרשת. אם רק נדע שיש מקום שבו ניתן לבנות את הטיול ואת החופשה שלנו בקלות רבה יותר, זה יקל עלינו את החיים וכך בדיוק נוהגת לעשות חברת התיירות תאי טורס.

חברת תאי טורס היא חברת תיירות הממוקמת בתאילנד ועובדת ישירות מול המלונות וספקי התיירות במדינה. דרך תאי טורס תהנו ממחירי המלונות הטובים ביותר, הרכבת מסלולים מותאמים לתקציב ואופי הלקוח, ושירות ליווי במהלך החופשה בתאילנד בזמינות כמעט תמידית!

היתרון של תאי טורס בהיותם סוכנות נסיעות הממוקמת בתאילנד הוא האפשרות לטייל ולבדוק את רמת המלונות מדי חודש ולדעת שאתם תקבלו את המוצר הטוב והמתאים ביותר לכם. כמו כן בימי קורונה וההגבלות משתנות, תאי טורס היא הראשונה לעקוב ולעדכן אחר כל שינוי מדיניות כניסה לתאילנד!

בחירת חברת תיירות איכותית ומקצועית

אז אתם חושבים על לנסוע שוב לתאילנד? אתם לא לבד. ייתכן שהקורונה לא תסתיים בקרוב, אבל אולי זה הזמן דווקא להנות מהמחירים הנוחים ביותר שיש לטיסות לתאילנד או לטיסות הפנים שבה. הנסיעות עדיין רחוקות מלהיות פשוטות, עם זאת, הנגיף, מוצא דריסת רגל חדשה ברחבי העולם, ומשאיר בעקבותיו מערכת משתנה תדיר של חוקים והגבלות.

זו מציאות שהעניקה השראה למטיילים רבים בעלי נטייה לבנות את הטיול שלהם בעצמם ולשקול לעבוד עם סוכן נסיעות או יועץ נסיעות, בפעם הראשונה, בתקווה לדלג על הלחץ של תכנון הנסיעות ולהתמקד בחופשה במקום זאת. תאי טורס היא המקום הטוב ביותר לבנות את הטיול הבא שלכם.

איך למצוא סוכן נסיעות טוב?

מציאת סוכן הנסיעות הטוב יותר, כזה המתאים לדרישות שלכם, היא כמו למצוא מספרה. אתם רוצים מישהו שיבין את הסגנון האישי שלכם ויידע לכוון אתכם למקומות המושלמים ביותר בנופש שלכם. חברות תיירות רבות עושות זאת בצורה מדהימה ולכם, כל מה שנותר לעשות הוא למצוא את חברת התיירות האיכותית והמקצועית ביותר להרכבת טיול מושלם.

תאי טורס, היא מהמובחרות ביותר שבאמצעותה תקבלו את השירות הטוב ביותר ותדעו בדיוק להיכן, מתי ואיך אתם נוסעים וטסים לחופשה שלכם. דרך חברת תיירות איכותית, החופשה שלכם תהיה נוחה וקלה יותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תחשבו לאן אתם רוצים להגיע

דרך נוספת למצוא יועץ נסיעות, היא לחפש אחד כזה על סמך יעד, או יעדים, שהוא או היא עשויים להתמחות בהם. האם אתם מעוניינים לנסוע לאיים הקריביים? סביר להניח שתרצו לעבוד עם יועץ שהזמין מספר נסיעות באותה מדינה, ויש לו שם קשרים ואנשי קשר.

יש כמה חברות שמתמחות בטיולים לנכסי נופש של דיסני למשל. אחרים מתמקדים בהפלגות בתוך תאילנד. אם אתם מעוניינים לתכנן טיול מחוץ לתחום של סוכני הנסיעות, יועצי תיירות יכולים להפנות אתכם למישהו אחר ברשת שלהם, או לעשות את המחקר הכבד בעצמם.

טיפים למטיילים בתאילנד

קחו טוק-טוקים ביום ומוניות בלילה. המוניות נוחות יותר, אבל הטוק-טוקים, יתנו לכם חוויית נופים טובה יותר.

אם אתם הולכים לכביש Patpong בלילה (המקבילה של בנגקוק לרובע החלונות האדומים), בקשו מהמונית שלכם לחזור ולאסוף אתכם בשעה מסוימת. אחרת, יהיה לכם קשה להילחם בכל שאר האנשים השיכורים כדי למצוא טרמפ חזרה למלון שלכם.

עוד משהו חשוב: כסו את המרפקים והברכיים שלכם בעת ביקור במקדשים, וואטס, מנזרים, ארמונות וכו'. אנחנו ממליצים לכם להביא אתכם ז'קט קל או כיסוי אפילו בימים שבהם המקדש לא במסלול שלכם - אי אפשר לדעת מתי תתקלו בוואט יפהפה שתרצה לעצמכם.

בשיתוף תאי טורס
  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully