וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פטרון לייזרס" - מיטב המוחות הישראליים משתלטים על טכנולוגיות האסתטיקה הרפואית

בשיתוף פטרון לייזרס

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 11:28

בזמן שמרבית הקוסמטיקאיות והפלסטיקאים מתעניינים במכשירים רפואיים מתוצרת חוץ, חברת "פטרון לייזרס" - Patron Lasers משווקת מכשור חדשני בפיתוח מקומי, תוך התאמה מלאה לשוק הישראלי ולפי דרישות הצרכן

ארז מלכה ואבי גבסו – מייסדי ובעלי Patron Lasers. פבריס ביטון,
ארז מלכה ואבי גבסו – מייסדי ובעלי Patron Lasers/פבריס ביטון

קוסמטיקאיות, בעלי מכוני יופי ורופאים המתמחים בתחום רפואת היופי והאסתטיקה מתעניינים במכשור, מהמשוכללים ביותר הקיימים בתחום זה בשוק, אשר ברובו מיובא מחו"ל. לאחרונה החל ציבור זה להתעניין במוצרים אותם מפתחת חברת "פטרון לייזרס". חברת "פטרון לייזרס" מציעה את אותו מכשור ואף מתקדם יותר, בהתאמה ייחודית לקהל הצרכנים המקומי, כשציוד זה מיוצר ומפותח על ידי מיטב המוחות הישראלים - הצעירים והמבריקים אשר עוסקים בתחום פיתוח המכשירים, המכשירים, ברובם הגדול מיוצרים בחו"ל ואנשי החברה מייבאים לקהל המקצועי בישראל את המכשירים החדשניים והעדכניים ביותר.

חברת "פטרון לייזרס" הינה חברת פיתוח וייצור טכנולוגי למכשירים אסתטיים רפואיים. החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי ארז מלכה ואבי גבסו ומיום הקמתה עומדת בקדמת הטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר, בדיוק כפי שמקימיה חרטו על דגלם ביום הקמת החברה.

נפגשנו עם ארז מלכה בכדי לשמוע כיצד הוא ושותפו מיישמים כבר מספר שנים את חזונם להיות החברה המתקדמת ביותר בתחום הטיפולים האסתטיים וטיפולי היופי ולתת את השירות המקסימלי לצרכן.

ה"סטארט אפ ניישן" בשירות טיפולי האסתטיקה והיופי

מלכה מספר לנו כי בחברה מבצעים את הפיתוח והייצור של מכשירים המשלבים את הרפואי עם האסתטי. מלכה ושותפו גבסו מנצלים את עובדת היותה של ישראל "סטארט אפ ניישן" ולוקחים את מיטב המוחות הרעננים לפיתוח המוצרים. כך הטכנולוגיה מתחדשת מידי שנה, מתחקה אחרי הפיתוחים העולמיים בתחום ומציגה את המכשירים והטיפולים החדשניים ביותר בתחום טיפולי היופי והאסתטיקה הרפואית. המוצרים מיוצרים באירופה ובישראל, במפעלים המובילים בתחומים אלו, תוך פיקוח והקפדה צמודים של המהנדסים ומפתחי המכשירים מישראל, על מנת שיתאימו בדיוק לדרישות הלקוח וצרכן הקצה.

מלכה מספר כי החברה החלה מחברת ליסינג ומימון למכוני כושר, לרכישת מכשירים שבמכוני הכושר. מכאן, ומתוך רצון להעניק לצרכנים טיפול של 360, התפתחה החברה למובילה בתחום האסתטי ובעליה הגיעו לתחום המכשור. במהלך השנים התפתחו ואף הגיעו לתחום המכשור הרפואי-אסתטי, כשבתחילה ייצרו 'פרייבט לייבל' לחברות שבקשו זאת, ולאחר היכרות מעמיקה עם שוק דינמי זה, רתמו את המהנדסים ואנשי המקצוע מהארץ ומחו"ל לפיתוח המכשירים, לשדרוג ועדכון הטכנולוגיה והתאמתה למודרני, המתקדם והחדיש ביותר ושיווקם באמצעות חברתם.

טיפול הוליסטי לטיפולי היופי והאסתטיקה

ארז מלכה מדגיש כי חברת "פטרון לייזרס" אינה מסתפקת אך ורק בפיתוח ושיווק מכשירים, אלא מעניקה שירות הכולל חבילה שלמה, אשר בראשה עומד המכשיר ולצד מכירת המכשיר, החבילה כוללת עיצוב הקליניקה/מכון היופי, פרסום המכשיר, בניית שיטת העבודה עם אותו מכשיר, הכוללת הדרכות קליניות לקוסמטיקאית/רופא, שיטת רישום ומעקב אחר הלקוחות והטיפולים הניתנים להם בקליניקה, קבלת משובים מהלקוחות ועוד - כל צרכי הלקוח שהוא במקרה זה רופא/ה, בעל/ת מכון יופי או קוסמטיקאי/ת. כחלק מהשירות נותנת החברה עשר (10!) שנות אחריות מלאות, על מנת להעניק בטחון מלא ללקוח ולהסיר את כל האותיות הקטנות, דבר שאינו טריוויאלי כלל בתחום זה. מלכה אף מציין כי חברות רבות ברחבי העולם מעוניינות במיזוג עם חברת "פטרון לייזרס", בשל היותם מובילים בתחום הטכנולוגיה, לצד היותם חברה יעילה, אך מלכה ושותפו מתעקשים להמשיך ולשמור על עצמאות החברה, מתוך ראיית הלקוח הסופי והרצון להעניק שירות הוליסטי ללקוח. ארז מלכה: "לאחר בחינה מעמיקה והבנה עמוקה של החברה, במה שבאמת מעניין את הצרכן הסופי, אנו נותנים לקליניקה חבילה שלמה הכוללת גם פרסום אישי. הלקוח הישראלי מחפש לקבל שירות עד הסוף. הוא איננו מסתפק רק במכירת מכשיר טכנולוגי, גם אם זה מהמובילים והחדישים בעולם. הלקוח הישראלי מעוניין בשירות 360 ולכן אנו מאמצים אותו כחלק מהחברה שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המכשירים המובילים בתחומם

שניים מהמכשירים המזוהים עם החברה ומשקפים את כל מה שסיפר לנו מלכה על טכנולוגיה מתקדמת ושירות מקיף בתחום הטיפולים האסתטיים: BOXA - בוקסה MAZURKA - מזורקה.

BOXA - בוקסה

BOXA - בוקסה. יח"צ,
BOXA - בוקסה/יח"צ

הבוקסה הינו מכשיר לייזר להסרת שיער. תוצאת הטיפול נראית כבר מהטיפול הראשון ומכאן יתרונו הגדול, כאשר הקוסמטיקאית נהנית מחזרתם של לקוחותיה לביצוע טיפולים נוספים בזכות יתרון זה. המכשיר עובד בטכנולוגיית 3D המשלבת שלושה אורכי גל שונים, המותאמים לחלקים השונים בשערה: אורך גל 755 Alexandrite ננומטר המאפשר ספיגת קרן לייזר בעוצמה גבוהה יותר בפיגמנט המלנין, לכן אורך הגל מתאים להסרת שיער לטווח הרחב ביותר של צבעי שיער וסוגי שיער ויעיל במיוחד על שיער דק ובהיר באזורים רגישים. אורך גל 808 ננומטר הוא אורך גל קלאסי של הסרת שיער בלייזר, ומאפשר חדירה עמוקה של קרן הלייזר לרקמת העור. לאורך גל 808 ננומטר דרגת בליעה מתונה במלנין, תכונה שהופכת את הגל לבטוח בעבור גווני עור בהיר. יכולת החדירה העמוקה שלו מאפשרת לפעול על החלק הפנימי של השערה. אורך גל YAG 1064 ננומטר בעל יכולת מועטה להיבלע בפיגמנט המלנין שבעור ולכן הוא מתאים להסרת שיער לגווני עור כהים יותר. יחד עם זאת יש לו את יכולת החדירה העמוקה ביותר ברקמת העור וזקיק השערה, תכונה שמאפשרת לפעול על שיער בעומק רב יותר באזורים שונים של הגוף.

מכשיר לייזר בוקסה הינו מהיר ביותר להסרת שיער 9 -דקות לכל הגוף, ללא כאב, כוויות ונזקים. הטיפול הינו בטוח ויעיל ומעניק תוצאות מעולות ואפקטיביות ביותר. המכשיר במשקל נוצה וכולל מערכת AI אוטומטית למניעת כוויות ידית עם שטח עבודה רחב במיוחד.

MAZURKA - מזורקה

MAZURKA – מזורקה. יח"צ,
MAZURKA – מזורקה/יח"צ

מכשיר זה הינו בעצם תיבת כלים המתאימה לרופא פלסטיקאי/קוסמטיקאית מתקדמת וכולל מכשור להלבנת שיניים- תחום אשר הביקוש אליו גדל משמעותית בשנים האחרונות. מדובר בטכנולוגיה לא פולשנית למתיחת פנים וידיות לחידוש רקמות העור בגוף ובפנים. המכשיר מהווה שילוב של מכשיר ה-RF וה-BIOTOX - שילוב של גלי רדיו וגלי אולטרסאונד, יחד עם טכנולוגיה של הלבנת שיניים. בעצם 3 טכנולוגיות העוסקות בתחומים שונים נמצאים במכשיר אחד, מה שנותן יתרון של שטח ומקום לאחסון המכשיר בבית העסק.

טכנולוגיית ה-RF וה-3 פולאר משמשת שנים רבות ברפואה הכללית והפלסטית. הטכנולוגיה הינה יעילה, חדשנית ומיועדת לקהל הרחב, לטיפולים לא פולשניים, לגוף ולפנים. מכשיר הביוטוקס מתאים להעלמת קמטים ו/או שיפור מסיבי של מצב הקמטים. ניתן לבצע עמו הרמה והידוק של העור, שיפור מרקם העור וטשטוש סימני הזדקנות מאזור הפנים, צוואר וגוף. יחד עם טכנולוגיית הלבנת השיניים המצויה אף היא במכשיר המזורקה, מקבל הרופא יחידה טיפולית המעניקה את כל הדרוש לטיפולים רפואיים אסתטיים. יחידה זו הינה פיתוח בלעדי של חברת פטרון לייזרס ומשווקת רק על ידי החברה.



PATRONLASERS - פטרון לייזרס:

הירקון 29 תל-אביב

טל: 3108*

אתר: https://patronlasers.co.il/

בשיתוף פטרון לייזרס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully