וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר קליין מציג: גם רשת מצליחה עם סניפים וגם יחס אישי ואווירה ביתית

בשיתוף ד"ר קליין

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 13:36

איך הצליח רופא מנתח פלסטי אחד לנצח את הסטטיסטיקה וכנגד כל הסיכויים להחזיק את המקל בשני קצותיו?

מרפאות ד"ר קליין. יח"צ,
מרפאות ד"ר קליין/יח"צ

את הפלסטיקאי ד"ר דב קליין אין צורך להציג. כולם מכירים את הרופא שהשם שלו הפך לשם נרדף למושג "ניתוח פלסטי" בישראל.

בין כל הלקוחות, גברים ונשים, סלבריטאים נוצצים לצד כאלה החוסכים שקל לשקל כדי להגשים את החלום של עצמם, תוכלו למצוא רבים שיספרו לכם על המחוות האישיות שלהן זכו לאורך התהליך אותו עברו - עד ההחלמה ולפעמים גם אחריה.

אז האם אפשר בישראל לנהל רשת של קליניקות פרטיות ועם זאת להעניק יחס אישי, כמעט משפחתי, לכל מטופלת או מטופל? כמי שהמוטו שלו תמיד היה לשים את המטופל מעל הכל, החליט לפני שנים רבות, ד"ר דב קליין המתגורר בסביון - עוד כשפתח את המרפאות הראשונות שלו, שהמשותף לכולן תמיד יהיו האווירה הביתית והיחס האישי לכל מטופל.

מרפאות ד"ר קליין. יח"צ,
מרפאות ד"ר קליין/יח"צ

את המרפאה הראשונה שלו פתח ד"ר קליין בסביון. במטרה להעניק לכל אורח ומטופל במרפאה את החום ותחושת הביתיות הנדרשים, התעלתה מעצבת הפנים שעיצבה את המקום והצליחה, באמצעות שימוש בחומרים טבעיים ובצבעי תכלת וכחול על גווניהם השונים, להעניק למקום הרגשה של בית.

כך גם בשתי המרפאות שהיו הבאות בתור להיפתח, מספר מועט של שנים מאוחר יותר. שתיהן מוצנעות, הפוך מבנייני המשרדים המקובלים וגם שתיהן מעוצבות ממש כבית משפחתי. גם בהן, המרפאות הנוספות שבתל אביב, ההוראה למעצבי הפנים הייתה: "שירגיש כמו בית".

אפשר להגיע, לצלצל, להיבדק או לבקר, תאמינו או לא, כמעט בכל אחת משעות היממה - ועדיין להתקבל בברכה ובחיוך. למרפאה בסי אנד סאן נוהגים להגיע סלבס, אנשי טלוויזיה, שחקנים ודוגמניות שנהנים מהאווירה הביתית ורחשי הגלים של הים הנושק למרפאה, הפתוחה 24 שעות ביממה, לקבלה במקרים דחופים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרפאות ד"ר קליין. יח"צ,
מרפאות ד"ר קליין/יח"צ

מהתמונות שצולמו בסי אנד סאן ובמנדרין בתל אביב ובמרפאה הראשונה בסביון, ניתן להתרשם מהעיצוב הייחודי והכל-כך שונה בנוף המרפאות המוכר. חדר ההמתנה מתוכנן כשבמרכזו ספה ביתית. אין "עמדות המתנה" או שולחנות משרדיים או שום זכר לסממנים המקובלים המזכירים את חדרי הרופא המרחיקות והפחות מזמינות.

מביקור במרפאות עולה, שאכן, הצליח לד"ר קליין. גם בזה הוא הצליח להיות חלוץ ופורץ דרך. הרשת שלו, "המרכז הרפואי ד"ר דב קליין" עדיין מרגישה ומתנהלת כבוטיק פרטי, איש ומשפחתי. על כך יעידו מטופלים רבים שעברו תחת ידיו באחת מ-3 המרפאות שלו.

בשיתוף ד"ר קליין
  • עוד באותו נושא:
  • מרפאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully