וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום בפייסבוק - התוכן הפנימי והעיצוב החיצוני

בשיתוף דרוקסיט

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 13:57

כאשר נכנסים לחנות, לבית, למכונית, למשרד ואף כאשר נכנסים לפרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות, המראה החיצוני מהווה את הגורם העיקרי היוצר את הרושם הראשוני

קידום אתרים. ShutterStock
בניית אתרים/ShutterStock

מראה חיצוני - למה הכוונה?

כאשר מדברים על מראה חיצוני לא מתכוונים רק ליופי הקיים במרחב מסויים - וירטואלי או מוחשי, אלא גם לאופן שבו הפריטים מסודרים בתוכו היוצר את המראה היחודי שלו.

כשמדובר במרחב מוחשי לא משנה כמה רהיטים יפים ויקרים נקנה לבית, כל עוד הם לא ממוקמים באופן מדוייק במרחב, העיצוב של הבית ותדמיתו עלולים להיפגע וכשמדובר במרחב ויזואלי לא משנה כמה הפרסום בפייסבוק יהיה מנוסח כראוי, כל עוד עיצובו לא יהיה מושך מספיק, סביר להניח שמעט מאוד אנשים יקראו אותו ויתרשמו ממנו.

מידת הדיוק של העיצוב - הגורם העיקרי היוצר את המראה החיצוני

אותו כלל מתרחש בכל תחום העוסק בעיצוב ובנראות. מידת הדיוק של העיצוב משפיעה לא רק על פריטים פיזיים, אלא גם על פריטים ותהליכים מופשטים כמו למשל פרסום בפייסבוק ובניית אתרים.

מהם הטיפים לעיצוב ובניית אתרים באופן המדויק וכיצד מבצעים פרסום בפייסבוק שיגדיל את קהל הלקוחות שלכם? ריכזנו עבורכם בכתבה את כל המידע החשוב שעליכם להכיר.

בניית אתרים - איך מבצעים את התהליך באופן מדויק?

מתכננים להקים אתר רשמי לעסק שלכם שיגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות שלכם? על מנת להצליח להקים אתר רשמי יחודי שיגדיל באופן משמעותי את קהל לקוחותיכם, עליכם לשלב עיצוב ובניית אתרים באופן המדויק.

קיימים מספר טיפים עיקריים לעיצוב ובניית אתרים שעליכם להכיר -

• איפיון - השלב הראשון בכדי להצליח בתהליך בניית אתרים הוא ביצוע איפיון וניתוח של המתחרים הקיימים בשוק, של קהלי היעד ולהגדיר את הצרכים שהאתר אמור לספק. על מנת להצליח בעיצוב ובבניית אתרים מוסיפים בשלב זה את הפיצ'רים המתאימים העשוים לשדרג את האתר.

• נגישות - היום כלל האתרים מכילים תוספי נגישות. בתהליך עיצוב ובניית אתרים נגישות הינה רכיב הכרחי להצלחה מהסיבה שככל שהאתר שלכם יהיה מותאם לאוכלוסיות רבות ולמכשירים רבים, כך מספר הגולשים בתוכו יעלה.

• חווית משתמש - חווית משתמש היא אחד מהפרמטרים החשובים להצלחה בתהליך בניית אתרים. ככל שחויית המשתמש תהיה טובה יותר, כך כמות הגולשים באתר תהיה גדולה יותר. בתהליך בניית אתרים חווית המשתמש נמדדת במהירות הגלישה באתר, בתצוגה של האתר ובעיצובו. בדומה לפרסום בפייסבוק, כך קורה גם בבניית אתרים לא משנה כמה התוכן יהיה איכותי, העיצוב הוא זה שקובע את חווית הגלישה והמשתמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עיצוב ובניית אתרים - טעות נפוצה

בחרתם להתחיל בתהליך בניית אתרים ולהקים אתר רשמי עבור העסק, החברה או הארגון שלכם? מעולה. כעת עליכם להתחיל לבצע עיצוב ובניית אתרים. טעות נפוצה של אנשים העוסקים בבניית אתרים היא השקעה יתרה בתוכן עד להגעה לפרטים הקטנים ביותר שאינם רלוונטים.

עיצוב ובניית אתרים - השאלות החשובות בדרך להצלחה

נכון, הפרטים הקטנים הם אלו היוצרים את ההבדלים הגדולים אך על מנת להצליח בגדול בתהליך עיצוב ובניית אתרים עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות -

• איזה סוג אתר אתם רוצים?
• האם נדרשת כתיבת מאמרים באופן קבוע?
• האם אתם מעוניינים באתר מכירתי?
• אילו פונקציות אתם רוצים?
• האם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה מחובר ל - CRM?
• איזה זרימה אתם רוצים מהאתר שלכם?

פרסום בפייסבוק - טיפים עיקריים

פייסבוק הינה רשת חברתית בעלי מילארדים של משתמשים ברחבי העולם. כלל המשתמשים ברשתות החברתיות מבצעים באופן שגרתי פרסום בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות. כאשר מדובר על עסקים, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם לא מתבצע רק מתי שמתחשק לכם, אלא באופן תמידי כדי שתוכלו לצבור תאוצה משמעותית.

קיימים מספר טיפים עיקריים לפרסום בפייסבוק שיסייעו לכם לייצר הצלחה עסקית משמעותית -

• העלאת תכנים באופן תמידי - כמו בבניית אתרי תדמית כך גם בפרסום בפייסבוק. עליכם להעלות תכנים באופן תמידי כדי לייצר היכרות עם הלקוחות הפוטנציאלים, עוקבים ולקוחות קבועים. מומלץ להעלות סטוריז בכל יום ופוסטים לפחות 3 פעמים בשבוע.

• יצירת אינטראקציה עם קהלי היעד - בפרסום בפייסבוק ובבניית אתרים ניתן ליצור אינטראקציה עם קהל היעד באמצעות פיצ'רים שונים כדוגמת שאילת שאלות, סקרים ותגובות. מומלץ גם לכתוב ברכות לימי הולדת ולפרגן להם מידי פעם.

• שילוב של תכנים אורגנים וממומנים - מהם תכנים אורגנים? כלל הפעולות שאינן כרורכות בתשלום. תכנים אורגניים יוצרים חיבור עם קהלי היעד שלכם אך לוקח להם זמן לייצר תוצאות. פרסום בפייסבוק איכותי שיוביל לתוצאות הינו שילוב מדוייק ונכון של תכנים אורגנים וממומנים.

פרסום בפייסבוק ובניית אתרים - למי פונים?

כאמור, בתהליך פרסום בפייסבוק ובניית אתרים התוכן הוא חשוב אך עיצוב נכון ומדוייק משדרג את התוכן באופן משמעותי. בשל העובדה שתהליכים אלה הינם קריטיים להצלחה העסקית שלכם, עליכם לבצע אותם עם אנשי מקצוע שעליהם אתם סומכים.

חברת דרוקסיט הינה סוכנות דיגיטל המתמחה בפרסום בפייסבוק ובעיצוב ובבניית אתרים. אנשי החברה בעלי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתעשיה והספיקו לצבור לקוחות מרוצים רבים. כמו בתהליך עיצוב בית, לא משנה כמה רהיטים יפים ויקרים תקנו, כל עוד אתם לא עובדים עם האנשים הנכונים שיסייעו לכם למקם אותם באופן המדויק בחלל, התהליך לא שווה כלום וכך גם בפרסום בפייסבוק ובבניית אתרים.

בשיתוף דרוקסיט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully