וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם1: מיני בר מודרני ששומר שבת

בשיתוף אפיקים

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 15:33

לכולנו חשוב לשתות מים צלולים, בכל ימות השבוע. מיני בר נועם1 מאפשר לעשות זאת כשהוא מחזיק באישור כשרות ואישור הלכתי לשימוש בשבת. המכשיר מזמין אותנו ליהנות ממים קרים, חמים ופושרים, בלחיצת כפתור, בלי לחשוב איזה יום היום

נועם1. יח"צ,
נועם1/יח"צ

כל מי ששומר שבת מכיר את המיחם המפורסם. מדובר בכלי גדול, שלא פעם נוזל ושלא פעם גורם לכוויות בשל חום המים. בר מים נועם1 אומר "לא עוד". הוא פועל בכל ימות השבוע כבר מים רגיל ורגע לפני כניסת השבת יש לזכור להעביר אותו למצב שבת כדי שנוכל להכין לעצמנו שתייה חמה, שהילדים יתרעננו במים קרים ולהכנת פורמולה לתינוקות.

הכרות עם מיני בר נועם1

כדי להבין את ההתלהבות מבר המים נועם1 כדאי שנסביר במה מדובר. מדובר במיני בר מודרני המעוצב באופן שמחמיא לכל מטבח ושמגיע במגוון צבעים. כל משפחה יכולה למצוא את הצבע האהוב עליה: אדום, שחור, לבן וכסוף. הבר מסנן את המים, מבטיח מים צלולים וטעימים ובכך מעודד את כל המשפחה לשתות יותר. כדאי לזכור כי ההמלצה היא לשתות מדי יום, גם בחורף, לפחות שמונה כוסות מים. לכן חשוב שהם יהיו טעימים ובריאים.

מבחינת המידות, הבר בגובה 45 ס"מ, רוחב 31 ס"מ בלבד (מה שאומר שהוא לא תופס מקום רב על השיש) ועומקו 34 ס"מ כך שהוא מתאים לכל מטבח. המראה אמנם מודרני והתצוגה דיגיטלית אך ההפעלה עצמה פשוטה מאד. לבר שלושה כפתורי מזיגה; קרים, פושרים וחמים כשהכפתור האחרון מגיע עם מצב נעילת ילדים למניעת כוויות.

הטכנאים אשר יגיעו להתקין את המכשיר ידאגו לכל מה שצריך ויותר מכך. כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא ליהנות ממים לאורך כל היום (ולשתות כמובן) וכדי להפוך את נועם1 לשומר שבת יש ללחוץ על כפתור לפני כניסת השבת ולאחריה לשחרר אותו ממצב זה.

מיני בר שבת

מיני בר שבת מבטיח לנו שנוכל ליהנות ממים רותחים לאורך כל השבת או החג, בלי כוויות ובלי להתפשר על הטמפרטורה. המכשיר עצמו תוכנן כך שהוא עומד בכללי הכשרות וההלכה כשברגע שמופעל מצב שבת המים "נכלאים" בתוך מיכל של 5.2 ליטר ולא נכנסים עוד מים לתוכו. ה"כליאה" נעשית כדי למנוע מצב של חילול שבת ולאפשר לנו ליהנות ממים רותחים על פי הצורך.

כיוון שהמים עוברים תהליך סינון אין כל בעיה להכין מהם פורמולה לאורך כל השבת. ללא כל ספק, מדובר בפתרון הרבה יותר יעיל ונוח מאשר המיחם הגדול והמסורבל. מיני בר שבת נועם1 מעניק לנו גם מים קרירים וצוננים ובכך שומר שנקפיד לשתות את כמות המים המומלצת או יותר מכך.

חשוב לדעת כי כמות המים המוצעת במכשיר מספיקה לכל השבת כך שאפשר להסתמך על המכשיר כספק בלעדי, כשר והלכתי למים ביום שבת וחג. לנו אין כל ספק כי זהו הפתרון הטוב ביותר למשפחות הישראליות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בר המים המשתלם לאורך כל ימות השבוע

מיני בר נועם1 הוא בר המים המשתלם שנותן לנו פתרון בכל ימות השבוע. המכשיר אמנם עולה יותר ממיחם מים, אך הוא מציע הרבה יותר ממנו. הוא מאפשר לנו לשתות מים בנוחות מקסימלית, בכל יום וכל זאת במכשיר אחד בלבד. המכשיר עצמו נחשב לחסכוני מבחינת צריכת החשמל כאשר הצריכה הממוצעת בזמן רתיחה באמצע השבוע עומדת על 1,100 וואט. בסוף השבוע הצריכה היא 200 וואט בלבד.

הבר מגיע בהצעה משתלמת עם פריסה ל-36 תשלומים. כמובן, ישנה גם אחריות למוצר ושירות לקוחות ששמח לענות על כל שאלה ולסייע בהתלבטות. את ההתקנה של הבר יבצע טכנאי מנוסה וגם הוא יוכל לתת מענה והסבר במקום כיצד להשתמש במיני בר. הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות הוא לזכור להעביר את הבר למצב שבת לפני שזו נכנסת.

בשיתוף אפיקים
  • עוד באותו נושא:
  • בר מים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully