וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהוצאת ויזה לסרי לנקה

בשיתוף evisa

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 10:05

גם אם ביקרתם בסרי לנקה בעבר או ששמעתם על ההליך מחברים שטסו אליו, כדאי שתדעו שמאז 2020 הליך הוצאת הוויזה לסרי לנקה השתנה לחלוטין. מהם השינויים ומה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים לארוז? כל הפרטים ועניינים נוספים שכדאי שתדעו יוצגו בפניכם בשורות הבאות

סרי לנקה. pixabay,
סרי לנקה/pixabay

רקע אודות סרי לנקה

אם הגעתם לכאן ממש במקרה ואתם לא ממש מכירים את האי היפיפה, כדאי שתדעו שמדובר בגן עדן עלי אדמות. סרי לנקה שוכנת בסמוך לדרום הודו והיא נחשבת ליעד מבוקש ביותר על ידי מטיילים מישראל וממדינות אחרות. בסרי לנקה תוכלו למצוא נופים טרופים ייחודיים, גלים גבוהים שמתאימים במיוחד לגולשים, תרבות עשירה ומרתקת וכמובן, מפגשים עם המקומיים שהם אנשים מיוחדים במינם. אם אתם מתכננים לבקר במדינה, דעו כי עליכם להציג ויזה שהונפקה מראש.

האם נערכו שינויים בכל הנוגע לגיל מבקשי הוויזה?

נכון לרגע כתיבת מילים אלו, לא נערכו שינויים בכל הנוגע לגיל מבקשי הוויזה. אנו נציין בפניכם בכל זאת את הפרטים בנושא, כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם את כל המידע הדרוש. אם אתם מתכננים לטוס לסרי לנקה עם ילדים מתחת לגיל 12, כדאי שתדעו שהם חסכו לכם הוצאה של ויזה. כן, כן, אתם קוראים נכון. ילדים מתחת לגיל 12 לא צריכים ויזה לסרי לנקה. כל מבקר מעל גיל זה צריך להוציא מראש ויזה לפני הגעתו אל המדינה.

תנאי קבלת הוויזה

שימו לב, אתם צריכים לעמוד ב-2 תנאים כדי שתוכלו לקבל את הוויזה לסרי לנקה. להלן 2 התנאים הללו:

דרכון בתוקף

כדי שתוכלו לקבל את הוויזה לסרי לנקה, אתם צריכים שיהיה לכם דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות. אם הדרכון שלכם לא בתוקף, כדאי שתחדשו אותו בהקדם ורק לאחר מכן תפנו להנפקת הוויזה.

כרטיס טיסה או הפלגה מסרי לנקה

כמו במדינות רבות אחרות, גם השוהים בסרי לנקה מתבקשים להציג מסמכים שמוכיחים כי יש להם כרטיס טיסה ליעד אחד מסרי לנקה או כרטיס להפלגה.

אלו שני התנאים שאתם צריכים לעמוד בהם כדי לקבל ויזה לסרי לנקה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איך מקבלים את הוויזה?

בעבר ניתן היה להגיע למשרדים ולהציג את המסמכים הדרושים כדי לקבל את הוויזה. כיום אפשר לספק פרטים מסוימים ולשלם את האגרה דרך האינטרנט. לאחר שתזינו את כל הפרטים, תצטרכו להמתין מספר ימים ולאחריהם, תקבלו תשובה דרך המייל או הנייד בנוגע לקבלת הוויזה.

מה לגבי הארכת ויזה?

ניתן לבצע הארכת ויזה לתיירים (כלומר, הוויזה שהנפקתם דרך האינטרנט). כדי לבצע את הפעולה הזו, אתם צריכים להגיע אל משרד ההגירה שנמצא בקולמבו, סרי לנקה. שימו לב, חשוב שתפנו אל המשרד עוד לפני שתוקף הוויזה שלכם צפוי לפוג. תוכלו להאריך את הוויזה לאחת מהתקופות הבאות לבחירתכם:

- הארכה לחודש
- הארכה לחודשיים
- הארכה ל-90 יום (מדובר במקרים חריגים)

הגבלות הוויזה

בלא מעט מהמקרים, הוצאה של וויזה כרוכה גם בתאריך תפוגה. בעקבות השינויים שנערכו בתקופה האחרונה, הוויזה תקפה לכ-30 יום מהרגע שבו נכנסתם אל המדינה. אם תחליטו לצאת למדינה אחרת לזמן מה במהלך שהותכם בסרי לנקה, תוכלו לצאת ולהיכנס אליה בחזרה כפעמיים בסך הכול.

טיפ חשוב למקרה שיהיו שינויים נוספים בהמשך

כידוע, תקופת הקורונה רצופה בשינויים ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם מסתבכים בחיפושים אחר מקום להדפיס בו את המסמכים. לכן, ההמלצה היא לזכור כי הוויזה תקפה ל-30 יום ולהיערך מראש בהתאם. כלומר, אם אתם יודעים מראש שאתם צפויים להגיע אל סרי לנקה לשהייה ארוכה, כדאי שתחסכו לעצמכם את הזמן ופשוט תכינו את כל המסמכים שידרשו לכם בהמשך כדי לקבל אישור הארכה (למשל, שם המקום שבו אתם צפויים ללון וכרטיס היציאה שלכם מהיעד).

זמן הטיפול בהוצאת הוויזה

זמן הטיפול של הוצאת הוויזה לסרי לנקה לא השתנה בעקבות הקורונה. בכל סוכנות משך זמן הטיפול משתנה, וברוב המקרים, מדובר במספר ימים בודדים ועד כשבוע. כאשר במקרים חריגים, בהם יש צורך בקבלת ויזה באופן בהול, ניתן לבקש מהסוכנות הנבחרת שיתבצע טיפול דחוף. טיפול מסוג זה צפוי לארוך ברוב המקרים כיומיים-שלושה.

שינויים בוויזת העסקים

אם החברה שבה אתם עובדים הציעה לכם לצאת לנסיעת עבודה זמנית, כדאי שתדעו שאתם צריכים להנפיק ויזת עסקים (ולא ויזה רגילה). שימו לב, כדי להוציא ויזת עסקים לסרי לנקה, תתבקשו להכין מראש את הפריטים הבאים ולהגישם בעת הגעתכם אל הסוכנות:

- דרכון בתוקף
- טופס בקשה לוויזה
- תמונת פספורט עדכנית
- כרטיס טיסה מודפס
- מכתב שמאשר את עבודתכם מטעם החברה המזמינה מסרי לנקה

חשוב לציין שלא ניתן להנפיק את ויזת העסקים במידה ואחד או יותר מהפריטים שצוינו לעיל חסרים. לכן, חשוב שתבדקו מראש שיש לכם את כל הפריטים הדרושים. לאחר שיש בידכם את כל הפרטים, ניתן למסור אותם ולהמתין לקבלת האישור.

שימוש בדרכון זר לצורך הוצאת ויזה

אם יש לכם דרכון זר ואתם בוחרים מסיבה כלשהי לטוס אתו ולא עם הדרכון הישראלי שלכם (בלא מעט מהמקרים יש מי שבוחר לעשות בו שימוש למטרת ויזה מכיוון שהדרכון הישראלי לא בתוקף), כדאי שתדעו שנכון לרגע כתיבת מילים אלו, הטיפול צריך להתבצע ישירות אל מול הקונסוליה ולא דרך סוכנות נסיעות. אם אינכם יודעים בדיוק מה לעשות, ניתן ליצור קשר עם סוכנות נסיעות כדי לבחון אם יש הנחיות חדשות או שינויים נכון לרגעים אלו בכל הנוגע להוצאת ויזה לסרי לנקה באמצעות דרכון זר. אבל נכון לרגע זה, זו ההנחיה המעודכנת.

שינויים בהוצאת ויזה לסרי לנקה שעשויים להתרחש בעתיד

מאז שהקורונה הגיעה לעולם היא מביאה אתה גל של שינויים. בשנת 2020 יעדים רבים ברחבי העולם הכירו מושגים חדשים כמו מדינות אדומות, צהובות וירוקות. הכרנו גם את המושג "סגר" מקרוב וגילינו שכל מה שידענו על עולם התיירות כבר לא רלוונטי. הטיסות השתנו, אופן הוצאת הוויזה ותוקפה גם כן השתנה בחלק מהיעדים ולכן, חשוב לציין כי עשויים לבוא לידי ביטוי שינויים נוספים בהמשך בכל הנוגע להוצאת הוויזה. לכן, המלצתנו, רגע לפני סיום היא להיות קשובים לאמצעי התקשורת כשאתם נופשים בסרי לנקה ולהתעדכן אם ישנם שינויים שנוגעים לטיול שלכם.

לסיכום

הקורונה גורמת ללא מעט תהפוכות ושינויים לא צפויים ואנחנו צריכים להיות ערוכים לכל שינוי שעתיד לבוא. כעת, ידועים לכם כל השינויים שנוגעים להליך הוצאת הוויזה לסרי לנקה ואתם יודעים מה עליכם לעשות כדי להנפיק אותה באופן הנכון ביותר והמעודכן ביותר לתקופת הקורונה. כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודה או המוצ'ילה, לספר לכל החברים והמשפחה שאתם יוצאים לחופשה ולהכניס את הדרכון עם הוויזה המעודכנת אל תוך תיק היד שלכם. אל תשכחו לספר לחברים שלכם על כל השינויים בהוצאת הוויזה כדי לחסוך להם זמן מיותר. כעת, נותר לנו רק לאחל לכם שתהיה טיסה וחופשה נעימה, תצאו בשלום ותחזרו בשלום.

בשיתוף evisa
  • עוד באותו נושא:
  • סרי לנקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully