וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Next Voice תוכנית מוזיקה חדשה שתרעיד את הרשת

בשיתוף Next Voice

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 9:59

תוכנית חדשה שתשודר ברשת תגלה את הכשרונות החדשים. הזמר הזוכה יזכה לייצוג, סינגל וקליפ בשווי של כ-100,000 שקלים

next voice. יח"צ,
next voice/יח"צ

תוכנית מוזיקה חדשה בשם Next Voice עומדת לצאת אל האור, להרטיט את הרשת ולהוביל את עולם המוזיקה צעד אחד קדימה. כבר עכשיו התחילו לערוך אודישנים לתוכנית הזו, במטרה למצוא את הכשרונות הבולטים שיהפכו למובילי התרבות והאמנות. לדברי אופיר שרון, איש עסקים וסוכן טאלנטים, זוהי תוכנית ייחודית מסוגה, כאשר מדובר בתוכנית אותנטית שתשודר בשידור ישיר מבלי שתעבוד עריכה. התוכנית הולכת להיות משודרת בערוץ חדש הנקרא SHARONLINE-TV ותהפוך לתוכנית הדגל שלו. נוסף על כך, מנהל התוכן של הערוץ החדש יהיה רן רד בעל הכישורים הפנומנלים, והוא ישמש ככותב ויוצר יחד עם אופיר שרון.. לצדם יפעל גם רויאל יחזקאל המפיק וחברו הטוב של שרון, שהוא גם המנכ"ל של סוכנות הטלאנטים הנמצאת בבעלותו של שרון.

כך הם הגיעו לתחום המוזיקה

שרון ורויאל עוסקים במוסיקה מגיל צעיר. שרון מספר כי הוא התאהב בחיי הלילה של תל אביב עוד כשהיה בן 17 והחל לעבוד בתור יחצ"ן מסיבות. בגיל 18 בלבד היה לו אומץ ותושייה לפתוח את חברת ההפקות הראשונה שלו. הוא שכר משרד בן ארבעה חדרים והפך למפיק בולט בתל אביב, בעודו מחזיק בין 2 ל-3 ליינים במהלך שבוע אחד, כאשר מרבית הליינים הופקו בסגנון ים תיכוני. שרון נתן במה לזמרים שהפכו למפורסמים עם השנים, וביניהם ליאור מיארה, בן אל תבורי, נאור אורמיה, ליאור פרחי ואחרים. כך זה התנהל עד שבגיל 24 החליט שרון לעזוב את העסק שלו ולעסוק באיתור טאלנטים, תחום שהוא עוסק בו מאז ועד היום.

רויאל התחיל את דרכו בעולם המוסיקה בגיל 16. הוא הפיק הרבה מסיבות במועדונים ונתן הזדמנות שלא תסולא בפז לזמרים ישראליים אהובים שהיום נמצאים במקום הראשון מבחינת פופולריות כמו דודו אהרון, סטטיק ובן אל, מאור אדרי, עומר אדם ואחרים.

לאחר שנתנו במה לזמרים הגדולים, מחפשים כעת שרון ורויאל את הזמרים החדשים שיוכלו לגדל ולטפח, כדי לתת להם הזדמנות ולהפוך אותם לזמרים אהובים ומוכרים.

הרעיון לתוכנית כמו Next Voice הגיע תוך כדי תנועה. שרון מעיד על עצמו כמי שמחפש רעיונות חדשים והזדמנויות להשקעה בכל רגע, ומדי יום ביומו הוא פוגש באודישנים אנשים מוכשרים שיש להם פוטנציאל להפוך לטאלנטים אמיתיים. לכן, החליט שרון להקים תוכנית עם תכנים איכותיים, תוך שהוא מגייס את חברו רויאל יחזקאל ואת רן רד למשימה. מקימי התוכנית יודעים שיש להם כלי חזק ביד שיעשה מהפך בעולם המוזיקה בישראל.

התוכנית Next Voice תהיה בסופו של דבר תוכנית שתתקיים בעולם הרשת. היא תעמוד בשורה אחת עם רשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, וגם שרון ורויאל מבינים שמשם יצמחו כל הטאלנטים.

מה קורה בתוכנית?

התוכנית עצמה מורכבת מ-40 פרקים. ב-20 הפרקים הראשונים מתקיימים אודישנים, כאשר בסוף כל פרק בוחרים ב-2 מועמדים שיעברו לשלב הבא. לאחר מכן תיערך תחרות שירה גדולה והזוכים יתחרו ביניהם. בכל תוכנית תהיה הדחה עד שהמשתתפים יגיעו לגמר. בגמר יהיו שלושה זוכים במקומות ראשון, שני ושלישי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה הפרס?

הזוכה במקום הראשון מקבל הטבות בלעדיות. דבר ראשון, שרון ורויאל הופכים להיות הסוכנים והמשקיעים שלו. הזמר יקבל גם סינגל וקליפ השווים כ-100,000 שקלים בתוספת חוזה ייצוג אישי. גם למי שיגיע למקום השני והשלישי מובטחים פרסים.

אופיר שרון ואשתו שרון. יח"צ,
אופיר שרון ואשתו שרון/יח"צ

אז מי יהיו הזמרים שירעידו את הרשת?

ימים יגידו. אבל בינתיים נציין כי אל האודישנים של התוכנית Next Voice יכול להגיע כל מי שמתחבר לעולם המוזיקה ואוהב לשיר, והוא מעל לגיל 15. האודישנים מתקיימים בסוכנות של שרון בתל אביב.

כדאי להירשם, ומי יודע, אולי אתם תהיו הבאים בתור?

ניתן להיכנס לדף של הסוכנות ולפנות באמצעות הודעה בפייסבוק או באינסטגרם

או לרשום באינסטגרם Sharon_agency

בשיתוף Next Voice
  • עוד באותו נושא:
  • טאלנטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully