וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת גולדשטיין מציגה - מהפכה בעולם עיצוב הבית

מירית משיח, בשיתוף קבוצת גולדשטיין

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 14:21

כיצד הפך מתחם 9Design , מתחם מוביל בארץ לעיצוב פנים, למקום המרכז בתוכו מגוון אדריכלים, מעצבי פנים, חנויות וספקים המובילים בעולם עיצוב הבית? התשובה טמונה בהשראה, בהבנת הצרכים והרצונות של הלקוחות וביצירת מרחב מעצים עסקית, מקצועית ואישית לאנשי המקצוע בתחום

9Design. שי אפשטיין,
9Design/שי אפשטיין

לפני כשנתיים השיקה קבוצת גולדשטיין את מתחם 9Design ברח' בית האשל ההיסטורי בשוק הפשפשים ביפו. המתחם, שנהנה ממיקום מושלם הפך במהירות לנקודת המפגש המועדפת לכל העוסקים בתחום: מעצבי פנים, אדריכלים, קבלני שיפוץ, ספקים גדולים וקטנים וכמובן לקוחות המעצבים או משפצים את הבית.

המתחם, המציין שנתיים להיווסדו, הפך במהרה לאחד מהנקודות החמות במפת עיצוב הבית בישראל, וכיום ניתן למצוא בו תמהיל של הרשתות והספקים המובילים בשוק, חנויות בוטיק של יצרנים ואומנים רבים, וכמובן גלריות אמנות ועיצוב. כל אלה לצד פעילות אינטנסיבית של מעצבי פנים, אדריכלים ובעלי מקצוע, המשתמשים בו כמתחם עבודה משותף, מקיימים בו פגישות עם לקוחות ונהנים מתכנים והעשרה ייחודיים.

חלק בלתי נפרד מהמסלול של רוכשי הדירות בישראל לבית מעוצב

"כאשר התחלנו לעבוד על הקמת המתחם, היו לא מעטים שהרימו גבה ושאלו איך אנחנו מתכוונים להתבלט בשוק רווי, אבל לאחר שנתיים אני שמח להגיד שהפכנו לחלק בלתי נפרד מהמסלול של קהלי היעד שלנו, שמצאו אצלנו בית", מספר אסף זלכה כהן, סמנכ"ל קבוצת גולדשטיין, ומוסיף: "הסיבה לכך טמונה בהבנה של הרצונות והצרכים הן של בעלי המקצוע בתחום והן של הלקוחות: המשפחות הישראליות חיות ונושמות עיצוב וכ- 25% מאלה המשפצות ומעצבות את הבית משקיעות בכך יותר מ- 50 אלף שקלים. לצד ההשקעה הכספית הניכרת, גילינו כי רובן מתקשות לנהל תהליך יעיל, נוח ומהנה ולכן תכננו עבורן מתחם אחד שבו הן יכולות לנהל את כל המסע: מהפגישה עם מעצב הפנים, דרך קבלת השראה ובחירת עיצובים ועד לביצוע הרכישה במקום אחד, בפעם אחת ותוך אפשרות לראות את התמונה המלאה ולשמור על היגיון תקציבי.

"המעצבים, האדריכלים והספקים איתם דיברנו בשלבי התכנון, הדגישו בפנינו את החשיבות של המפגשים האישיים והמקצועיים, את ההשראה שהם שואבים מהם ואת החשיבות שהם מקנים למתחם בו הם יוכלו לעשות את כל המסע עם הלקוח. לקחנו את התובנות האלה איתנו ללוח השרטוט וכאמור, התוצאות מדברות בעד עצמן".

כל הפתרונות לעיצוב הבית במקום אחד

חלום הבית הישראלי אינו מסתכם ברכישת דירות אלא גם בעיצובן, שיפוצן והפיכתן לסביבת המגורים האידאלית למשפחה. בסקר שערכה התאחדות קבלני השיפוצים בספטמבר 2021, עולה כי המשפחה הישראלית הממוצעת משקיעה כ- 30 אלף שקלים בעיצוב הבית, כאשר כרבע מהישראלים משקיעים 50 אלף שקלים ומעלה.

מדוע? לצד החשיפה האינטנסיבית של השנים האחרונות לטרנדים, תוכניות עיצוב והשראות מהאינטרנט, חשוב לזכור כי הישראלים אוהבים להיות לבלות ולארח בבית, דבר שהתחזק במיוחד בשנתיים האחרונות בעקבות מגפת הקורונה.

עם זאת, הדרך לבית המעוצב עוברת דרך ספקים, האנגרים, חנויות ומרכזי מבקרים. תהליך ארוך ומתיש למרבית המשפחות, שגורם לא פעם להוצאות כבדות, כאב ראש ואובדן של התמונה הגדולה.

מתחם 9Design של קבוצת גולדשטיין ברחוב האשל ביפו מעניק מענה לרצונות ולצרכים של כל הישראלים שמעצבים או משפצים את הבית והופך את החוויה להרבה יותר קלה ונעימה : ליווי אישי של מעצבי פנים מקצועיים בלב מתחם בו הספקים והחנויות המובילות בישראל בתחום העיצוב, אולמות תצוגה מלאי השראה, מגוון חומרים שונים וכל זה בלב תל אביב ו... עם חניה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
9Design. רגב כלף מתוך צילומי "צמר שטיחים יפים",
9Design/רגב כלף מתוך צילומי "צמר שטיחים יפים"

מתחם עיצובי ייחודי

מתחם 9Design שואב את ההשראה מהמרחב העירוני ההיסטורי, שהצליח לשמור על טרנדיות מאז ומעולם, והופך בימים אלה למקום מפגש ייחודי לכל העוסקים בתחום עיצוב הפנים, בין אם הם ספקים, מעצבי פנים, אדריכלים ולקוחות.

אביב חפץ, מנהל השיווק של קבוצת גולדשטיין אומר בהקשר זה: "המטרה שלנו היא להפוך לנקודת מפגש מעוררת השראה ועניין עבור כל קהלי היעד שלנו, משום שאנו מאמינים שבכך כולם מרוויחים ונהנים: המעצבים והאדריכלים מגיעים אלינו כדי לעשות נטוורקינג, ללמוד, להשתלם ולהיות מעודכנים בכל הטרנדים בעולם עיצוב הבית והספקים, הספקים שלנו משתמשים בחללים שהעמדנו לרשותם על מנת לערוך מפגשים וימי עיון הן לקהל המקצועי והן לקהל הפרטי, והלקוחות שלנו מרוויחים ובגדול מהאווירה והפעילות בתחום, משום שהם פוגשים את בני ובנות השיח שלהם במקום הנוח והאהוב שלהם בהדרכות והרצאות לעיצוב והלבשת הבית ממעצבי הפנים שלנו, ובנוסף נהנים מכל השירותים לעיצוב הבית לדירה החדשה שלהם בחלל אחד ענק. כך אנו יוצרים תמהיל ייחודי שכולם אוהבים להגיע אליו, הן לצורך השראה ולימוד והן לקידומם של ספקי המתחם המציגים באולמות התצוגה במתחם".

החנויות המובילות לעיצוב הבית נפגשות בשוק הפשפשים

מתחם 9Design המשתרע על כ-3,000 מטרים רבועים תוכנן על מנת לייצר את הסביבה הנוחה ביותר עבור הלקוחות המעצבים ומשפצים את הבית. הוא ממוקם בלב שוק הפשפשים ומצויד בקומת חניה ללקוחות. עם העלייה למתחם פוגשים הלקוחות את הספקים המובילים בישראל בכל התחומים: ריהוט, אקססוריז, ריצוף, תאורה, טקסטיל, שטיחים, נגרות ומטבחים ועוד. בין הספקים ניתן למצוא את: טמבור, צמר שטיחים, נגב, גל מטבחים ועוד, כמו גם חנויות וספקי בוטיק, גלריות לאמנות, מעצבי מוצר ועוד.

במתחם אולמות תצוגה המציגים את כל החומרים השונים אחד ליד השני ומהווים השראה לעיצוב הבית.

פגישת ייעוץ ללא עלות יכולה להוביל לבית החלומות

לצד אולמות התצוגה, החנויות והספקים, מתחם 9Design מספק הזדמנות ייחודית ליהנות מפגישת ייעוץ ללא תשלום עם מעצב פנים, החבר בצוות העיצוב של המתחם. במהלך הפגישה, הלקוחות מוזמנים להציג את תוכניות הדירה שלהם, לחלוק עם המעצב את החזון וההשראה שלהם, לשאול שאלות לקבל הכוונה וטיפים מעשיים וכמובן, לקבל הפניות והטבות ייחודיות לכל אחד ממעצבי הפנים ומהספקים במתחם ותוכנית מסודרת לתהליך שלהם באופן אישי.

לצד השירות החינמי, ניתן ליהנות משירות ייחודי הכולל ליווי של מעצבת פנים, בחירת תכנית העמדה לבית, גיבוש תקציב וקבלת רשימת קניות עם מק"טים לכל מוצר, בכל אחת מהחנויות במתחם. במהלך המפגש האישי, יוכלו הלקוחות לבחור את תכנית ההעמדה המועדפת עליהם, לסייר עם המעצבת במתחם כדי לבחון חלופות לכל אחד ממרכיבי העיצוב ולצאת לדרך עם רשימת מק"טים מפורטת שתהפוך את כל החוויה למהירה, נעימה תוך כדי חוויה אישית שאין דומה לה בישראל.

מתחם העיצוב 9Design

רחוב בית אשל 9, שוק הפשפשים - יפו

כנסו לקישור לפגישת ייעוץ

מירית משיח, בשיתוף קבוצת גולדשטיין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully