וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: בואו להכיר את האימונים שיכבשו את עולם הכושר ב-2022

בשיתוף ספורטר

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 14:22

הקורונה הוציאה אתכם משגרת האימונים? יש לנו כמה טיפים שיחזירו אתכם לכושר עוד לפני הקיץ. בואו להכיר את ספורטר - רשת כושר בפריסה ארצית שמציעה חוויית אימון מגוונת ומפתיעה

ספורטר חדר כושר. יניב כהן,
ספורטר חדר כושר/יניב כהן

קצת לפני 9:00 בבוקר, ליבה הפסטורלי של רמת השרון ואני חייבת לפתוח את הכתבה הזו בצל"ש לכמה עשרות מתאמנים נחושים ואמיצים שהחליטו שלמרות שמדובר בשעת בוקר מנומנמת למדי זה הזמן לשרוף כמה קלוריות.

חלל חדר הכושר המרכזי גדול אך למרבה ההפתעה לא נראה עמוס ומיד עולה תהייה לאן נעלמו כל האנשים שעברו בשערי הכניסה בדקות האחרונות. התעלומה נפתרת ברגע שמדריך ספינינג מיוזע (אך מאושר, אולי אפילו מדי בהתחשב בשעה) חולף על פניי ומוביל אותנו לשלושה אולמות סטודיו מרשימים.

מעבר לחדר הכושר עצמו, מתקיימים כאן במקביל עכשיו שיעור יוגה, ספינינג ופילאטיס מכשירים ואפילו אני כבר שוקלת להחליף את הג'ינס לנעלי ספורט ולהיכנס לשרוף כמה קלוריות.

בבית הקפה של מועדון הכושר ברמת השרון אני פוגשת את אריאל וסער גוטמן, המנהלים את הרשת. למרות שהימים ימי קורונה, הרשת עשתה את המהלך המנוגד למגמה (ואולי להגיון) ופותחת את הסניף השביעי שלה דווקא בתקופה כזאת. ההפתעה מתעצמת כשנאמר לנו שזה הסניף השלישי שצירפה הרשת מתחילת משבר הקורונה, שהיכה בענף הכושר חזק מאוד בענפי המשק.

בואו לקרוא עוד: אימוני פילאטיס עושים פלאים לחיזוק רצפת האגן
בואו לקרוא עוד: אימוני EMS והיכולת שלהם בשיקום מפציעות וניתוחים

ספורטר חדר כושר. יניב כהן,
ספורטר חדר כושר/יניב כהן

לפי ההערכות כ-30% מהעסקים בענף נסגרו ואתם משום מה מחליטים להתרחב, איזה התאמות הייתם חייבים לעשות כדי להיות בצד הנכון של הסטטיסטיקה?

"אני חושב שהקורונה הכריחה את כל הענף לחשוב מהר, לגלות יצירתיות ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים. הבעיה המשמעותית ביותר במשבר הזה מבחינת המתאמנים היא שהסגרים הוציאו את כולם משגרת אימונים מסודרת, לפעמים שגרה של שנים. גם היום, לא מעט חודשים אחרי הפתיחה המחודשת, לחלקם קשה לחזור להתאמן. כבר בתחילת המשבר הבנו שאנחנו חייבים לפעול כדי לדאוג לשימור שגרת האימונים. לא עברו שבועיים מתחילת הסגר ופתחנו מערכת שיעורי זום עשירה וחינמית שהייתה פתוחה גם למי שלא היה מנוי ברשת. במועדוני חברים מהסוג שאנחנו מפעילים נוצר קשר אישי בין המתאמנים למאמנים, כמעט כל מאמן סיפר לי על כמה חבר'ה שלקח אותם כפרויקט בחודשים של הסגר עם שיחות מוטיבציה שבועיות וטיפים".

חדר הכושר ברמת השרון נפתח ממש עכשיו וגם מועדוני הכושר בחיפה וברמת גן התווספו לרשת במהלך החודשים האחרונים.

"כל משבר הוא גם הזדמנות ובמקרה הזה יש מכנה משותף בין שלושת הסניפים האלה. כולם היו מועדונים עובדים ומאוד אהובים בערים שלהם במשך שנים ובמיקומים הכי מרכזיים שיש. הם פשוט היו צריכים שינוי וריענון. ברמת השרון לדוגמא הרחבנו את היצע החוגים פי 2 ביום כבר מהיום הראשון שלנו במועדון, מתוך הבנה שהמגוון מאוד חשוב ליכולת ההתמדה של המתאמנים שלנו. במועדון שלנו בחיפה, במלון דן פנורמה, רכשנו מועדון שאמנם היה שם דבר בעיר בעבר אך לא התאים לסטנדרטים של 2022. הפכנו כל בלטה כדי להעמיד מועדון בסטנדרט הכי גבוהה שיש. הייתה לי אפילו לקוחה שלקח לה כמעט עשר דקות להבין שהיא הגיעה לאותו מקום".

ספורטר, למרבה ההפתעה היא אחת מהרשתות הוותיקות בארץ ומנוהלת ע"י אריאל קרוב ל-29 שנים. הוא קיבוצניק, במקור מעוטף עזה, והאהבה שלו לספורט התחילה דווקא בבריכה של הקיבוץ, שם התאמן שעות בתור ילד ונער ובאופן טבעי עשה את המעבר לניהול בריכות שחייה לאחר הצבא.

בשנים האחרונות הצטרף אליו לניהול הרשת בנו סער ויחדיו הם הובילו התרחבות מרשת קטנה ומקומית לפריסה ארצית. עם זאת, הם מציינים שמאוד חשוב להם להישאר רשת משפחתית.

בספורטר שמים דגש חזק מאוד על הנראות של המועדונים.

"שיפצנו כמעט את כל המועדונים בשנתיים האחרונות כדי להיות ברמה הכי גבוהה שהם יכולים להגיע אליה. בסוף, מטרת העל שלנו כרשת היא לעזור למתאמנים שלנו להתמיד באורח חיים בריא ואני חושב שמאוד חשוב שנטפח כל חיזוק חיובי שיכול לסייע. אם אנשים מרגישים שהסטורי שהם העלו וקיבל תגובות חיוביות דרבן אותם להגיע גם לאימון הבא אני הכי בעד בעולם. שמנו דגש מיוחד על תאורה במועדונים ועל ספוטים אינסטגרמים כדי שהתמונות ייצאו הכי טובות שיש ואנחנו אפילו מביאים צלם מקצועי מידי פעם כדי לספק ללקוחות תמונות מעולות לשימוש במדיה החברתית".

הזכרת את המילה התמדה, רובנו רוצים ויודעים שהם צריכים לעשות כושר באופן קבוע אבל למרות זאת רק 10-15% מהאוכלוסייה באמת מצליחה להתאמן באופן קבוע. אריאל, בתור שחיין עבר, תן לנו טיפ להתמדה באימונים?

"יש שני פרמטרים עיקריים להתמדה בפעילות גופנית. הראשון - המיקום. כל הסניפים ברשת נמצאים במרכז השכונות ולא באזורי תעשייה מרוחקים, המון מתאמנים מגיעים ברגל. השני, ואולי דווקא החשוב מבניהם הוא החומר האנושי. החיוך של נציגת הקבלה בכניסה, האדיבות של המאמן שבונה לך תוכנית אימונים וישאל אותך אחרי כמה שבועות איך ההתקדמות. אלה דברים שפשוט אין להם תחליף. יש הרבה דברים שמכונות יכולות לעשות במקום בני האדם, אני חושב שבענף שלנו לא יהיה תחליף לטאצ' האנושי. כמעט כל יום אני שומע מלקוח פירגון לאחד המאמנים שלא נתן לו לוותר והיום בזכותו הוא אדם בריא ומאושר יותר".

סיפרת לי קודם על מגוון האימונים הגדול שספורטר מציעה ללקוחות.

"בשנים האחרונות אנשים נוטים להשתעמם נורא מהר וחייבים גיוון. הבנו שאנחנו חייבים להיות הכי מגוונים ומעודכנים שאפשר. אנחנו מחזיקים מעבר לחדרי הכושר גם בריכות שחייה ועשרות חוגים: בשנה האחרונה אנחנו שמים דגש חזק מאוד על אימוני פילאטיס מכשירים ואימוני EMS שתופסים תאוצה בעולם הכושר".

אז איך שומרים על מקצועיות כשמתעסקים בכל כך הרבה תחומים?

"שוב אנחנו חוזרים לחומר האנושי. אנחנו מנסים לעבוד ולהכשיר את המאמנים שלנו כדי להפוך אותם לכמה שיותר מקצועיים כל אחד בתחומו. יש לנו ניהול מקצועי במועדונים עצמם וגם אחראים על כל תת-תחום שעוברים הכשרות מיוחדות. קח דוגמא את תחום ה-EMS - כל מאמן מקבל חניכה אישית של עשרות אימונים לפני שהוא חופשי לאמן לקוח לבד. אנחנו מנסים לרדת לפרטים הכי קטנים שיש".

ספר לנו עוד קצת על אימוני ה-EMS

"זה אחד האימונים הכי מדויקים שיש. אני מאמין שזה יתפוס תאוצה בשנים הקרובות, הטכנולוגיה נותנת אפשרות להגיע לשרירים בצורה כל כך מדויקת שהתוצאות לפעמים כבר גובלות בקסם. יש לנו בסטודיו בפתח תקווה לדוגמא כמה מתאמנים בגיל הזהב שבקושי יכלו לקום מהכיסא ופשוט חזרו ללכת בזכות האימון הזה. כמעט בכל סניף בספורטר יש סטודיו נפרד לאימוני פילאטיס מכשירים, זה טרנד חדש שתפס תאוצה מטורפת בשלוש - ארבע שנים האחרונות.

האימון הזה משלב כמה מגמות מאוד חזקות שהעולם הולך אליהם, דבר ראשון, כל אחד רוצה לקבל את היחס האישי ולוודא שהזמן שלו לא נשרף לשווא ללא תוצאות. בפילאטיס מכשירים בספורטר האימונים הם בין 4-8 משתתפים מקסימום והמאמנים מצליחים להגיע לכל מתאמן לאורך כל האימון.

זה גם אימון נורא מתגמל מבחינה פיזית, מרגישים את ההבדל נורא מהר. אצל רוב האנשים אחרי חודש היציבה משתפרת פלאים. יש לנו סטודיו לפילאטיס מכשירים ברמת השרון, רמת גן, פתח תקווה, אשקלון וחיפה ובקרוב גם בגבעת שמואל. אנחנו מאוד מאמינים באימון הזה".

ספורטר חדר כושר. יניב כהן,
ספורטר חדר כושר/יניב כהן

רוב האנשים רוצים להתחיל להתאמן ואני מניחה שהמחשבה הזאת עוברת להם בראש כמה פעמים ביום. אבל בכל זאת יש פער בין מחשבה עד לרגע שלוחצים START על ההליכון. תן טיפ לקוראי המדור איך בכל זאת אפשר להצליח לעשות את הצעד הראשון ולהתחיל להתאמן

"תתלהבו מהתהליך, שתפו אותו עם אנשים נוספים והעזרו בהם להעלות את המוטיבציה. יש עשרות סוגי אימונים וכמעט כל אחד ימצא אימון שיגרום לו לחכות לאימון הבא - כל מה שצריך זה לנסות!".

מוזמנים ליצור קשר עם ספורטר - סניפים בחיפה, רמת השרון, אשקלון, פתח תקווה, גבעת שמואל, רמת גן ובארות יצחק.

טלפון: 2490*

לאתר הרשת>>

בשיתוף ספורטר
  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully