וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה חלומית, תפריט עשיר וקוקטיילים טעימים: מסעדה חדשה בבאקה אל-גרביה

בשיתוף מסעדת איזמיר

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 12:14

מסעדת איזמיר שקיימת בסך הכול חודש וחצי ומנוהלת בידי עיסא, עוד לא בן 20, כבר נחשבת להבטחה גדולה. אז מה תוכלו למצוא בתפריט המגוון?

מסעדת איזמיר. מסעדת איזמיר,
מסעדת איזמיר/מסעדת איזמיר
מסעדת איזמיר. מסעדת איזמיר,
מסעדת איזמיר/מסעדת איזמיר

מסעדת איזמיר שנפתחה לפני חודש בלבד כבר כובשת את הרשת עם שלל מנות טעימות ומשקאות מיוחדים. המסעדה ממוקמת בבאקה אל-גרביה, תחנת עצירה מושלמת לאוכל והתרעננות לכל מי שחוצה את המדינה מצפון לדרום ולהיפך ומזמינה את כל תושבי המדינה לארוחות מפנקות, אווירה שמחה ואירוח מדהים בניצוחו של עיסא, עוד לא בן 20.

עיסא עוד לא בן 20 וכבר הקים ומנהל ביד רמה מסעדה חדשה ונוצצת. עיסה פתח את מסעדת איזמיר יחד עם שותפו מוחמד בן ה-33, לו ניסיון בניהול מסעדות, אשר העביר לו את כל הידע שלו ועזר לו להגיע אל המקום בו הוא נמצא היום.

ספר לנו קצת על עצמך עיסא, ואיך הגעת לנהל מסעדה עוד טרם מלאו לך 20?

"עבדתי במשך שנתיים כאחראי משמרת לילה במפעל באשדוד, הייתי אחראי על הוצאות תעודות משלוח, חשבוניות וקבלות. כך עבדתי, וחסכתי כסף וחשבתי על העתיד ומה אני הולך לעשות עם עצמי. היה לי בראש שאני חייב להצליח במשהו ולא היה לי ספק שאהיה מהטובים בכל תחום שאבחר ללכת אליו", מספר עיסא. "את מוחמד אני מכיר כבר מספר שנים, הייתי מזמין הרבה משלוחים מהמסעדה שלו וכך נוצרה ההיכרות. בתחילת השנה הוא הזמין אותי לאכול עם המשפחה והילדים שלו, נפגשנו וסיפרתי לו שאני חולם להצליח ובגדול והוא הציע לי לפתוח מסעדה ביחד. הוא אמר לי 'אני רואה שאתה ילד טוב, אני רוצה לתמוך בך'. חזרתי הביתה, התיעצתי עם ההורים והם נתנו את ברכתם ותמיכתם המלאה. כך בעצם נולד הרעיון והתחלנו לעבוד במלוא המרץ להוציא אותו לפועל".

המסעדה נפתחה לפני כחודש וחצי, במיקום מעולה שופע חנייה עם מרפסת מקורה מפנקת, מעוצבת ברמה מאוד גבוהה ואוכל בטעמים יוצאים מן הכלל. מספר אושיות רשת כבר התאהבו במקום וכך נוצר הבאז והרעש ברשתות החברתיות סביב המסעדה החדשה.

מסעדת איזמיר. מסעדת איזמיר,
מסעדת איזמיר/מסעדת איזמיר
מסעדת איזמיר. מסעדת איזמיר,
מסעדת איזמיר/מסעדת איזמיר

מה בתפריט?

כל האוכל במסעדה נעשה במקום, מחומרי גלם טריים ואיכותיים של החברות המובילות בשוק המסעדנות וזו הסיבה שהמנות יוצאות כ"כ יפות וטעימות. התפריט מגוון ותוכלו למצוא בו הכול, החל מארוחה חלבית צנועה ועד שולחנות שופעי בשר.

בין מנות פתיחת שולחן תהנו מפוקצ'ות מיוחדות עם שלל תוספות, קובות מיוחדות שמכינים במקום ועוד. בבוקר תהנו מארוחת בוקר טורקית מפנקת עם תה חם ומתוק לקינוח. בגזרת הסלטים תמצאו מגוון רחב של סלטים עשירים, הבולט ביניהם סלט קפרזה פנטסטי המורכב מעגבניות שרי עם בצל, מוצרלה ופסטו מעל. מי שחשקה נפשו בפיצה יוכל לבחור פיצה אישית או משפחתית, כולל מקסיקנו עם פפרוני, חלפיניו וזיתים שחורים וכן פיצה לונדון עם גבינת צ'דר, חזה אווז ועוד, או להרכיב פיצה עם שלל תוספות טעימות ומפתיעות.

כמו כן, במסעדה ניתן להרכיב פסטה לבחירתכם מבין 8 סוגי פסטות בהרכבה עצמית עם רוטב רוזה\שמנת פטריות בתוספת חזה עוף, פירות ים, בולונז ועוד.

זהירות, ממכר - הקוקטיילים הייחודיים של איזמיר

הקוקטיילים המיוחדים של עיסא לא רק מרהיבים ביופיים, אלא גם טעימים מאוד. המתכונים שמורים במערכת ולנו רק נותר לומר שלא סתם כולם מגיעים לטעום אותם.

לסיכום, מדובר בבחור צעיר ומלא מוטיבציה שלמד מאפס את תחום המסעדנות והקים עסק משגשג המגיש אוכל איכותי, טעים ויפהפה.

בשיתוף מסעדת איזמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully