וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת עור ללא זריקות או ניתוחים

בשיתוף נטלי לנדס

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 8:26

נטלי לנדס היא אומנית לפיסול פנים וקוסמטיקאית מחוננת. לנדס מאמינה בטיפולים קוסמטיים לא פולשניים ומגיעה לתוצאות מדהימות בשיטות חדשניות ומהפכניות. היא מחלוצות התחום בישראל ובין הקוסמטיקאיות הראשונות שהביאו את השיטה אלינו. ריאיון

נטלי לנדס קוסמטיקאית. יח"צ,
קוסמטיקאית מחוננת, נטלי לנדס/יח"צ

הקוסמטיקאית הירושלמית הוותיקה נטלי לנדס התחילה בכלל את דרכה בלימודי מוסיקה ושירה קלאסית והיא עם תואר ראשון בתחומים אלה. מאז, נשארה אצלה פינה חמה בלב לאומנות וליצירה. זו גם הסיבה שהיא מוצאת במקצוע שלה את החלק האומנותי ולכך שהיא הפכה למומחית מובילה בתחום פיסול הפנים.

נפגשנו עם האישה היפה והמטופחת הזו, לשיחה על כוס קפה בקליניקה הייחודית והאינטימית שלה. היא נחשפה בפנינו וסיפרה על הדרך הארוכה שעשתה משנות ילדותה כילדה שהוריה נטשו אותה ועד ל-12 השנה האחרונות בהן היא מנהלת בהצלחה את הקליניקה שלה לאסתטיקה מתקדמת. הילדה, שנדדה בין מוסדות היא היום אמא לשלושה ילדים מאושרים וקוסמטיקאית מוסמכת מצליחה, שמגיעים אליה לירושלים גם לקוחות מתל אביב וסביבותיה ויש גם לקוחות מצפון הארץ ודרומה. לנדס לא שוכחת את עברה והיא מקדישה מזמנה ומכישרונה גם בטיפול חינמי במעוטי יכולת עם גמ"ח, שכולל תיקון או שיפור צלקת כאשר הצלקת מפריעה ומערערת את הביטחון העצמי.

עברת דרך ארוכה למקום בו את נמצאת היום.

"כן. גדלתי ללא הורים. הם נפרדו ולאחר מכן לא תפקדו כהורים. נדדתי באירופה עד גיל 10 ולאחר מכן הגעתי לארץ ועברתי לאפוטרופסות של המדינה. בגיל 18 עשיתי צבא כחיילת בודדה בחיל האוויר והיום אני אישה מאושרת, אמא לשלושה בנים וקוסמטיקאית מצליחה".

מאיפה הכוחות?

"מאלוהים".

איפה למדת?

"יש לי תעודת הסמכה ישראלית, אבל אני יוצאת באופן קבוע להשתלמויות בארצות הברית, איטליה, גרמניה וכמובן גם בישראל. חשוב לי להיות עם היד על הדופק ולהכיר לעומק את כל הטיפולים החדשניים המתפתחים בשנים האחרונות בקצב מואץ".

מה עושים בהשתלמויות האלה?

"לומדים את העבודה המעשית של התחומים החדשים בעולם ומתמקצעים בהם".

מה גורם לך להתלהב מפיסול פנים?

"המשיכה הגדולה שלי לתחום הזה נובעת מהשינוי הדרמטי שהטיפול הזה מייצר. לפני חמש שנים החלטתי להתמקד בתחום של פיסול עור הפנים בעזרת טכניקה וטכנולוגיה חדשנית של אנרגיית פלזמה ואני נהנית מכל רגע. גם מהתהליך וגם מהתוצאות".

למי מיועד פיסול פנים?

"לכל אישה וגבר, שחשים שהתחילו אצלם סימני גיל בפנים. זה נגרם גם מהגיל וגם מפגמי השמש, שגורמים לעור הפנים והצוואר להתרופף באזורים שונים. התוצאה של התהליכים האלה היא מראה עייף יותר ואז כשמביטים במראה רבים מרגישים תסכול, שלעיתים גם מוביל לדימוי עצמי נמוך. פיסול פנים זו שיטה להצערת העור בטוחה ולא פולשנית. זו טכניקה חדשה מעולה שמייצרת שינויים דרמטיים ללא ניתוח פלסטי וללא הזרקות לפנים".

איך זה עובד?

מדובר במכשור חדש, שהשימוש בו מביא להצערת העור ומאפשר להילחם בסימני ההזדקנות. באמצעות המולטי פלזמה ניתן לייצר נקודות שטחיות בגודל מיקרו-מילימטר אשר ממזערת את העור ומקטינה עור עודף. המכשיר פועל במרחק של כ-1 מ"מ מעל פני העור והוא איננו מוחדר לעור. אין פה שום דבר פולשני. הוא פולט גז שמאדה את העור בשבריר של שנייה עם מחט שיוצרת נקודה. אנרגית האידוי של הגז בעור, גורמת לכיווץ הרקמה ולסגירה שלה. האנרגיה שנוצרת משפיעה על שכבות העור העליונות, מכווצת את האזורים בהם יש עור עודף ומאיצה את ייצור האלסטין והקולגן. נשארת נקודה קטנה. אני מייצרת הרבה נקודות וזה מייצר הרמת עור ברמה של ניתוח. הנקודות הם גלדים שנושרים תוך מקסימום שבוע ימים. השיטה הזו היא מהפכה בתחום הקוסמטיקה והיא הפכה למבוקשת באירופה. לאחרונה הטיפול הזה תופס תאוצה גם בישראל. אני מהחלוצות בתחום. בין אלה שלמעשה הביאו את השיטה לישראל".

נטלי לנדס קוסמטיקאית. יח"צ,
טיפולים קוסמטיים לא פולשניים/יח"צ
נטלי לנדס קוסמטיקאית. יח"צ,
מומחית לפיסול עור הפנים. נטלי לנדס/יח"צ

זה רק לפנים?

"ממש לא. זה לכל הגוף, כולל מתיחת הבטן. בניגוד להתערבויות פולשניות ובעיקר בהבדל גדול מהתערבות של ניתוח - לא נשארות צלקת בבטן. והבונוס: מחליקים את הבטן ברבע ממחיר הניתוח".

כמה טיפולים צריך לאפקט של מתיחת פנים?

"זה בהתאם למצב העור. מינימום שני טיפולים".

יש עוד דרכים למתיחת פנים ללא ניתוחים והזרקות?

"בהחלט. אני מציעה טיפול אפקטיבי נוסף, שאיננו פולשני, בעזרת מכשיר בשם האייפו. אלה גלי אולטרה סאונד ממוקדים שגורמים למיצוק קו הלסת ומיצוק הפנים. זה מייצר ליפטינג של ממש לפנים. גם טיפולי הפלזמה וגם האייפו גורמים לייצור מוגבר של אלסטין וקולגן. אני משתמשת במכשירים חדשניים נוספים כגון RF למיצוק הפנים, אלקטרופורציה-מזותרפיה להחדרת חומרים לעומק העור - מתאים לעור מיובש במיוחד. נכנסים למכון שלי מיובשים ויוצאים ממנו זוהרים.".

ומי שבכל זאת מתעקשים על הזרקות?

"עובדת איתי רופאה מעולה שמבצעת הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית. אנחנו משתמשות בחומרים הכי טובים שיש בשוק. בכל מקרה, ההמלצה שלי ועל פי זה אני מכינה את תכנית הטיפול של הלקוחה, זה להתחיל עם טכנולוגיות שמאפשרות לטבע לפעול. שהטבע יעשה את שלו. אלה הטכניקות שפרטתי כאן, שמעודדות את העור והשריר לעשות עבודה בעצמם. חשוב לפי הבנתי לאפשר לגוף שלנו לבנות קולגן ואלסטין באופן טבעי ולא פולשני. ההזרקות זה לפינישים, אם צריך".

איזה עוד טיפולים את מציעה?

"פילינג כימי קל עד בינוני להבהרה וחידוש רקמת העור, טשטוש קמטוטים, מזותרפיה, RF טיפולי וטיפול פנים קלאסי. אני גם מציעה טיפולים קוסמטיים לאנשים שסובלים מבעיות עור שהותירו סימנים בפנים כמו אקנה ובנוסף לכל זה, לאור דרישת הלקוחות שלי, אני גם מבצעת הסרת שיער בליזר לגברים ולנשים".

איך המחירים של הטיפולים שלך?

"המחירים מאוד תחרותיים וטובים, לכן יש שבוחרות להגיע אליי מתל אביב. עולים על הרכבת ותוך זמן קצר אתם בקליניקה שלי שקרובה לתחנת הרכבת בירושלים".

איפה את עוד עשר שנים?

" על היאכטה".

יש לך טיפים לשמירה יומיומית על מראה רענן וצעיר?

· אני ממליצה לכל אישה קוסמטיקאית טובה שתלווה אותה צמוד כולל קשר טלפוני ותיעוד התקדמות הטיפולים בצילומים.

· שימוש קבוע בחומצות כמו חומצה היאלורונית.

· צריכת ויטמין c

· פעילות גופנית סדירה

· לשתות הרבה מים ברמה היומיומית

· התמדה בטיפוח היומי שכולל ניקוי העור, לחות וכדו'

· ולא פחות חשוב: מצב רוח טוב!

לקביעת פגישת אבחון ללא תשלום התקשרו:

טלפון: 052-6675288

לאתר

לפייסבוק

בשיתוף נטלי לנדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully