וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן פלוטקין: פינוי בינוי של קבוצת נופים פלוטקין בהנהלת אורן

בשיתוף קבוצת פלוטקין

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 14:43

אורן פלוטקין הוא אחד השחקנים המובילים של - חברה קבלנית ויזמית אשר כבר שנים מובילה בתחום ההתחדשות העירונית בארץ

אורן פלוטקין. קבוצת פלוטקין,
אורן פלוטקין/קבוצת פלוטקין

כשאנו שומעים את המושג "פינוי בינוי", אצל רובנו עולה חיוך, אשר בדרך זו או אחרת קשור לכסף וגם קצת למזל. אך חשוב לדעת כי פרויקט מסוג זה מורכב מאוד ומערב בתוכו הרבה גורמים כמו עירייה ותכנון עירוני, גורמים משפטיים, אדריכלים ועוד, כאשר המטרה הסופית היא דירה חדשה וגדולה לדיירים, במחיר זעום ולעיתים אף בחינם.

הרעיון הוא בהחלט רעיון מוצלח ומשתלם עבור כל הצדדים. הדיירים מקבלים דירה חדשה בעוד היזם או הקבלן מקבל גם הוא נתח לא קטן מסך כל רווחי הפרויקט.

אז איפה כאן הבעיה? הבעיה היא תלותם של פרויקטים מסוג זה בגורמים כה רבים. לעיתים, עיכובים וקשיים רבים נערמים עקב אינטרסים שונים, השקפות כלכליות מנוגדות או חוסר תיאום. סיבוכים מסוג זה עשויים לגרום לפרויקט פינוי בינוי להיתקע בשלבים שונים ובמקרים קיצוניים אף לא להסתיים כלל.
וזאת בדיוק הסיבה שבגינה נכון לבדוק טוב מי הולך לנהל את הפרויקט בו אתם הולכים לקחת חלק.

אורן פלוטקין - בעל ניסיון עשיר בפרויקטים של פינוי בינוי

אורן פלוטקין, אחד השחקנים המובילים של קבוצת פלוטקין. משפחת פלוטקין או קבוצת פלוטקין, חברה קבלנית ויזמית אשר כבר שנים מובילה בתחום ההתחדשות העירונית בארץ. פלוטקין היה מהראשונים שזיהה את תחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38) כענף נדל"ני רווחי אשר תורם את חלקו לקהילה, במתן דירות חדשות לאוכלוסיות מוחלשות, אשר הסיכוי שלהן להגיע לדירה שכזאת אינם גבוהים.

פלוטקין, מעצם היותו חלוץ בתחום, צבר ניסיון עשיר של כשני עשורים, וזה יתרון גדול על מתחריו בשוק. כיום, מובילה קבוצת נופים בראשות אורן פרויקטים רבים בכל רחבי הארץ, בהיקף של אלפי יחידות דיור, המתחלקים בין פרויקטים שונים בתחום הפינוי בינוי.

החזון של אורן פלוטקין

אורן פלוטקין הוא הבעלים והמייסד של חברת נופים ושל קבוצת פלוטקין עצמה. פלוטקין הוביל לא מעט פרוייקטים בתחום הפינוי בינוי כאשר תמיד לנגד עיניו עמדו כל מרכזי הערים והשכונות הוותיקות בארץ, אשר על פי ראיית עולמו, צריכים להתעדכן בנושא המרחב העירוני. עדכון כזה הוא שדרוג שיביא שינוי עמוק, וייתן לדיירים חוויה נעימה ובטוחה של דיור. חוויה המתאימה לתקופה בה אנו חיים ולשנת 2022.

בשיתוף קבוצת פלוטקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully