וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחנות אש - הטרנד הלוהט החדש

בשיתוף FUEGO TABLE

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 17:13

עוד לא שמעתם על הטרנד הלוהט של העשור האחרון? הכירו את השולחן המיוחד שמעוצב כמדורה ומשמש כתנור חימום בעל עוצמה רבה

שולחן אש פואגו. יח"צ,
שולחן אש הוא שולחן בעל עיצוב ייחודי, מודרני מצד אחד וטבעי מצד שני/יח"צ

שולחן האש הוא טרנד לוהט, פשוטו כמשמעו, של העשור האחרון. מהו שולחן האש אתם שואלים? למעשה מדובר בשולחן בלעדי ומיוחד המעוצב כמדורה ומשמש כתנור חימום בעל עוצמה רבה, המובנה בהתאמה לשימוש חיצוני בגינה שלכם. שולחן האש מגיע בשלל עיצובים מגוונים, על מנת שהלקוח יוכל לבחור את העיצוב שהכי פוגע בטעמו האישי - החל משולחן אש מרובע ומלבני ועד לשולחנות אש מעוגלים. בלילות הקרים של מדינת ישראל ובעיקר בחורף, שימוש בשולחן אש עשוי להוות פתרון יעיל ומושלם כדי לחמם את סביבת הגינה שלכם תוך הענקת תחושת נעימות מפנקת.

היתרונות של שולחנות אש

שולחן אש הוא שולחן בעל עיצוב ייחודי, מודרני מצד אחד וטבעי מצד שני. העיצוב המיוחד של שולחן האש מוסיף המון לכל גינה אשר יוצב בה. נוסף על רמת העיצוב המרשימה המעלה את עיצוב הגינה בכמה רמות, לשולחן האש מספר יתרונות בולטים לא מעטים ובהם חימום סביבת הגינה וגם הקרנת תאורה נעימה ומרגיעה של להבות המדורה, וגם ניכר כי מדובר בפתרון בטיחותי וייחודי מבחינת המראה שלו. בזמן שתארחו את בני המשפחה והחברים סביב בחורף הקר, תוכלו לשבת סביב מדורת הגן ולהנות מחימום מקצועי באמצעות להבה מרשימה וייחודית של המדורה. שולחן אש יכול לשמש בשולחן רגיל כשלא משתמשים בו על ידי כיסוי מזכוכית. למעשה, שולחנות אש מציעים מגוון יתרונות בעת אחת, והם קלים נורא לתפעול. אי לכך שולחנות האש הפכו לטרנד לוהט במשך השנים האחרונות. יותר ויותר אזרחים במדינת ישראל מחפשים שולחנות אש יחודיים לגינה, על מנת להתחמם בלילות הקרירים של עונת החורף.

ריהוט הגינה בחורף

מעברת לחווית ה"חוץ" בגינה, הגינה משמשת גם כמקום אירוח מהמרכזיים בבית. ומלבד הצורך לגדל ולהשקיע בצמחייה שבה חשוב לתת גם חשיבות בנושא הריהוט בגינה. בשונה מדעות העבר כיום הנטייה הינה לעצב את חלל הגינה בלא פחות השקעה משאר חללי הבית. לבחור עבורה ריהוט קבוע שיתאים לצרכים והבקשות העולות עקב תנאי החוץ בגינה כמו עמידות בפני מזג האוויר - על ריהוט הגינה להיות בעל עמידות אך ניכר כי חשוב שלא יבוא על חשבון עיצוב ונוחות הרהיט. בחירת רהיטים עבור חלל הגינה בבית שלכם תהיה מחומרים עמידים כמו אלומיניום או פלסטיק ולעתים אף שילוב של שניהם, ועל כן במידה והגינה שלכם מקורה ניתנת גם האפשרות לאבזר את הגינה ברהיטי עץ או מתכת אל חלד.

חימום הגינה בחורף

ניכר כי אחד הרהיטים המובילים ביותר בעולם עיצובי הגינות בשנים האחרון הוא שילוב של מדורת גינה. מדורות הגן מאפשרות ניצול של הגינה לאורך כל עונות השנה הן בקיץ והן בחורף. בנוסף לעצם היותה כאלמנט עיצובי, הטכנולוגיה בשולחנות האש מאפשרת לכם ליהנות ממראה מדהים של מדורה בגינת ביתכם ללא כל חשש מהסכנות הנלוות למדורה. במספר בתים בלתי מבוטל ברחבי העולם כבר משלבים שולחן אש בגינות הבית כדי שבני המשפחה והחברים יוכלו לשבת סביב המדורה וליהנות מרגעים נהדרים ביחד תוך הבטחה של שמירה על בטיחות מקסימלית.

לסיכום, עבור אותם אנשים המחפשים לשלב בין עיצוב מרשים ויוצא דופן לבין יעילות מקסימלית, שולחן האש עלול להיות הפתרון האידיאלי. שולחן האש יעניק לכם מספר רב של שעות הנאה בסביבת הגינה שלכם גם בעונת החורף הקרירה. מדובר במעין מדורת גן, אשר כוללת אבני צוף (שניתן לרכוש בכל מהשתלה במגוון צבעים) וזכוכית מחוסמת לחימום הגינה.

בשיתוף FUEGO TABLE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully