וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיע אמיר שלח לתחום המדרסים?

בשיתוף FIX FEET

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 10:21

רבים המתעניינים בספורט מכירים את אמיר שלח, ששיחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל. אבל לא כולם יודעים שהתפנית שבחר בקריירה הובילה אותו להקים עם פיני מושקוביץ, מומחה כף רגל, חברה בתחום המדרסים שנותנת פתרון אמיתי לבעיות וכאבים בכפות הרגליים, ברכיים, גב ועוד

מדרסים. פיקספיט מדרסים,
אמיר שלח/פיקספיט מדרסים

רבים מכירים את אמיר שלח בתור כדורגלן, אך כאשר הוא פרש מתחום הכדורגל, החל אמיר לעסוק בתחום האדריכלות ועיצוב פנים, שם הוא תכנן וליווה פרויקטים רבים. כך הוא פגש את פיני מושקוביץ אשר חיפש מעצב לדירה החדשה שלו. את מושקוביץ מכירים כ"הקורא בכפות הרגליים" - כטכנאי אורתופד בעל ותק וניסיון של 45 שנה. הוא אף דור שני בתחום זה. פיני שהה בסין במשך 7 שנים והעביר השתלמויות בנושא כף הרגל בבתי החולים במדינה. לאחר מכן, הוא שב ארצה והמשיך בפועלו. כשפגש את אמיר בפגישה מקצועית, הבחין מושקוביץ בכך שאמיר עומד בחוסר נוחות על רגליו וזז מעת לעת. פיני שאל אם הוא סובל מבעיה ברגליים, ואמיר אכן אישר שכאבי הגב שלו מקרינים לרגליים.

פיני הזמין את אמיר למשרדו וייצר עבורו מדרסים. לאחר תקופה קצרה, נעלמו הכאבים של אמיר. מופתע מהגילוי, הוא הבין את החשיבות של התאמת המדרסים הנכונים לכפות הרגליים. הוא אף מעיד על עצמו שהוא לא נפרד מהמדרסים לרגע. אמיר ופיני החליטו לקדם את המודעות למדרסים, וכך נוצר הרעיון לחברת FIX FEET, החברה שמספקת את הפתרון המתאים ביותר למדרסים ושמה קץ לכאבים בכפות הרגליים. אמיר הפך למשווק נלהב של החברה ושל המדרסים, ואילו פיני ממשיך לעסוק בתחומו כפי שעשה זאת במשך שנים רבות, כדי לספק את השירות הטוב ביותר עם המדרסים האיכותיים ביותר.

מדרסים. פיקספיט מדרסים,
בימינו לא קל למצוא מדרסים איכותיים/פיקספיט מדרסים

מדוע דווקא FIX FEET?

בימינו לא קל למצוא מדרסים איכותיים. חברות רבות מספקות מדרסים מוכנים שעוברים התאמה. המדרסים לא מיוצרים בהתאמה עבור כפות הרגליים ולכן לא יפתרו את הבעיה. FIX FEET דואגת להפוך את הקערה על פיה ולהעניק ללקוח פתרון אמיתי לכאבים ובעיות, וללוות את הלקוח עד שירגיש מצוין תוך כדי מתן השירות הטוב ביותר.

• פיקס פיט היא מעבדת הליכה שמתמחה בייצור מדרסים. בשונה מכל מקום אחר הבדיקה היא בתנועה. תלכו על הליכון מיוחד וחדשני, שבו שתולים 7,200 סנסורים. כל דריכה עוברת למערכת וכך מקבלים אינדיקציה על כל מעגל ההליכה של הנבדק. הבדיקה מצולמת ולאחר מכן יושבים עם טכנאי כדי לנתח אותה. מהמערכת מקבלים נתונים כמו קריסות, זויות, עומסים, חוסר איזון בין ימין לשמאל, קיצור בין רגליים ועוד.
• אחראיות ושירות תיקונים: לא פחות חשוב מהמוצר עצמו - חשוב לבדוק לאיזו תקופה האחריות, מה היא כוללת והאם יש שירות תיקונים במקום.
במחירון של FIX FEET מופיעים 17 סוגי מדרסים שונים שמיוצרים בבית המלאכה שלנו, כך שנוכל לייצר עבורכם כל סוג של מדרס בהתאם לבעיה. בפיקס פיט מוכרים פיתרון אמיתי ומתחייבים להצלחה. לקוח לא מרוצה מקבל את כספו חזרה.

מתי אנו זקוקים למדרסים?

קיימים מצבים שונים שבהם נרצה להגיע לחברה מקצועית על מנת לבחור מדרסים. לעתים האדם סובל מקשת שטוחה של הרגל הנקראת גם פלטפוס. הקשת השטוחה מקשה על האדם בעת ריצה או עמידה ממושכת. מצב מנוגד לכך הוא סופינציה, קשת גבוהה מדי של כף הרגל. גם מצב זה מקשה על התזוזה והתנועה, ולכן כדאי להתאים מדרסים שיתמכו בכף הרגל. מעבר לכך, אנשים סובלים מבעיות רבות בכף הרגל שעלולות להצריך מדרסים. מבין הבעיות האלה ניתן להזכיר את הדורבן - תחושת קשיחות בכף הרגל, דלקות פרקים או כאבי רגליים כתוצאה ממחלת הסוכרת. כשיש כאבים כאלה, חשוב להשתמש במדרסים רכים, שלא יקשו על כף הרגל.

בחסות אתר משרות

אילו סוגי מדרסים קיימים?

ישנם המון סוגים של מדרסים אשר מתחלקים ל-2 משפחות: מדרסים רכים וקשיחים. מדרסים רכים מתאימים לפעילות גופנית ועמידה ממושכת ואילו הרכים בנויים מחומרים פולימרים רכים שמספקים רכות ובלימה לכפות הרגליים והגוף שלנו. למדרסים יש נפח ולכן יתאימו ויעברו בין נעלי ספורט ועבודה גדולות וכן יתאימו לנעליים שהרפידה שלהן נשלפת. מדרסים קשיחים (ביומכני) על בסיס מבנה קשיח ודק והם בעצם הפתרון לנעליים הצפופות שאנחנו נועלים. סניקרס, אלגנט, מגפונים ועוד. נכנסים לנעל ללא צורך בשליפת הרפידה הקיימת. מדרסים קשיחים לא מתאימים ולא נוחים לפעילות ספורטיבית. כשמקבלים פציינט, חשוב מאוד לאבחן את סוג הבעיה והכאב ולהבין מה סוג הפעילות הנדרשת וסוגי הנעליים איתן הולך הלקוח.

בשיתוף FIX FEET

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully