וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופליין Out, אונליין In: איך להקים מערך דיגיטלי מקצועי לעסק שלכם?

בשיתוף אונליין שמונליין

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 9:55

ההשלכות שהקורונה הביאה איתה בשנתיים האחרונות הניעו הרבה מאוד עסקים לצאת מהקיבעון ולהראות נוכחות גם בצד השני של המפה - אל העולם העסקי והמקוון

זה לא סוד שבשנתיים האחרונות מאז פרוץ המגפה העולמית (AKA קורונה) נוצר צורך ממשי לבעלי עסקים הפועלים ב-Offline להראות נוכחות בעולם ה-Online. כלומר, רבים עשו מעבר חד לעולם הדיגיטל ע"י בניית אתר מקוון, איכותי וחכם שיהווה ראי מקצועי לעסק שלהם בפלטפורמה הדיגיטלית הנוצצת.

גם אם תתעלמו לא תצליחו לחמוק ממה שקורה בעולם הדיגיטל כיום. בשעה שהקורונה תוקפת מכל עבר ומהווה איום ממשי על אלפי עסקים לחדול מלהתקיים, עולם הדיגיטל מהווה קרקע נוחה ופרקטית להמשך ההתפתחות העסקית שלהם. כך שאפשר להגיד בצורה ברורה כי הדיגיטל צובר ומאגד אליו מיום ליום יותר ויותר עסקים מכל הגדלים ומכל התחומים שהחכימו ופנו למומחי דיגיטל על מנת לבנות אתר חנות או אתר תדמית לעסק שלהם.

זה ככל הנראה ה"פוש" שבעלי עסקים בעולם ה-Offline היו צריכים על מנת להראות נוכחות בזירה הדיגיטלית. למרבית עסקים, קטנים עד גדולים, זה היה מומנטום של "להיות או לחדול" במטרה להציל את העסק שלהם ולהחיות אותו בעולם הדיגיטל הפורח על מנת לשרוד. המעבר לעולם הדיגיטל על ידי בניית אתר חנות מקוונת או אתר תדמית, במטרה לקבע את עסקכם כמותג גם בפלטפורמה הדיגיטלית מצריך הסתכלות שונה וחדשה על העסק שלכם.

היזם והבעלים אלי רוזנברג, בעל עסק לממכר מזון לחיות, מספר בדיוק על הנושא הזה: "הבנתי שבשביל העסק שלי ימשיך להתקיים ולא אסגור אותו בבושת פנים - אני צריך שינוי מיידי. אולי הבנתי את זה קצת מאוחר אבל לפחות לא מאוחר מדי, כל עסק על מנת להתקיים חייב במיוחד בתקופת המשבר הזאת עם הקורונה - להיות דיגיטלי. אני עד עכשיו מתפלא על עצמי שהצלחתי לתפעל את הפרוצדורה הזאת במעבר העסק שלי לדיגיטל, אותו דיגיטל שבהתחלה הייתי נגדו ועכשיו אני לחלוטין אחד המעריצים שלו".

"אתה פשוט מבין שכל מה שאמרו כל השנים זה נכון, אם החנות שלך לא קיימת באינטרנט - אתה לא קיים. זה משהו שלקח לי קצת זמן להבין, אולי מפאת גילי, אבל היום אני יכול להגיד בפה מלא שעשיתי את הדבר הנכון ביותר לעסק שלי כי זה מה שהציל אותי לדעתי. היום אני בעלים של אתר חנות אונליין ומוכר לכל הארץ אוכל לחיות עם משלוחים עד הבית. אני מקבל המון פידבקים מלקוחות על כך שמהעבר שלי לחנות מקוונת תרמה להם להעמיק ולהכיר במגוון המוצרים הרחב שלי לחיות - דבר שקשה יותר לעשות בחנות פיזית. באינטרנט זה שניה וחצי עם העכבר".

האפיקים החדשים הללו יצרו אסטרטגיה חדשה לבעלי עסקים המציעים מכירות אונליין באתרם. כך למשל התחילו רבים לחשוב בצורה שונה כיצד ניתן ליצור באז חדש על העסק שלהם על מנת להפוך אותו למותג מצליח, כיצד להגדיל וליצור קהל לקוחות חדש באמצעות הפנים הדיגיטליות החדישות שהעסק שלהם קיבל עת שנכנסו לפעילות אונליין. הצורך באתר מקוון חשוב להבנה מכיוון שהחשיבה ההתחלתית במעבר לאונליין היא ההגדרה של איזה אתר אנחנו מעוניינים להקים, בין אם הוא אתר מכירתי למוצרים או אתר תדמית המספק ללקוח מידע אודות שירותיי החברה, אודות החברה, יצירת קשר וכו'.

איש מול מחשב לפטופ דיגיטל. ShutterStock
המהפכה כבר כאן/ShutterStock

גם עדה מילוא, בעלת עסק לבגדי יד שנייה מצאה את עצמה בזירה הדיגיטלית בעקבות השינויים המתחוללים בעולם. "מי חשב שהעסק שלי, המוכר בגדים יד שנייה יגיע לפלטפורמה דיגיטלית, זה מראה שהעולם מתקדם וצריך להתקדם איתו. אני יכולה להעיד שהעסק שלי קיבל תנופה בעזרת האונליין. יצרתי אתר תדמית המנגיש ללקוחותיי את האידיאולוגיה העומדת מאחוריי - הקמת עסק למכירת בגדים יד שנייה. אני מקבלת שלל פידבקים על כך, יותר ויותר אנשים נחשפים לאתר שלי ויוצרים עימי קשר וזה משמח אותי שאני מפיצה את האידיאולוגיה האקולוגית שלי".

אין ספק שבעידן כיום הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם צריכה לגלוש לעולם האונליין ולתת מענה רחב לכל הלקוחות השונים בכל חלקי הארץ במטרה להכיר פנים דיגיטליות חדשות אשר יתרמו לא רק להנגשה אלא למכירה והכרה ארצית.

לאחר בדיקה רחבה ומקיפה שערכנו בעקבות השינויים הדרסטיים אשר הובילו לנהירה של אלפי בעלי עסקים מן עולם האופליין אל עבר עולם האונליין, מצאנו כי הדרך הנכונה לבנות את המערך הדיגיטלי שלכם בצורה המקצועית ביותר היא לפנות למומחים בעולם הדיגיטל שיודעים לעשות את זה נכון, וסוכנות הדיגיטל "אונליין שמונליין" הנותנת מענה במעטפת שלמה, רחבה ומקצועית לעסק שלכם בכל רובד דיגיטלי קיים היא בדיוק בשבילכם. "אונליין שמונליין" היא סוכנות דיגיטל °360 המובילה ביותר בתחום בניית אתרים, פרסום ושיווק אשר לה היכולות להקים עבורכם מערך דיגיטל שלם ומוכן לפעולה מנצחת בזירת האונליין.

אל תבזבזו זמן יקר והתחילו להראות נוכחות דיגיטלית ברשת עוד היום. השאירו פרטים ויועץ דיגיטל בכיר מטעם החברה יחזור אליכם ויהפוך את העסק שלכם למותג מצליח כמו שבדיוק חלמתם עליו.

בשיתוף אונליין שמונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully