וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לדלילות שיער אצל נשים? מכון יופי בירושלים מבטיח לשים סוף לבעיה

בשיתוף טופ סקין

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 9:31

הילה וליאור קקון מציעים פתרונות לבעיית דלילות השיער אצל נשים ומביאים אליכן את טופ סקין - תוספת שיער ייחודית לבעיית דלילות השיער אצל נשים. ג'סיקה אלטר שרכשה את טופ סקין: "שנים חיכיתי לרגע הזה. טופ סקין גורם לי להרגיש יפהפייה"

הילה וליאור קקון טופ סקין. טוהר קקון,
הילה וליאור קקון/טוהר קקון

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המטרידה כ-40 אחוז מהנשים, שסובלות ממנה בשל סיבות מגוונות החל משינויים הורמונליים, דרך מחסור ברכיבים תזונתיים ועד תורשה. מוצר בשם "טופ סקין" נועד לשים סוף לבעיה.

השיער בראשנו היה מאז ומתמיד סמל לעוצמה וליופי. אף על פי שנושא נשירת השיער משויך יותר למין הגברי, התופעה לא פוסחת על המין הנשי - כ-40% מהנשים חוו/יחוו תופעה של דלילות בשיער. זה יכול להיות כתוצאה מבעיות הורמונליות, תורשה, מחסור ברכיבים תזונתיים, לחץ נפשי, מחלות שונות, שימוש בתרופות כרוניות ועוד.

ג'סיקה אלטר טופ סקין. טוהר קקון,
ג'סיקה אלטר לפני השימוש בטופ סקין/טוהר קקון

ג'סיקה אלטר, בת 26 בסך הכול, מכירה את התופעה מקרוב: "בגיל מאוד צעיר החלה לי נשירה משמעותית שהפריעה לי. אני יכולה לומר שזה משהו שריסק אותי כאישה, השיער הוא כל עולמה של האישה והביטחון בהתאם לכך. ניסיתי את כל תרופות הסבתא והשקעתי המון כסף בתכשירים קוסמטיים אך הנשירה המשיכה. השיער החדש החזיר לי את החיוך".

במרכז העיר ירושלים ממוקם מכון היופי ועיצוב השיער של הילה וליאור קקון. השניים יצרו את "טופ סקין", תוספת שיער ששמה קץ לבעיית דלילות השיער בקרב נשים: "למוצר שלנו יש 100 אחוזי הצלחה ודאגנו שהוא יתאים לכולן. החלטנו לייצר שיטה ייחודית ויוקרתית ולהיות הראשונים בארץ עם שיטה שמספקת מענה מבלי לפגוע בשיער המטופלת".

מהו המוצר ואיך זה בדיוק עובד?

"'טופ סקין' הוא תוספת שיער קבועה ללא דבקים שאנו בונים עבור הלקוחה שלנו. אנו מתאימים באופן אישי צבע, מידה ועובי לפי צורך ורצון הלקוחה. אנחנו בעצם לוקחים מידה של הראש ובונים יחד יחידה שמתאימה לראשה בדיוק, לכן זה נראה כל כך טבעי".

ג'סיקה אלטר טופ סקין. טוהר קקון,
ג'סיקה אלטר לאחר השימוש בטופ סקין/טוהר קקון

מה מייחד את המוצר שלכם?

"בניגוד לרוב תוספות השיער שגורמות נזק לשיער הטבעי, אצלנו התוספת הופכת להיות קבועה לגמרי וכמו שאמרנו - ללא דבקים, כלומר שאין צורך להוריד את התוספות לפני השינה או בזמן החפיפה. התגובות שאנחנו מקבלים על המוצר מדהימות. נשים אמרו לנו ששינינו להן את החיים. מנשים חרדיות שמצאו פיתרון לבעיית הצניעות ועד נשים שעוברות הליכים רפואיים וסובלות מדלילות בשיער - עבורן זה פשוט פיתרון משנה חיים".

במכון היופי של הילה וליאור אנחנו פוגשים את ג'סיקה אלטר שבדיוק הגיעה לביקור לאחר שעברה את הטיפול אצל הילה וליאור: "הרבה שנים אני חוקרת את העולם הזה של התוספות ולא מצאתי שיטה שלא הורסת את השיער בכלל, תמיד זה היה כרוך בוויתור. בזכות טופ סקין של הילה וליאור קקון, בפעם הראשונה בחיי אני מרגישה שניצחתי, סוף סוף מצאתי פיתרון לנושא שהפריע לי מאוד. שנים חיכיתי לרגע הזה. בזכות טופ סקין אני מרגישה יפהפייה".

"כשאני רואה את השמחה של ג'סיקה ושל הלקוחות שהתנסו במוצר אז אני מרגישה תחושת סיפוק אדירה, שהיה שווה לנו לעבור את מה שעברנו בשביל הרגעים האלה", מוסיפה הילה קקון.

מה לגבי דלילות שיער בגבות?

"אנחנו מציעים טיפול באיפור קבוע - מיקרופיגמנטציה. ישנן מספר שיטות מובילות בהן אנחנו מטפלים: שיטת השערה, הצללת פודרה ומיקרובליידינג בשיטת השערה - ציור של שיערות בשכבה העליונה של העור. הטיפול מתאים למי שיש לה חוסרים בגבה ומעוניינת במראה מודגש יותר. הדגשה של הגבות בכל אחת מהטכניקות מתאימה למי שסובלת מדלילות והתקרחות, מראה נפול של העפעף ומצורה לא מחמיאה של הגבות. כל טיפול מתחיל באבחון מדויק של סוג העור והתאמת הטכניקה. בחירת הגוון ובניית הצורה מתבצעים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחה. העיקר שבסופו של דבר הלקוחה תצא עם חיוך מפה לאוזן ומלאת ביטחון בעצמה"

הילה וליאור קקון
מכון יופי ועיצוב שיער
רחוב עליאש 6, ירושלים

‏‭02-6231145‬
לחשבון האינסטגרם

בשיתוף טופ סקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully