וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים נוהרים לקריות: סוכנות התיווך LUXURY נדל"ן על שירות ייעוץ למשקיעים

בשיתוף LUXURY נדל"ן

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 13:21

גם אתם חולמים להשקיע בקריות? על מנת לאתר את הנכס המדויק אשר יניב לבסוף תשואה גבוהה, יש צורך בהיכרות מעמיקה יותר עם השוק. נתנאל סבג ואלן גבריאלוב, סוכני נדל"ן בכירים והבעלים של LUXURY נדל"ן, מסבירים

בעלי סוכנות LUXURY נדל"ן נתנאל סבג ואלן גוריאלוב. אילן קדוש,
בעלי סוכנות LUXURY נדל"ן נתנאל סבג ואלן גוריאלוב/אילן קדוש

שוק הנדל"ן שינה את פניו לחלוטין בשנים האחרונות. המודעות להזדמנויות השקעה גברה משמעותית, ואלפי משקיעים החלו לנהור אל עבר הדירות השונות בקריות. אך על מנת לאתר את הנכס המדויק אשר יניב לבסוף תשואה גבוהה, יש צורך בהיכרות מעמיקה יותר עם השוק. נתנאל סבג ואלן גבריאלוב, בעלים וסוכני נדל"ן בכירים הפועלים תחת המותג LUXURY נדל"ן, זכו השנה בתואר TOP 10 של אתר מדלן, והם כאן על מנת ללוות אתכם לדירה הרווחית ביותר עבור השקעה.

הנדל"ן ממשיך להיות מוצר השקעה משתלם

בתקופה בה אנשים החלו להבין כי מצבם הכלכלי עלול להשתנות בין רגע ללא שום התראה מוקדמת, המודעות להכנסה נוספת גברה וכך גם הרצון לדעת עוד על כל אפיקי ההשקעות האלטרנטיבים. כיום, אפיק ההשקעה הנפוץ, הרווחי והבטוח ביותר, הוא ההשקעה בשוק הנדל"ן, זאת כמובן אם אתם עושים זאת נכון ובליווי של מומחים בעלי ניסיון רב בשוק.

סוכן הנדל"ן והמומחה להשקעות, נתנאל סבג, אומר: "באזור הקריות שוק הנדל"ן עלה בצורה מטורפת, העסקאות רק מטפסות כל הזמן וישנה עליית מחירים אשר מושכת אלפי משקיעים. בנוסף, כל הדירות עובדות, זוהי המחויבות שלנו כחלק משירות ליווי משקיעים. כך המשקיעים יכולים ליהנות מהשקעה פסיבית, בטוחה ושקט נפשי לטווח הארוך".

היתרון הבולט בהשקעה בדירה לעומת כל השקעה אחרת, הוא האיזון וחוסר ההשפעה של התנודות השונות בשוק הנדל"ן על הנכס שלכם. כאשר אתם משקיעים במניות לדוגמא, יש סיכון גבוה יותר, מכיוון שהערך יכול לעלות ולרדת כל הזמן וגם בצורה קריטית. לעומת זאת, בעת השקעה בנכס, אתם יכולים לחשב מראש את השינויים אשר עלולים לקרות ולרוב אם קניתם את הנכס, זה כנראה כי אתם יודעים שאותם שינויים ישחקו לבסוף לטובתכם.

הטעויות שאתם עומדים לעשות

אנחנו מסכימים לחלוטין, כי השקעה בדירה היא בין ההשקעות הרווחיות ביותר ובהחלט יכולה להניב לכם הכנסה מדהימה. אך עם כל הנוחות שבדבר, חשוב להבין כי הדירה לא יכולה לעבוד מעצמה ולנהל את כל הדברים החשובים והבירוקרטיה עבורכם. יש לכם תפקיד משמעותי כאן בתור בעלי הכנס. על מנת להשקיע בדירה בצורה הנכונה והבטוחה ביותר, אתם חייבים להכיר את השוק אליו אתם נכנסים, לפחות באופן הבסיסי ביותר על מנת להפחית סיכונים.

מצאתם דירה ישנה במחיר מתחת לשוק? היא לא בהכרח מציאה כזו משתלמת - ישנם המון פרמטרים שאתם חייבים לשים עליהם דגש, אם זה המיקום בו הדירה נמצאת, האוכלוסייה באזור, תוכניות עירוניות ועוד. "משקיע אשר קונה דירה באזור פחות מרכזי, צריך לדעת כי ישנם המון פרמטרים שצריך לבחון אודות סוג הנכס, לפני שהוא מתקדם לרכישה רק בגלל המחיר שמסנוור" אומר נתנאל סבג, "לקוח שמשקיע אצלי רוצה לקנות שקט, לדעת שהוא קונה דירה והיא מושכרת לתקופה ארוכה. בשנה האחרונה עשינו מעל ל-50 עסקאות רק בקריות, בזכות איתור נכון ומדויק של דירות רווחיות להשקעה ובדיקה מקיפה ומקצועית שביצענו".

"בקריות יש נכסים המניבים תשואה גבוהה"

המטרה הסופית, היא לצבור תשואה גבוהה במהלך השכירות ובתקווה שהיא רק תעלה עם הזמן ואתם תוכלו ליהנות מהשקעה מוצלחת. ישנה דרך בה תוכלו להיות בטוחים בהשקעה שלכם, וזה נכון גם לגבי כל דבר כמעט. ברגע שאתם מכירים את השוק ומעודכנים לגביו, תוכלו לחשב כל צעד לשנים קדימה. חשוב שתזכרו כי כמו שהמחירים יכולים לעלות, כך גם הם יכולים פתאום לרדת ולכן יש צורך בבדיקת עלייך ערך עתידי מעבר לתשואה השוטפת.

בעלי החברה אלן גוריאלוב, אשר מתמחה גם בייעוץ משכתנאות, משתף: "שוק הנדל"ן בקריות הוא שוק מטורף, יש התחדשות עירונית שהמון איזורים, פרויקטים של פינוי ובינוי ותמ"א ויש בזה המון ערך מוסף. גם לגבי מחירי הדיור, הם רק עולים כל הזמן ולכן בקריות יש יותר סיכוי לתשואה גבוהה בעתיד, מכיוון שהמחירים כל הזמן עולים. המשקיעים רואים בכך הזדמנות והנהירה אל אותן דירות רק עולה עם הזמן".

ההחלטה על השקעה בנכס היא קריטית ביותר, אתם יוצרים הזדמנות להכנסה נוספת אשר יכולה להעניק לכם רווח כספי עצום. אם אתם כבר בוחרים בהשקעה בנדל"ן, תעשו את זה הכי נכון ומקצועי שאפשר.

LUXURY נדל"ן, מתמחים בשוק כבר שנים רבות ומכירים כל פיסת שטח באזור הקריות אשר עומדת למכירה. תחום ההשקעות מעניין אתכם? רוצים לאתר את הדירה המושלמת? בקרו באתר הסוכנות עוד היום.

בשיתוף LUXURY נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully