וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 שנה של ניסיון: חברת ריפרש מציבה סטנדרט חדש

בשיתוף ריפרש

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 16:13

אל תתפשרו על רמת תחזוקה והניקיון בעסק: חברת ריפרש שהוקמה לפני 18 שנה מציבה סטנדרט גבוה של שירות עבור מרכזים מסחריים ומשרדים. כל הפרטים בפנים

חברת ניקיון משרדים. ShutterStock
בחברת ריפרש ניקיון ואחזקה מנוהלים 22 לקוחות/ShutterStock

החיים בצל המגפה ממשיכים להתנהל בשטח ולא רק מהבית. אנשים חזרו לעבוד במשרדים, המרכזים המסחריים והקניונים פעילים ומבקרים בהם לקוחות רבים. בקיצור, עולם כמנהגו נוהג.

אמיר נחמן הוא בעלי חברת ריפרש אשר הוקמה לפני 18 שנה, ומאז מספקת שירותי ניקיון ותחזוקה לרבות אספקת ציוד וחומרי הניקיון הנדרשים, למשרדים רבים, מרכזים מסחריים, מבנים של חברות ומפעלים, מרפאות ועוד, במרכז הארץ ובאזור ירושלים.

הייחודיות של החברה הזו, בניגוד לחברות אחרות המציעות שירותי ניקיון ותחזוקה, היא בכך שלצד שירותי ניקיון בשוטף, החברה מציעה שירותי ניקיון יסודי בסיום בנייה או שיפוצים, ומציעה אף שירותי חידוש פרקטים, חידוש דקים וחידוש ריצוף.

כך שלקוחות החברה מקבלים שירותי ניקיון ואחזקה מורחבים, ואין נוח יותר מזה שכל השירותים הנלווים זמינים לכם באותו מקום. אל תתבלבלו, מדובר פה בחברת בוטיק עם שירותי פרימיום בתחום הניקיון והאחזקה.

כיום בחברת ריפרש ניקיון ואחזקה מנוהלים 22 לקוחות, ממשרדים קטנים ועד ארגונים גדולים. בין לקוחות החברה תמצאו את משרדי לשכת עורכי הדין, תחזוקת מבנה שגרירות הודו, קניון האחים ישראל בירושלים ומרפאות טר"ם.

כיצד השפיעה הקורונה על העבודה בתחום?

"הקורונה השפיעה מאוד, יש ירידה של 10% בהיקף השעות הנדרשות מאתנו", אומר נחמן אך מסייג. "הפגיעה היא כבר נחלת העבר, והכל חזר להיות בגדר הרגיל. אנחנו חוזרים לתלם. מה שכן, המודעות לניקיון והיגיינה עלתה מאוד מאז פרוץ המגיפה, וכיום יותר מתמיד חשוב לשמור על חללים ציבוריים, ועל סביבת עבודה מתוחזקת היטב, עם שירותי ניקיון מתקדמים המותאמים לצרכים של העסק, אנשים מבינים את זה".

מה לפי דעתך הייחודיות שלכם לעומת חברות אחרות בתחום?

"מבחינתי, אני מנהל אנשים לא עובדים. הסכמות עם העובד, כמו גם עם הלקוח, זהו עניין חשוב מאוד. מכאן הייתי אומר שהייחודיות שלנו היא ביכולת להתאים בין מה שהלקוח רוצה וצריך, לבין העובד הנכון או צוות העובדים הנכון, וזה הסוד להצלחה. אנחנו יודעים להתאים עבור כל לקוח את החבילה של מסגרת שעות עבודה המתאימות והנחוצות, את אופי העובד ואת אופן ההתנהלות, וזה מה שיוצר ליצור קשר מוצלח ארוך טווח. כשהלקוחות נהנים משירות של עובדים קבועים, אמינים ואחראיים. כמובן שאת אותה מעטפת התאמה אנחנו נותנים לעובדים. כאשר העובד מרוצה, גם הלקוח מרוצה ולהפך. הלקוחות כיום רוצים לדעת שיש מי שמפקח על עובד הניקיון, ושיש על מי לסמוך ואל מי לפנות במידת הצורך. לכן אנחנו משקיעים בגיוס עובדים מתאימים ודואגים להעביר אותם הכשרה ולהביא אותם לרמת ביצוע גבוהה כך שיוכלו לספק את השירות בהתאם לסטנדרט של החברה שלנו".

חברת ניקיון משרדים. ShutterStock
"שירות מקצועי ואדיב זה א'-ב' מבחינתנו"/ShutterStock

ידוע שיש בעייתיות עם עובדי ועובדות ניקיון ואחזקה, קשה למצוא עובדים טובים ולא פשוט לסמוך עליהם, אז איך אתם מגייסים את העובדים שלכם?

"מניסיוני, העובדים מחפשים מעסיקים אמינים. אנחנו לא רודפים אחרי אנשים שלא רוצים לעבוד. אצלנו הצוות מורכב על בסיס 'חבר מביא חבר', לשמחתי מאז שהחברה הוקמה ועד היום מגיעים אלינו אנשים טובים שנשארים איתנו לאורך זמן".

כמה עובדים בחברה היום?

"כיום הצוות שלנו מונה 30 עובדים. יש לקוחות שיש צוות של 5-6 עובדים ויש לקוחות שזקוקים לעובד אחד, אני מפקח על הכל ומבצע את ההתאמות. כל לקוח והדרישות שלו".

איך השירות מנוהל באופן כללי?

"בהתאם לאופי המקום ולדרישות הלקוח וציפיותיו. בעיקרון השירות המתאים ביותר עבור משרד למשל, זה 3-4 שעות עבודה ביום, ובמקומות כמו קניון או מרפאות 16 שעות ביום, 7 ימים בשבוע. בשלב שמחליטים על תדירות השירות, חשוב מאוד לדאוג ליישור קו בין מה שהלקוח רוצה לבין מה שהוא צריך. צריך להתייחס למספר העוברים ושבים במקום אורחים, ולרמת אחזקה רצויה. לפי זה מגדירים שעות עבודה".

שירותי ניקיון אקולוגיים

המודעות הגוברת להתחממות הגלובלית לא פוסחת על תחום הניקיון, וחברת ריפרש שומרת על איכות הסביבה ומציעה אפשרות לשימוש בחומרי ניקיון ומוצרי טואלטיקה אקולוגיים.

"בעקבות המודעות לאיכות הסביבה, עולה דרישה לעבודה עם חומרי ניקיון ומוצרי טואלטיקה אקולוגיים, שקיות מתכלות וכן הלאה. חשוב לי מאוד לעמוד בכך עבור הלקוחות שלי. נכון שמדובר בשירות מעט יקר יותר רק בגלל עלויות המוצרים, כיוון שאין פערי תיווך במקרה הזה, אבל הכל נקבע הכל בשקיפות מלאה מול הלקוח", אומר נחמן.

שירות מסור וזמינות גבוהה

"שירות מקצועי ואדיב זה א'-ב' מבחינתנו", הוא מוסיף. "אנחנו לא חברה שמקבלת פניות רק דרך הודעות, מיילים או מערכת מיוחדת. השירות והזמינות מהיר, אין דבר כזה שתוך שעה תישאר בקשה של לקוח שלא קיבלה מענה. אני מציע ללקוחות שלי שירות אישי וליווי צמוד החל משלב הצעת המחיר ועד לניהול מלא, לצד פיקוח ובקרה של המצב במתחם העבודה של הלקוח. אני גם מגיע באופן אישי לפקח על הנעשה. הרבה פעמים אנשים דואגים מהיכולת לפקח על הנעשה, ונהל את העובדים בשטח. כאן אומר שאצלנו הרבה מבוסס על תשתית אמון חזקה ביני לבין העובדים והלקוח. ועם זאת אני תמיד מקפיד לבוא ולפקח, לערוך ביקורות ולהיות מעורב. שביעות הרצון של הלקוח והעובדים יחד, מתרגמת להצלחה שלנו כחברה".

אתר החברה

טלפון: 072-3972592

בשיתוף ריפרש
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully