וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפוי חרסינה לשיניים בטורקיה: החיוך המושלם ברבע מחיר מהארץ

בשיתוף אתר דוקטור חן

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 15:54

ישראלים רבים נוהרים לטורקיה כדי לטפל בשיניהם. אבל איך בוחרים את המרפאה הנכונה ואיך יודעים איזה טיפול מתאים לי? כך תעשו זאת נכון

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים טסים לטיפולי שיניים בטורקיה. כיום בניגוד לעבר הכול קורה בצורה מאורגנת, לפרטי פרטים - מהטיסה, דרך ההסעות ועד המתורגמן בעברית - הכול על ידי אתר דוקטור חן, והכל נעשה במרכז הרפואי המתקדם ביותר בטורקיה לאסתטיקה דנטלית ושיקום הפה. מדובר במרכז הרפואי הגדול והמתקדם ביותר לטיפול ציפוי חרסינה לשיניים בטורקיה הכולל שתי קומות שלמות של מרפאות שיניים וצוות הרופאים המיומן ביותר לציפוי חרסינה לשיניים ובאיכות הציפוי הגבוה ביותר עם אחריות מלאה לחמש שנים.

המרכז הרפואי בטורקיה כולל 20 מרפאות שיניים המצוידות בטכנולוגיות המתקדמות בעולם וברופאים עם ניסיון. עלות ציפוי שן למינייט או EMAX בטורקיה עולה 250 דולר בלבד וציפוי כתר זירקוניה 220 דולר. בארץ בממוצע לשן המחיר בסביבות 3,000 ש"ח ולעיתים יותר. תכפילו את זה ב-20 שיניים וקיבלתם חיסכון עצום.

לקליניק אקספרט ניסיון של 15 שנות טיפול בתחום האסתטיקה הדנטלית. לחברה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר וכן צוותים רפואיים מהטובים והמנוסים בעולם. עוד בקומת השיניים חדרים סטריליים מיוחדים ומעבדות שיניים מתקדמות עם טכנאי שיניים מומחים בתחומם בעלי ניסיון רב בציפויי שיניים מתקדמים.

ציפויי החרסינה לשיניים שמבוצעים בקליניק אקספרט:

ציפוי חרסינה לשיניים למינייט

ציפוי המאפשר כיסוי אסתטי של השיניים בחלקן החיצוני ושיפור מראה השיניים והחיוך. ברוב המקרים, ציפוי חרסינה למינייט אינו מצריך השחזה ולעיתים, נדרשת השחזה מינימלית בלבד וזאת הודות לעוביו המינימלי של הציפוי (0.2 מ"מ בלבד). הציפוי מסייע לשפר מראה שיניים שחוקות ודהויות, סדוקות או שבורות, כתמי צבע, מרווחים בשיניים, שיניים עקומות או צפיפות קלה בשיניים.

ציפוי חרסינה לשיניים EMAX

ציפויי שיניים מסוג EMAX נחשבים לעמידים וחזקים ביותר והם אינם משנים את צבעם לאורך שנים. טיפולי ציפוי EMAX דורשים השחזה והכנה של השיניים ומסייעים לשפר שיניים שחוקות ודהויות, כתמי צבע בשיניים, מרווחים בשיניים ושיניים עקומות או בעלות צפיפות קלה.

ציפוי כתרי חרסינה זירקוניה

ההבדל המשמעותי בין ציפוי למינייט ו-EMAX לבין כתרי זירקוניה, הוא שציפוי למינייט I EMAX מתאים למטופלים שמבנה השיניים שלהם הוא ישר ואז למעשה מדביקים עליהם את הציפוי. לעומת זאת כתרי זירקוניה מתאימים למי שיש מרווחים גדולים בשיניים, שיניים סדוקות או עקומות ואז למעשה מרכיבים את כתרי הזרקוניה אשר מתקנים את כל הפגמים ויוצרים חיוך מושלם.

חיוך מושלם מתחיל כאן

חולמים על חיוך מושלם? זה הזמן ליצור קשר עם נציגות אתר דוקטור חן ולהתחיל בהליך הכולל אבחון על ידי צוות מומחי האסתטיקה הדנטלית במרכז הרפואי קליניק אקספרט בטורקיה (באמצעות שליחת צילום של השיניים) ולקבל המלצה על הציפוי המתאים לכם ביותר וכן הצעת מחיר.

בשיתוף אתר דוקטור חן
  • עוד באותו נושא:
  • שיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully