וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ישנים טוב בלילה? בטופ נייט ידאגו לכם לשינה חלומית

בשיתוף טופ נייט

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 15:21

הבאנו בשורה: מהיום תוכלו לרכוש מזרן איכותי אונליין, בדיוק כמו של המותגים המוכרים. רכשתם ולא מתאים? יש לכם תקופת ניסיון ללא כל התחייבות. לא בדיוק מה שרציתם? יש אפשרות להחליף או לקבל החזר. תשכחו מלהתרוצץ בין חנויות ולנסות מזרנים

אישה ישנה במיטה. ShutterStock
אישה ישנה במיטה/ShutterStock

אם עוד לא שמעתם על חברת טופ נייט זה בגלל שמדובר בחברה שהיא שחקן יחסית חדש בענף המזרנים. החברה פועלת כשנה, ומנהלת את כל מערך המסחר שלה בחנות אינטרנטית. הרכישה היא אונליין בלבד. מפתיע? תכף תבינו כמה זה גאוני ומשתלם - בעיקר לכם, הצרכנים. נוסף על כך, לאחרונה החלו לשווק מיטות מעוצבות, הכל במקום אחד.

סתיו, בעלי חברת טופ נייט, מסביר שבגלל שאין אולם תצוגה, הם יכולים לבוא לקראת הלקוח ברמת העלויות, ועם זה אי אפשר להתווכח. ערכנו בדיקה קצרה ואנחנו יכולים להעיד שאכן ישנם הבדלים משמעותיים במחירים, אך לא באיכות המזרנים. בסופו של דבר זה מועיל ללקוח.

היכן מיוצרים המזרנים?

"המזרנים מיוצרים במפעל בארץ, זהו ייצור כחול לבן בלעדי למותג טופ נייט. המזרנים הם באותה רמת איכות של המותגים המובילים שכולם מכירים. אנחנו מקפידים על בחירה בחומרים איכותיים כמו פולימר מוקצף, ושילוב מערכות מתקדמות של קפיצים מבודדים. כל הבדים של המזרנים הם אנטי-בקטריאליים והיפו אלרגניים, נעימים ורכים במיוחד".

כמה סוגי מזרנים החברה משווקת, ומה הם הנמכרים ביותר?

המזרנים המבוקשים ביותר הם מזרן אולימפוס, זה מזרן מורכב מפולימר מוקצף, וזה החומר שמשתמשים בו למילוי מזרנים בבתי המלון היוקרתיים. זהו למעשה ספוג שעשוי רכיבים טבעיים בלבד. גובה המזרן הוא 27 ס"מ, ודרגת הקושי מ1-5 היא 3. היתרון של מזרן זה הוא שהוא דו צדדי. בחלקו העליון הוא בדרגת קושי 3 בקבלת המזרן, וברגע שהופכים את המזרן, בצדו השני הוא בדרגת קושי 4. מדובר בנקודה חשובה כי לפעמים יש עם השנים בעיות גב. במידה וללקוח מתפתחות בעיות גב הוא יוכל להפוך את המזרן וליהנות ממשטח שינה קשיח יותר. המזרן מגיע עם שכבת ויסקו של 5 ס"מ משני צדיו, למעלה ולמטה, ובד המזרן הוא בד במבו עשוי כותנה אנטי בקטריאלי, זהו בד נעים ומפנק במיוחד.

מזרן אהוב נוסף הוא דגם ריינר. מדובר במזרן עשוי קפיצים מבודדים עם פולימר מוקצף בצדדים, גובהו 30 ס"מ, מדד הקושי מ1-5 הוא 3. היתרון שלו הוא שכל קפיץ עומד בפני עצמו מה שנותן חווית שינה שקטה, ממש שינה בתחושת ריחוף הודות לכך שיש תמיכה מוחלטת לגוף. המזרן עשוי בד במבו אנטי בקטריאלי בשילוב כותנה.

יש גם את מזרן הפוג'י שלנו מבוקש מאוד. הפוג'י הוא מזרן נמוך יותר בגובה של26 ס"מ, ומדד הקושי הוא 4, אך הוא מגיע עם שכבת ויסקו בעובי 6 ס"מ שמעניקה לו רכות מפנקת. היתרון של מזרן הפוג'י ומה שכל כך מיוחד בו, זה שהבד שעוטף אותו הוא בד העשוי מצמח האלוורה, זהו סוג בד אנטי-בקטריאלי ונעים ולא פחות חשוב, הוא גם בד מבודד, בקיץ מקרר את עצמו, ובחורף הוא שומר על חום הגוף.

מזרן טופ נייט. טופ נייט מזרנים ופתרונות שינה,
מזרן טופ נייט/טופ נייט מזרנים ופתרונות שינה

היום עם המודעות הגוברת לאיכות השינה, איזה מזרן לדעתך הוא בגדר קונצנזוס ומתאים למרבית הלקוחות שלכם?

"עבור מרבית האנשים יתאים מזרן הריינר. זהו דגם מקביל לדגמים דומים מאוד שיש לכמה חברות גדולות, רק מבחינת המחיר הוא 50% פחות בעלות אצלנו, לעומת המתחרים. כמובן שזה משמעותי מאוד. אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם".

לא קשה לנהל עסק עם חנות אונליין בלבד בתחום כזה?

"אמנם רוב הלקוחות מעדיפים להגיע לחנות ולנסות את המזרנים לפני רכישה, אבל זה מתאים לעידן הישן. היום לא באמת צריך לצאת מהבית, לעמוד בפקקים בדרך, לעבור מחנות לחנות כדי לבחון את המזרנים. יש פירוט מלא לכל מזרן באתר שלנו ואפשר להתקשר ולהתייעץ עם יועצי שינה שהם חלק מהצוות המקצועי בחברה, ולהגיע להחלטה מושכלת ולבחירה המתאימה ביותר יחד. כל זה מבלי להגיע לחנות ומבלי לצאת מהבית. את המזרן הלקוח מקבל תוך 7 ימי עסקים, עד לבית. כאשר ההובלה היא בחינם לכל רחבי הארץ מקריית שמונה ועד אילת".

איך אפשר לרכוש מזרן מבלי לנסות אותו בפועל?

"ראשית, יש לנו צוות מקצועי של יועצי שינה, מומחים בתחום שיודעים לכוון את הלקוח ולהתאים לו מזרן וזה מתנהל בשיחת טלפון. אחרי שהתקבלה ההחלטה, הלקוח יקבל את המזרן לבית ל-50 לילות ניסיון. במידה ולא יהיה מרוצה מהמזרן, בתום התקופה או במהלכה, נדאג לבחור אתו מזרן חלופי מתאים יותר, או שהוא יקבל החזר כספי מלא על הרכישה, ללא עלות נוספת וללא כל התחייבויות כלפינו. אנחנו חברה הוגנת וישרה, והלקוחות שלנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם יקבלו גם את המוצר הכי טוב וגם את השירות הטוב ביותר".

איך הבנתם שכדאי ליצור תחרות משמעותית כזו מבחינת המעבר לאונליין והיצע המחירים שלכם?

"אחרי הרבה מחשבה, היה ברור שבמידה ונחסוך בעלות של אולם תצוגה, לא ניאלץ לשלם שכירות גבוהה יחד עם כל ההוצאות הנלוות, נחסוך ברבה הוצאות שהן משמעותיות לכל עסק. הקמנו את החברה על מנת לספק מוצר איכותי במחיר הנוח ביותר עבור הלקוחות שלנו. רצינו לייצר עלות של מזרן איכותי מבלי שיהיו מגולמים בה הוצאות נוספות שלא קשורות למוצר, עד כמה שאפשר כמובן, כל זה על מנת לאפשר לאנשים להחליף מזרן או להתחדש במזרן, מבלי לקרוע את הכיס".

למפרט המזרנים והמיטות, ולתיאום שיחת ייעוץ עם נציג, כנסו לאתר - טופ נייט או לדף הפייסבוק
טלפון: 077-8046127

בשיתוף טופ נייט
  • עוד באותו נושא:
  • מזרן
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully