וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה ייחודית במלון עין גדי ים המלח

בשיתוף מלון עין גדי

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 13:39

יוליאן לוינסון נפש במלון עין גדי וחזר עם תובנות חדשות. אז האם מדובר בנופש האולטימטיבי?

מלון עין גדי ים המלח. מלון עין גדי ים המלח,
מלון עין גדי ים המלח/מלון עין גדי ים המלח

אל החוויה הבאה הייתי אמור להגיע מוכן נפשית. מנגד, אולי כאן למעשה, טמון הסוד המופלא של מלון עין גדי המפואר. אלמנט ההפתעה המטלטל לטובה. לא עוד חופשה סטנדרטית, אלא חוויית נופש של ממש, אשר תעניק לכם שפע של שלווה, שקט, רומנטיקה ובריאות. מדוע? כי כל המרכיבים החשובים לשם כך נמצאים פה כבר ממזמן.

בזמן הנסיעה יש משהו באוויר שגורם לך להרגיש שאתה יורד אל בטן האדמה. זה לא רק הגובה שיורד ויורד אלא גם השקט ששורר פתאום, הנשימות מתחילות להיות עמוקות והנוף המדברי מתחיל לבלבל. כבר מאמצע הדרך התחלתי לחוות שלווה ורוגע. כאשר הגעתי למלון, נשמתי, הבטתי סביב, והשכלתי להבין שאני בתחילתה של חוויה רוחנית של ממש. האנרגיה במקום קסומה. תחושת שלמות וחופש מרחפת באוויר.

בעייני, פרט שנורא קשה למצוא כיום בארץ (יש לא מעט מלונות מפוארים בארצנו, עם בריכות ענקיות, רמת קולינריה גבוהה ושלל אטרקציות נוספות) אבל כאן, בעין גדי הערך המוסף הוא לא האוכל והאטרקציות (יש בשפע כמובן) אלא ההתנתקות המוחלטת ממירוץ ה"עכברים" שאנו חווים במרכז הארץ מדי יום. פרט זה, אוטומטית גורם לנו להתרכז ולצלול אל החופשה אליה הגענו.

מלון עין גדי לשעבר "מלון קיבוץ עין גדי", הוא אחד מהמלונות הוותיקים בארץ. לקראת סוף שנת 2016 עבר המלון שיפוץ יסודי ומקיף. בנוסף, השיק דאז אגף בוטיק מרשים אשר כולל 60 חדרים וספא רחב ידיים. ההיתרון המשמעותי של המלון על פני מלונות אחרים הוא ללא ספק מיקומו המושלם על מצוק, מעל תוואי נחל ערוגות, ובחיבור המרתק בין המדבר, האגם המלוח והנקודה הנמוכה בעולם. לכל אלו תוסיפו את היעלים, שמדלגים על הסלעים ואת השקט המושלם אשר מביא איתו בשניות את אפקט הרוגע והשלווה.

מלון עין גדי ים המלח. מלון עין גדי ים המלח,
מלון עין גדי ים המלח/מלון עין גדי ים המלח
מלון עין גדי ים המלח. מלון עין גדי ים המלח,
מלון עין גדי ים המלח/מלון עין גדי ים המלח

"בתקופת הקורונה ראינו את העוצמה של הקהילה ואת היכולות המדהימות של האנשים שחיים פה, והבנו שאנחנו רוצים להביא את זה גם אל המלון", מספר תם גבע מנכ"ל המלון. "אנשים שמגיעים לפה רוצים לשמוע איך הקימו את הקיבוץ, להכיר את האנשים שחיים פה, לפגוש את האמנים המקומיים. אנחנו נותנים היום לכל אורחי המלון תכנית תרבות חינם, כולל טיולים, הופעות, סדנאות ומפגשים שמבוססים כמעט רק על אנשי המקום. זה דבר מדהים, שיוצר חיבורים שאין בשום מקום אחר בעולם".

נמשיך אל חדרי המלון אשר ממשיכים את חווית הטבע והם מוקפים מדשאות וגן בוטני עם עצי באובב עתיקים. החדרים ממוקמים במבנים חד עד דו קומתיים מתוכם ניתן לבחור את המועדף עליכם - חדר גן, חדר סופיריור, חדרי דה-לוקס או סוויטות ג'וניור, עם נוף לנחל או לגן הבוטני. החדרים גדולים, נוחים, מודרניים וללא ספק אסטתיים במיוחד. החדרים מתאימים לזוגות ולמשפחות כאחד. חדר בוטיק דה לאקס, אכן התגלה כפינוק אמיתי. החדר כולו, כולל השירותים והמקלחת, היה מרווח מאוד ונעים. המיטה נוחה, הנוף המדברי מדהים, המרפסת גדולה והאבזור כולל בין היתר מיני מקרר, פינת קפה ותה ומכונת אספרסו מצויינת ואינטרנט אלחוטי שעובד נהדר. אציין כי, הלנים בחדרי הבוטיק זכאים לכניסה חופשית אל מתחם הספא "סינרגיה" השייך למלון (שימוש במתקני הספא בלבד - לא כולל טיפולים).

בסמוך לספא ממוקמת בריכת המלון, שהיא הלב השוקק בימי הקיץ. הבריכה הזו כיכבה בעבר במספר רשימות של הבריכות היפות בארץ. כאשר תגיעו אלייה, תבינו גם למה. שילובשל ים מצד אחד ומדבר מהצד השני. ובאמצע? מים כחולים מוקפים דשאים וגינות. בקיצור, עם אוזניות וכוס משקה ביד ניתן להעביר כאן יום שלם בלי לשים לב.

גולת הכותרת של המלון היא בריכת הבוטיק הממוקמת בספא "סינרגיה" אשר משקיפה לאחד מהנופים היותר יפים ומרהיבים בארץ. בנוסף, מתחם הבריאות המפנק מציע גם בריכת מלח מקורה אשר מלאה במי ים המלח. כמו כן, בלתי ניתן להתעלם מהחמאם הטורקי (הענק) והסאונות אשר מספקות למעשה מתחם ספא מושלם ומהיוקרתיים בארץ. המקום, מעוצב בסגנון מינימליסטי ושקט, יותר מעולמות המזרח הרחוק. הוא ממוקם על צלע הר ומשקיף לים המלח ולהרי אדום. כאמור, יש בו בו בריכה פנימית של מי ים המלח, בריכה בוטיקית חיצונית, חמאם תורכי וסאונה יבשה. מומלץ מאוד להזמין טיפולים על מנת להשלים את החוויה המדהימה והבריאותית הזו.

חדר האוכל נקי ומצוחצח (זה הדבר החשוב ביותר) אם כי לדעתי זקוק למתיחת פנים קלה ולשיפוץ מודרני יותר. הצד הקולינרי מספק, לא מעבר. המיטות בחדרים גדולות ומרווחות (המזרנים טובים) נוכח ההשקעה הרבה בשיפוץ המלון הייתי מצפה למזרנים איכותיים יותר.

לוינסון מסכם: מתחם הספא יותר ממושלם וללא ספק אין לו מתחרים באזור. החוויה כאן מציעה התנתקות מושלמת מהשיגרתיות העוטפת אותנו בחיי היום יום. ההתנתקות, יוצרת חיבור אותנטי בנינו לבין הטבע. טווח המחירים משתנה, תלוי בעונה כמובן. בגדול, תוכלו למצוא כאן דילים שונים ושווים. ללא ספק התמורה שווה בעד מה שתקבלו.

בשיתוף מלון עין גדי
  • עוד באותו נושא:
  • עין גדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully