וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים לשזור - הצימרים האיכותיים והמושקעים ביותר בגליל העליון

בשיתוף שזור

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 15:21

אתם נוסעים בדרך הפתוחה כשמזג האוויר לטובתכם, פונים לכביש המתפתל לאורך בתים מטופחים ושטחי גן מפוארים. סביבכם נוף מרתק שראוי לכל המחמאות שעולות לכם לראש. ברוכים הבאים למושב הפסטורלי והשקט, שבו גרים כ-320 תושבים בלבד

משפחה בצימר. ShutterStock
יש גם תרבות קולינרית מדהימה, אטרקציות והמון טבע/ShutterStock

ארץ הגליל העליון נמתחת בין הרים וים ומציעה מרחב גדול, שופע יופי ותענוגות. כאן נמצאים מתחמי צימרים טובים ומומלצים שמקשטים בפינוק ובסגנון כמעט את כל היישובים המקומיים, אך מי שכבר התנסה בחוויית האירוח הגלילית ומבין דבר או שניים בסגנון חיים, יודע היטב שהטובים שבהם נמצאים בשזור - מושב פסטורלי ושקט שבו גרים כ-320 תושבים בלבד.

צימרים בשזור מציעים לאורחיהם מפלט מושלם מהשגרה: מקום שאפשר לנוח בו ללא צפיפות או כבישים סואנים, ליהנות מהנוף הפנורמי מוקף ההרים ולקבל אירוח לבבי וחם בכל צימר שבו תבחרו.

אז מה מחכה לכם בכל צימר?

בניית הצימרים של שזור מתמקדת בחוויה הכפרית - בקתות עץ איכותיות וגדולות, ג'קוזי מפנק מול הנוף החיצוני, אבזור מלא הכולל מיטה זוגית ואפשרויות ללינה משפחתית, בריכה חיצונית גדולה וגן מרווח וירוק מוקף שלווה ויופי. מארחיהם של צימרים בשזור הם בני המקום בלבד, מי שמבינים את הערך המוסף שבהרפתקה מקומית שקטה ויפה ושחיים את תרבות האירוח כבר שנים רבות.

הניסיון העשיר תורם למיומנות ויכולות ניהול גבוהות של מתחמי האירוח, כך שהמושב נהנה מתיירות פנים רבה לאורך השנה.

משפחה בצימר. ShutterStock
גם מהזווית המשפחתית מציעים הצימרים בשזור עניין עשיר ורב/ShutterStock

צימרים בשזור בהתאמה זוגית ומשפחתית

הצימרים בשזור שומרים על טון נינוח ורומנטי, שיוכל להתאים לכל זוג. אם אתם חוגגים אירוע מיוחד כמו יום הולדת, יום נישואין או אפילו מעוניינים בהצעת נישואין סביב בריכת הצימר, המארחים שלכם ידאגו ליצור את הרגע המושלם ולספק לכם כל אלמנט נדרש להפתעה מרגשת. בכניסה לצימר תקבלו גם בקבוק יין משובח, פירות וכיבוד שיאפשרו לכם לבלות במשותף ולהעצים את החוויה.

גם מהזווית המשפחתית מציעים הצימרים בשזור עניין עשיר ורב: בקתות משפחתיות גדולות עם חדר שינה נפרד להורים ולילדים, מתחם גן גדול וירוק שבו כל ילד ישמח להתרוצץ בזמן שהמבוגרים שותים קפה וכמובן בריכה גדולה ואיכותית להנאת כל האורחים באותו מתחם נופש. בחלק מהצימרים תהנו גם מבריכה אישית לכל צימר בנפרד, כך שהחופשה תתאים מאוד למי שמעוניינים בפרטיות מלאה ואפס הפרעות.

יש גם תרבות קולינרית מדהימה, אטרקציות והמון טבע

מחוץ לחצר הירוקה של הצימר לא יחסר לכם מה לעשות. המארחים יוכלו להמליץ לכם על מגוון מסעדות, אטרקציות, מסלולי טיול ואפשרויות בילוי בגליל העליון ובסביבה הקרובה. חופי אכזיב, נחלים שונים, מבצרים עתיקים, שמורות טבע ומסלולי טיולים מרהיבים, טיולי טרקטורונים, סוסים וגם מתחמי בילוי מוצלחים - הכל במרחק נסיעה של עד 20 דקות מכם ופתוח ללא הגבלה בכל ימות השנה.

אם עוררנו את החשק ואתם כבר סקרנים לראות מה לצימרים בשזור יש להציע, זה הזמן להיכנס לאתר הצימרים המובחרים שלנו ביישוב ולבחור לכם חופשה מדהימה. נתראה בקרוב.

בשיתוף שזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully