וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי אשם בהתנהלות הפיננסית הלקויה של הישראלי הממוצע?

בשיתוף נאור פתרונות אשראי

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 14:48

הישראלים משלמים מחיר כבד על הרגלי הצריכה שלהם. נאור, הבעלים של חברת "נאור פתרונות אשראי" מאשים בכך את קלות הדעת בה מתייחסים לפן הפיננסי ואת היעדר החינוך הכלכלי בגיל הצעיר. כדי לשנות את פני הדברים, הוא מספק פתרון ריאלי שעשוי להוות גם חבל הצלה וגם קרש קפיצה

אישה בחורה צעירה שמחה מאושרת כרטיס אשראי מחשב. ShutterStock
לא תמיד כדאי לפנות לגופים חוץ בנקאיים/ShutterStock

תרבות השפע לא פסחה על הישראלים, שנחשבים לנהנתנים בכל מה שקשור לצריכת מותרות, בילויים, קולינריה, טיולים בחו"ל ועוד. אולם, היעדר חינוך כלכלי הוביל לא מעט אנשים לפתח הרגלים פיננסיים לקויים, לקבל החלטות שגויות ולהיכנס לקשיים כלכליים שנערמים ככדור שלג. היציאה מהמשבר מובילה את מרבית האנשים לחפש אחר מקורות מימון חוץ בנקאיים בתנאים שלא מאפשרים להם להרים את הראש מעל המים. נאור, הבעלים של חברת "נאור פתרונות אשראי" מציע לעשות סדר פיננסי וללמוד איך להתנהל נכון.

הישראלים חיים על המינוס

חברות האשראי, חברות הביטוח, בתי ההשקעות ויתר מקורות המימון החוץ בנקאיים יודעים שהישראלי הממוצע מוציא הרבה יותר כסף ממה שהוא מכניס. אפשר להאשים בזה את יוקר המחייה, את משבר הבריאותי העולמי שנכפה עלינו, ואפילו את נסיבות החיים. אולם, נאור מבהיר, שמקור הבעיה טמון בהרגלים פיננסיים לקויים, בתהליכי לקיחת החלטות שגויים, ובעיקר בהיעדר חינוך פיננסי, הן מצד הגופים המחנכים, הכוללים את ההורים ומערכת החינוך), והן מצד הגופים הפיננסיים שמספקים את פתרונות המימון להמונים - לקוחות פרטיים ועסקים.

אף על פי שהוא מספק פתרונות מימון, הוא מדגיש, שלא תמיד כדאי לפנות לגופים חוץ בנקאיים, וכאשר זה נחוץ, יש מספר פרמטרים שחשוב לבחון על מנת למזער נזקים, להבטיח עמידה בפירעון ההלוואה ולתכנן התאוששות וצמיחה פיננסית.

אילו טעויות נפוצות אנשים נוטים לעשות בלקיחת הלוואה חוץ בנקאית?

נאור: "אחת הטעויות הכי נפוצות היא קבלת תנאי הלוואה ללא סקר שוק וללא ניהול משא ומתן. אנשים נוטים לחשוב שאין להם אפשרות לקבל תנאים טובים יותר מאלו שהציעו להם, מכיוון שההלוואה לא כרוכה בערבונות ופיקדונות. הם מניחים שהתנאים שקיבלו מספיק טובים, וממהרים להסכים לכל תנאי כדי לקבל את הכסף בהקדם. ברוב המקרים, מדובר באנשים שאין להם זמן, סבלנות או ידע נדרש כדי לערוך השוואות ולנהל משא ומתן מול חברות המימון.

טעות נוספת היא לקיחת מספר הלוואות קטנות, שהריבית שלהן נראית אטרקטיבית במועד לקיחת ההלוואה, אך כאשר בוחנים את כל ההלוואות יחד, מגלים שההחזרים על הריביות מרקיעים שחקים, סך ההחזרים מתחיל להכביד ונכנסים לכרוניקה של התנהלות פיננסית לקויה".

איך אפשר להימנע מזה?

נאור: "אחת הדרכים היא לקחת יועץ פיננסי, שעושה סדר בכל הנושא הפיננסי, כולל חישוב הכנסות והוצאות שוטפות, סך ההלוואות וההחזרים הקיימים והתחשבות בהוצאות עתידיות. כמובן שסטטוס הלקוח בהווה ובעתיד רלוונטי, ועליו מתבססים כל החלטה שלוקחים וכל צעד שנוקטים.

מצד שני, ניתן לפנות לחברות שמספקות הלוואות חוץ בנקאיות ומספקות את השירותים הללו בנוסף. גם "נאור פתרונות אשראי" מספקת את השירות הזה למי שמעוניין בכך".

אדם יושב מול המחשב עם כרטיס אשראי. ShutterStock
"זה יכול לחסוך הרבה כסף וכאב ראש"/ShutterStock

האם זה לא תהליך שכדאי לכולם לעבור?

נאור: "מרבית האנשים יכולים למצוא בכך הרבה תועלת. זה יכול לחסוך הרבה כסף וכאב ראש, אבל לא כל אחד מוכן לתהליך הזה, ויש מי שרק מבקשים לכבות שריפות או לדלג על מוקשים מסוימים.

מצד שני, יש לא מעט אנשים שיודעים להתנהל נכון מבחינה פיננסית, ולוקחים הלוואה חוץ בנקאית על מנת לא לפגוע באובליגו שלהם בבנק או לשפר אותו. במקרים אחרים, כאשר עתידה להשתחרר קרן או שעתידים לקבל סכום כסף גדול מתביעה או ירושה לדוגמה, כדאי לקחת הלוואה ולפרוע אותה במועד מוקדם.

עם זאת, חשוב להדגיש, שבשום אופן לא מומלץ לקחת הלוואה חוץ בנקאית שלא לצורך. גם כאשר רוצים לשפר את ה- BDI, כדאי להשקיע מאמצים כדי לשלם חשבונות בזמן ושמור על יחס ניצול אשראי נמוך".

חברת נאור פתרונות אשראי מספקת פתרון חוץ בנקאי למי שמבקש לגייס הון או לקבל מימון בגובה של עד 120,000 ₪.

במה זה כרוך?

הלוואות מהירות עם חברת "נאור פתרונות אשראי" ניתנות תוך 3 ימי עסקים לכל היותר בריבית נמוכה והחזרים נוחים (עד 72 חודשים), ללא ערבים וללא פיקדונות. לבדיקת זכאות תוך מספר דקות ניתן למלא שאלון מקוון ממש כאן. עמלת השירות נגבית על בסיס הצלחה בלבד.

לאתר החברה

וואטסאפ: 050-733-8838

א'-ה' 9:00-15:00, ו' 9:00-13:30

טלפון: 03-510-0545

בשיתוף נאור פתרונות אשראי
  • עוד באותו נושא:
  • אשראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully