וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספות איכותיות מעוצבות: כך תדעו שבחרתם נכון

דולצ'ה דיבאני

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 13:06

הספה היא המלכה הבלתי מעורערת של סביבת המגורים ולב הסלון ובשנים האחרונות חיזקה את מעמדה בנוכחות דומיננטית, בעיצובים מרהיבים ובנוחות מקסימלית

ספה דולצ'ה דיבאני. דולצ'ה דיבאני,
ספה דולצ'ה דיבאני/דולצ'ה דיבאני

כיצד תמצאו את מערכת הישיבה הנכונה עבורכם? לפניכם היכרות עם סוגים פופולריים של מערכות ישיבה נפוצות, מספר פרמטרים קריטיים לתהליך הבחירה והמלצה חמה על ספות איכותיות שקוצרות מחמאות ברשת הריהוט דולצ'ה דיבאני.

איכות במקום הראשון

ספה נחשבת לאחד הרהיטים היקרים בבית לצד מיטה וארון וברוב המקרים היא תלווה אתכם בנאמנות שנים רבות. זו הסיבה שכדאי לבחור ספה איכותית, עמידה ויציבה כאשר האיכות של מערכת הישיבה מושפעת מגורמים שונים כגון: קונסטרוקציה חזקה, סוג הריפוד והתפירה.

הריפוד בעל אפקט משמעותי בהשגת המראה היוקרתי המבוקש כאשר ישנם בדי ריפוד רחיצים שניתן לנגב בקלות ובדגמים מסוימים גם להסיר לצרכי כביסה - אידיאלי לבתים עם ילדים ובעלי חיים. ברוב המקרים, דגמים אלו יהיו בדי ריפוד מסיבים סינטטיים כמו פוליאסטר, אבל שימו לב שהקטיפה אף היא שבה לאופנה במראה רומנטי ונחשק.

עם זאת, אין ספק שספות מעור נחשבות לפריט על זמני ומצטיינות באסתטיקה מרשימה. עור אמיתי שונה בתחושה ובמראה מדמוי עור - הוא מאריך ימים ובעל עמידות יוצאת דופן בפני אבק, כתמים וקילוף ואף משתבח עם השנים - הוא הופך לגמיש ורך עם השימוש. עור נהדר גם עבור הסובלים מאלרגיות היות והוא היפואלרגני וקל מאוד לנקות ולתחזק אותו. בנוסף לכך, זהו חומר בעל תכונות של ויסות טמפרטורה; לא תזיעו במגע עמו בקיץ ותיהנו מתחושה נעימה להפליא בעונה הקרה.

האיכות באה לידי ביטוי גם ביציבות של מערכת הישיבה על הרצפה ובמסגרת בעלת עמידות גבוהה. ברשת דולצ'ה דיבאני - באולמות התצוגה ובאתר, תוכלו להתרשם ממגוון דגמים של מערכות ישיבה איטלקיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר עד הפרט הקטן ביותר.

ספה דולצ'ה דיבאני. דולצ'ה דיבאני,
ספה דולצ'ה דיבאני/דולצ'ה דיבאני

להתאהב בסלון מחדש: התאמת הספה למרחב ולאורח החיים

כל מערכת ישיבה, אפילו מדגם קליל ומינימליסטי, היא בעלת נוכחות מסיבית יחסית בחלל ומכאן החשיבות של השתלבותה ההרמונית במרחב. לפני שיצאתם לחפש פריט, מדדו היטב את החדר והתייחסו גם לאלמנטים שמשפיעים על הצבת הפריט דוגמת התמזגות של החלל עם פינת האוכל והמטבח, יציאה למרפסת, נקודות חשמל, גופי תאורה ורהיטים נוספים. חשוב שהספה לא תעמיס ולא תמנע תנועה חופשית בחלל וכן תוצב גם במקום שיאפשר ליהנות מנוכחותה בעת צפייה בטלוויזיה, קריאה או אירוח.

לחללים קטנים, צרים וצפופים יתאימו ספות קומפקטיות בעוד בסלונים רחבי ידיים אפשר לאכלס מערכות גדולות דוגמת מערכות בצורת U. חשבו מבעוד מועד היכן להעמיד אותה בדרך האופטימלית ביותר: נגד אחד מהקירות, פרי סטנד במרחב, מול מסך הטלוויזיה, מתחת לחלון או מולו וחשבו גם על הגודל של מערכת הישיבה הנכונה עבורכם מבחינת מספר יושבים משוער, סגנון ישיבה (למשל, יש סלונים בהם תרצו להוסיף הדום או שזלונג), הצבת המערכת על גבי שטיח או הרצפה וכדומה. בדקו גם מהו טווח המידות המקסימלי. ישנם חדרים קטנים יחסית בהם ההעדפה תהיה להצטייד בספות דו מושביות או תלת מושביות וכך לפצל את הישיבה ולהציב מערכת ישיבה אחת מול השנייה בסימטריה או במאונך.

כיום הגישה היא מודולרית כך שאפשר לארגן את החדר ולהצטייד בספות שאפשר לנייד ולסדר כל פעם מחדש לפי הצורך. הפונקציונליות משפיעה על תהליך הבחירה: אם אתם מרבים לארח ייתכן שתרצו ספות ארוכות או כמה שיותר מושבים ואם אתם אוהבים לצפות בטלוויזיה בסלון ייתכן שההתאמה המושלמת עבורכם היא ספה עם שזלונג. אגב, נוחות היא עניין אישי ויש מי שחובבים ספות קשות וקשיחות בעוד אחרים מחפשים רכות שתעטוף אותם בכל ישיבה מחדש ומכל הכיוונים. פינוק שרבים לא מוכנים לוותר עליו הוא ריקליינרים המאפשרים לכוונן את המושב והרגליים למצבי ישיבה ושכיבה בהתאמה אישית. ומה לגבי ניקיון ותחזוקה שוטפת? מערכות מורמות על רגליים יתאימו במיוחד למי שמחזיק רובוט מנקה או מעוניין לנקות בקלות מתחת לספה.

בשיק איטלקי ובסגנון יוקרתי בר השגה

מהו העיצוב המועדף של ספה מבחינת צורניות וסטייל? האם תרצו שמערכת הישיבה תמשיך את הקווים הלינריים של החדר, תשתלב באחת הנישות והפינות או "תשבור" את הקווים במראה זורם ומעוגל? האם תעדיפו שהספה תתחבר לסגנון השולט במרחב - מודרני, מונוכרומטי או כפרי ווינטג' או תבלוט על רקע פלטת הגוונים הדומיננטית בקונטרסט מעניין? היום אפשר למצוא נציגים מכל סגנון: מערכת ישיבה במראה מאופק וסולידי, מערכות ישיבה עם הדפסים גיאומטריים או פרחוניים או בעלות גוון דרמטי עז כמו כחול רויאל ואפילו אדום ושילובים בין גוון כהה לבהיר. מבחינת קווי המתאר של מערכת הישיבה - קיימות ספות מפוארות בעלות זרועות תפוחות או קימורים רכים ומערכות בעלות אפקט "מרחף" מעל רגליים דקורטיביות המגביהות את הספה וספות צמודות רצפה.

בדולצ'ה דיבאני תגלו קולקציות מרהיבות של מערכות ישיבה יוקרתיות בטאץ' איטלקי בעיצובים קלאסיים ונוסטלגיים ועד מודרניים מתוחכמים בסקאלת צבעים עשירה ויצירתית להפליא, כולל פריטים משלימים לריהוט הסלון ובמחירים שתאהבו.

מוזמנים להיכנס לאתר או להגיע לאחד הסניפים ולבחור את מערכת הישיבה עליה חלמתם.

דולצ'ה דיבאני
  • עוד באותו נושא:
  • ספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully