וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשכונה ליוקרה: הכירו את השם החם בעולם עיצוב ותכנון הבתים היוקרתיים בישראל

בשיתוף מיכאל אוחיון

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 13:53

באמצעות עבודה קשה ונחישות אין קץ, הפך המעצב הצעיר מיכאל אוחיון למי שכולם רוצים שיתכנן ויעצב את הבית שלהם

מיכאל אוחיון מעצב פנים. עידן גור,
מיכאל אוחיון באחד מפרוייקטי היוקרה/עידן גור
מיכאל אוחיון מעצב פנים. עידן גור,
מטבח מודרני-אלגנטי כחלק מהחלל הציבורי בעיצוב מיכאל אוחיון/עידן גור

אם אתם עדיין לא מכירים את השם מיכאל אוחיון, ועיצוב יוקרתי, חדשני וטרנדי מעניין אתכם כדאי שתעמדו בקצב ותתחילו לשנן את השם. אוחיון, בן 28 בלבד, הוא אחד מהמתכננים ומעצבי הפנים הצעירים והמבטיחים של ישראל. כבר בגיל 19 סיים את לימודיו בתחום עיצוב הפנים והחל לעבוד במקצוע. היום הוא מנהל עסק עצמאי ומצליח הפונה לקהל לקוחות המעוניינים בעיצוב אלגנטי, מינימליסטי ועכשווי. הכירו את הסיפור המרגש מאחורי התדמית הנוצצת של השם החם ביותר בעולם תכנון ועיצוב הפנים.

מפשטות ליוקרה

תופתעו לשמוע כי הוא עובד בענף העיצוב ואדריכלות הפנים כעשור, ועצמאי למעלה מ-5 שנים. אוחיון התחיל את הקריירה שלו בלימודים במכללה עוד בימי נעוריו, ועם חלוף השנים, הקריירה הלכה והתעצמה.

במקרה שלי הקלישאה מרגישה הכי מדויקת שיש, המקצוע בחר בי, הרגשתי תמיד שזה התחום שאני הכי טוב בו, ותמיד נמשכתי לשם. כבר בתור ילד הבנתי כי כל הרצונות והשאיפות שלי מתחילים ונגמרים עם כל מה שמתכתב עם עיצוב בתים. נהגתי לבקש מאמי לעשות שינויים בבית, על מנת שאוכל לעצב ולסדר אותו מחדש. כשגדלתי, התשוקה לעולם העיצוב בערה בי יותר ויותר".

עוד מוסיף אוחיון ומספר: "לכל דירה שהייתי נכנס אליה, תמיד היה לי מה להגיד. בכל רגע נתון, מצאתי את עצמי מדבר עם בעלי הדירה ומסביר להם איך לסדר ולעצב נכון את הדירה שלהם, ומה הכי מתאים להם לסגנון הדירה".

מיכאל אוחיון מעצב פנים. עידן גור,
מבט לחלל הציבורי בעיצוב מיכאל אוחיון/עידן גור
מיכאל אוחיון מעצב פנים. עידן גור,
סוויטת הורים יוקרתית ואינטימית בעיצוב מיכאל אוחיון/עידן גור

תהליך העיצוב עם אוחיון הוא צמוד לאורך כל הפרויקט, עד קבלת הדירה. ביחד בוחרים את החומרים, הרכישות, עבודה עם קבלנים וספקים. בתחילת הדרך לומד אוחיון את לקוחותיו: הצרכים, התחושות, האהבות, סדר יום שלהם והטעם כמובן. וכך הפנטזיה רוקמת עור וגידים, לכדי תוצאה מושלמת. הוא מעיד על עצמו כמעצב שעובד מהלב, תוך הקשבה מלאה והבנת הצרכים.

לדברי אוחיון "אמרתי לעצמי שאני רוצה להגשים את עצמי כאן ועכשיו - לעשות משהו שהוא בשבילי. המשפט שמלווה אותי מאז ועד היום הוא בשביל לחיות חיים בלתי רגילים, צריך לעשות דברים בלתי רגילים. לפיו אני חי, ובזכותו אני מצליח לכבוש את היעדים שלי פעם אחר פעם".

בגיל 16, תוך כדי לימודים בבית הספר, חל המפנה הגדול. אוחיון הצעיר נרשם ללימודי ערב במכללת קונספט בתל אביב. כך, במסגרת הלימודים, הבגרויות והעבודה הוא צלח שלוש שנים עמוסות ומאתגרות, וסיים בהצלחה יתרה בגיל 19 את לימודיו.

מעצב הפנים של בתי היוקרה בישראל

כנראה שהחריצות והעבודה הקשה בימי נעוריו השתלמה לבסוף, כי היום אוחיון הוא מתכנן ומעצב פנים מבוקש. הוא מתמחה פנומנלי בכל מה שקשור לעיצוב דירות, בתים פרטיים, פנטהאוזים, דופלקסים ובתי עסק. הוא מספק ללקוחותיו ערך מוסף שבא לידי ביטוי בעיצוב צעיר, מודרני, אלגנטי, מינימליסטי ונקי.

"אתם חולמים על בית מעוצב? אני כאן להגשים לכם את החלום. זה משפט שאני אומר לכל לקוחותיי. גם השמיים הם לגמרי לא הגבול וכל לקוח שלי הוא עולם".

לעוד עבודות, פרטים ומידע נוסף בקרו באתר, בפייסבוק או באינסטגרם של מיכאל אוחיון.

בשיתוף מיכאל אוחיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully