וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית, גם במוסך: מוסך סוזוקי טופז בראשון לציון

בשיתוף מוסך סוזוקי טופז

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 15:50

אחזקת הרכב היא מההוצאות הגדולות ביותר בתקציב המשפחתי. לכן, טוב שיש מוסך מקצועי ואמין, ממש כמו בן משפחה, שאפשר לסמוך עליו. הכירו את מוסך מורשה סוזוקי טופז, המספק שירות לבעלי סוזוקי, יונדאי, קיה, טויוטה, ג'יפ, קרייזלר, דודג' ועוד

מוסך סוזוקי טופז ראשון לציון. יח"צ,
מוסך סוזוקי טופז ראשון לציון/יח"צ

כשיש לכם מוסכניק במשפחה, אתם רגועים יותר. אתם יודעים שהרכב שלכם יקבל את הטיפול הטוב והמסור ביותר ויצויד בחלפים האיכותיים ביותר. מוסך סוזוקי טופז בראשון לציון הוא מוסך משפחתי שכזה. כבר בביקור הראשון תרגישו בבית ותקבלו את מלוא תשומת הלב לה זוכים בני המשפחה: משפחת הלקוחות של מוסך סוזוקי טופז.

27 שנים של מקצועיות ויחס משפחתי

www.autopaz.co.il/' target='_blank'>מוסך סוזוקי טופז שהוקם ע"י אבנר עקרבי לפני 27 שנים, משרת אלפי לקוחות פרטיים, עסקיים וחברות ליסינג, השומרים לו אמונים מזה שנים, ולא במקרה. המקצועיות חסרת הפשרות, היחס האישי, הצוות האדיב, השקיפות המלאה, המחירים ההוגנים, הסדר והניקיון - כל אלו הופכים כל לקוח מזדמן, ללקוח קבוע שממליץ לבני משפחתו וחבריו להגיע עם הרכב שלהם ולבצע מגוון טיפולים ותיקונים במחלקות המקצועיות של המוסך.

מחלקת מכונאות

מחלקה מקצועית בה נערכים טיפולים תקופתיים ותיקונים לעשרות רכבים מדי יום. הידע המקצועי של המכונאים שעוברים הכשרות מקצועיות, חלקי החילוף המקוריים וחומרי הסיכה האיכותיים מאפשרים לכם ליהנות מרכב תקין ואמין ומנסיעה בטוחה.

מחלקת חשמלאות

צוות חשמלאי הרכב של מוסף סוזוקי טופז, המצוידים במכשור המתקדם ביותר ובידע העדכני ביותר יוודאו שכל מערכות החשמל ברכב שלכם תקינות לחלוטין, כדי להבטיח לכם נסיעה בטוחה, ללא תקלות והשבתות.

מחלקת מיזוג אוויר

צוות מחלקת מיזוג האוויר ערוך לאבחן כל תקלה במערכת המיזוג ואף למנוע תקלות בהתהוות כדי שתיהנו מקיץ נעים וקריר, לאורך כל הדרך.

מחלקת פחחות וצבע

מוסך סוזוקי טופז הוא מוסך הסדר בחברות הביטוח איילון ומנורה ומספק שירותי פחחות וצבע גם ללקוחות שאינם במסגרת ההסדר. אם רכבכם נפגע בתאונה, צוות המחלקה יספק לכם שירות מהיר ויעיל, תוך הקפדה על חלקי פח מקוריים וצביעה מקצועית על פי הוראות היצרן. בנוסף, הרכב יעבור בדיקה מקיפה כדי להבטיח שהוא חזר למצבו המקורי ובטוח לנסיעה.

מחלקת דיאגנוסטיקה ממוחשבת

הרכבים המודרניים מבוססי מחשב ומערכות שליטה מתקדמות לגיר, למנוע ולמערכת ההיגוי שהופכות את חווית הנהיגה למהנה ובטוחה יותר. לכן, מומחי הדיאגנוסטיקה במוסך סוזוקי טופז עוברים השתלמויות מקצועיות המציבות אותם בחזית הטכנולוגיה ומאפשרות להם לאבחן ולתקן כל תקלה.

מחלקת צמיגים

הצמיגים הם הקשר ביניכם לבין הכביש והם נדרשים לעמוד בתנאים קיצוניים. צמיגים שאינם תקינים מסכנים אתכם ואת המשתמשים בדרך ולכן, במסגרת הטיפול לרכב שלכם, צוות מחלקת הצמיגים יוודא שאתם יוצאים מהמוסך עם צמיגים תקינים לחלוטין.

הצטרפו למשפחת לקוחות מוסך סוזוקי טופז

עם הגעתכם למוסך השוכן ברחוב פנחס שלמה בן דוד 12, ראשון לציון, תתקבלו ע"י צוות הקבלה האדיב וע"י מנהל העבודה. לרשותכם שירות הסעות ללא תשלום, פינת המתנה מפנקת וקפה חופשי.

טלפון: 053-9349143

שעות הפעילות: א'-ה': 7.00-16.30 | יום שישי: 7.00-13.00

www.autopaz.co.il

בשיתוף מוסך סוזוקי טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully