וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הדרום: הכירו את הקוסמטיקאית המומחית שיראל בלך

בשיתוף שיראל בלך

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 8:52

למרות שהיא רק בת 26, שיראל בלך מאופקים כבר הספיקה לפתוח קליניקה מצליחה לטיפולי פנים מתקדמים: "כשהעור נראה טוב - מרגישים טוב", היא אומרת בריאיון

שיראל בלך קוסמטיקאית. תום עמוס,
שיראל בלך קוסמטיקאית/תום עמוס

שיראל בלך, בת 26 מאופקים היא קוסמטיקאית מומחית שלמרות גילה הצעיר, הספיקה להקים קליניקה מצליחה לטיפולי פנים מתקדמים באופקים. שיראל מתמחה בפתרון בעיות עור, וניתן לעבור אצלה טיפולים בשיטות ובטכנולוגיות החדישות והאפקטיביות ביותר, בדומה לאלו שכל הסלבס משתמשים הן בארץ והן בחו"ל.

בריאיון שערכנו איתה היא מסבירה על החיבור החזק שלה לתחום, על הטיפולים הטובים ביותר שיש כיום ועל החשיבות למודעות טיפוח עור הפנים. לפי שיראל, מדובר בעצם על טיפוח חיצוני ופנימי כאחד. "אני מאמינה שכשהעור נראה טוב מרגישים טוב. העור שלנו מושפע ממצב הרוח או המצב הנפשי; חיבור גוף-נפש בא לידי ביטוי בעור הפנים. כשהעור נראה לא טוב סביר להניח שנרגיש לא טוב, וכמובן שגם להיפך".

עולם טיפולי הפנים

"מודל היופי כיום הוא מראה טבעי וצעיר. שכבות של קונסילר ומייקאפ זה עניין ששייך לעבר", אומרת שיראל. "אין מייקאפ שיכול להסתיר עור לא יפה. חייבים לטפל בעור כי זה הבסיס. גם האיפור הכי יוקרתי ואיכותי בעולם לא יונח יפה על עור לא נקי, עור יבש או עור עם פצעים. פיגמנטציה אפשר לטשטש, אבל אני מאמינה שצריך לטפל בעור, זה קודם כל, כי הכיסוי ושיפור המראה הכללי שמציעים מוצרי איפור, הם לטובת שיפור והדגשה, לא בשביל לכסות על פגמים. במקום להשקיע הון עתק על מוצרי איפור שיסתירו את מצב עור הפנים, עדיף להשקיע בטיפול בעור עצמו. גם מבחינת המראה הכללי, פריט הלבוש הכי יפה זה העור שלנו, ואם העור לא נראה טוב שום דבר לא שווה ולא יראה או ירגיש לנו טוב".

האם תרבות האינסטגרם והפילטרים שינו את דרישות הלקוחות או השפיעו על הביקוש לטיפולים?

"אינסטגרם הוא כלי מופלא. אם בעבר היית רואה דוגמנית בעיתון או בשלטי חוצות, היום אפשר לעקוב אחרי אותה דוגמנית, לראות איך היא קמה בבוקר, מה היא עושה, מהי שגרת הטיפוח שלה ובאיזה חומרים היא משתמשת. הפילטרים מציגים תמונה לא ריאליסטית ולא ריאלית, וזה פוגע בביטחון עצמי של הרבה בנות. לי באופן אישי חשוב ללוות נשים ובנות בכל גיל ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורן, במקום שיצטרכו להישען על פילטרים בעולם הווירטואלי, ולהרגיש רע עם עצמן במציאות. מצד אחד הפלטפורמה הזו תורמת המון - גם לעסקים, גם לדוגמניות ולמשפיעניות הרשת, אבל זה גם גורם לעוקבות לרצות להיראות כמו אותה דוגמנית או משפיענית שהן רואות בסטורי וכאן הטעות, כי לכל אחת יש עור פנים שונה וצריך להתאים את הטיפול והתכשירים עבור כל אחת בהתאמה אישית. הפילטרים שינו את העולם הקוסמטי והאסתטי, כולנו רוצות עור חלק כמו בפילטר ולהיראות הכי טוב, אבל במציאות אין פילטר וצריך לקבל את סדרת הטיפולים הנכונה ולהתמיד בשגרת טיפוח גם בבית על מנת להשיג את התוצאות הרצויות. בנושא הזרקות וניתוחים פלסטיים, חשוב לי להגיד שתוצאות הזרקה לא יראו טוב על עור שלא מטופל כמו שצריך, ורק מוזרק. כאשר מרקם או גוון העור לא אחידים והרקמה לא גמישה, לא ישנה אם יהיו בפנים חומר מילוי; ההזרקות לא ייראו וואו. צריך לזכור שבוטוקס או חומצה היאלרונית הם בגדר טיפול נקודתי ולא כללי".

האם באמת כל אחת יכולה להגיע למראה עור נטול פגמים, חלק ויפה?

"חשוב להבין שלכל עור יש את האידיאל שניתן לשאוף להגיע אליו. המצב האופטימלי של העור משתנה מאדם לאדם, והוא תלוי בהמון גורמים כמו גנטיקה, אורח חיים ועוד. לדוגמה, אם למישהי יש עור שמן, אי אפשר לשנות את ה-DNA של העור או להעלים את הנקבוביות לגמרי, אבל בסדרת טיפולים ממושכת ועם התמדה גם בקליניקה וגם בבית, בהחלט ניתן להשיג את התוצאה הטובה ביותר. צריך לזכור שנדרשת פה השקעה".

מה השתנה בתחום טיפולי האנטי אייג'ינג?

"הקו המנחה כיום הוא קו מניעתי והזדקנות זה סוג של מצב בריאותי שאפשר לעכב ולשפר את תסמיניו על ידי טיפול תמידי. אף אחתת לא רוצה קמטים, אנחנו מעוניינות לשמור על עור צעיר, גמיש ומתוח. המודעות לטיפוח המראה שלנו רק הולכת ועולה. כבר מגיל 20 הגוף שלנו מייצר פחות אלסטין וקולגן, מה שגורם לעור להיראות פחות חיוני. נשים מתחילות לטפח את עור הפנים כבר מגיל צעיר כדי לעכב עד כמה שאפשר את תהליך ההזדקנות. המזל הוא שיש לנו הרבה אינפורמציה וידע, המידע נגיש ויש יותר הבנה ומודעות".

שיראל בלך קוסמטיקאית. תום עמוס,
שיראל בלך קוסמטיקאית/תום עמוס

מה הטיפ הכי חשוב מבחינתך לשמירה על עור הפנים נקי?

"להקפיד על תזונה נכונה ושתיה של מים זה הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לכל אחד ואחת. שילוב תזונה מועשרת בנוגדי חמצון, מזונות עשירים בוויטמינים, סופר פודס וכמובן שתיית מים במידה מספקת. העור ייראה בהתאם למה שאנחנו אוכלים. כל מה שאנחנו מכניסים לגוף מוקרן דרך העור, גם מצבים נפשיים, אם אנחנו חווים סטרס העור ללא ספק ייראה בהתאם, ואם יש איזה מצב בריאותי זה גם מוקרן בעור הפנים. כשאני מקבלת מטופלת, השאלה הראשונה שאני שואלת במסגרת האבחון היא מה את נוהגת לאכול וכמה את שותה. בדרך כלל התשובות לא מזהירות. לפני כל הטיפולים, התכשירים והחומרים טובים ומוצלחים ככל שיהיו, יש דברים בסיסיים שיכולים לבד לעשות הבדל עצום. בסופו של דבר כולן רוצות להיראות טוב ולהיות בשיא ולהרגיש, ובמקרים רבים זה מצריך שינויים מצד המטופלים גם ברמת התזונה".

מהו הטיפול המבוקש ביותר היום?

"טיפול בגלי רדיו. מדובר בטיפול המבוצע בקליניקה ומשלב טכנולוגיה שנקראת גלי רדיו. הטיפול גורם לעור לייצר קולגן ואלסטין חדש, והתוצאה היא עור מוצק מתוח וחיוני יותר. הטיפול הזה ממש יוצר גלואו וזוהר. כמובן שאני משלבת בטיפול הזה חומרים כמו חומצות שונות. הבחירה בחומרים נעשית לפי סוג העור של המטופלת ולפי יכולת העור לספוג. הטיפול בגלי רדיו הוא נעים כיפי ומפנק, מעבר לזה שהוא גם מטפל בשכבות העמוקות של העור, כך שזה באמת אחד הטיפולים המומלצים מבחינתי, ולא רק המבוקשים ביותר. מלבד הטיפול בגדלי רדיו, יש ביקוש רב לכל טיפולי האנטי אייג'ינג, לטשטוש קמטים, העלמת פיגמנטציה, מיצוק העור, ומניעה של קמטים עתידיים. חשוב לי להדגיש שיש יש דרגות לטיפולים, יש תוכנית טיפולים מסודרת ומוקפדת עבור כל מטופל ומטופלת. יש טיפולים בסיסיים ועדינים יותר ויש טיפולים אינטנסיביים יותר. במסגרת האבחון הראשוני, אני שואלת על התוצאה אליה שואפת להגיע המטופלת, ומכינה תוכנית טיפולים בהתאם לכך, כי חשוב לעשות תיאום ציפיות".

ידוע כי כיום הקוסמטיקה מתקדמת מאוד ומתבססת על מחקרים רפואיים. כבר הבנו שחובה להתמיד בטיפולים בקליניקה וגם בבית. לא מספיק לעשות טיפול תומך בבית פעם בחודש, כי לוקח זמן עד שמשיגים תוצאות ברמה מספקת בבית, וזה מחייב התמדה של הזנה בחומצות מתאימות ובלחות.

שיראל נותנת דוגמה על מקרים שבהם יש צורך בטיפול בחומר פפטידי, המחייב חזרה סיסטמתית על מנת שתיווצר ההשפעה. זה נכון במיוחד בנוגע לטיפוח אנטי אייג'ינג ולאיזון העור, וגם במצבים של טיפול בפיגמנטציה ובאקנה.

"הטיפול בבית יחד עם הטיפולים בקליניקה זה השילוב האולטימטיבי. במריחה ידנית בבית, הספיגה היא 3% בלבד, ולכן חשוב להתמיד ברמה יומיומית ומתמשכת על מנת לראות תוצאות. המטרה היא שהחומר ייכנס לעומק התאים, ולוקח זמן עד שהתאים מתחילים להשתנות. בקוסמטיקה המתקדמת יש רכיבים שגורמים לשינוי ניכר. ניתן לרכוש אצלי בקליניקה את כל החומרים להמשך הטיפול ביתי".

הקליניקה מקבלת לטיפולים נשים וגברים כאחד. כל מטופל/ת עוברים אבחון מעמיק להתאמה מדויקת של הטיפול והחומרים המומלצים להמשך טיפול בבית.

לחשבון האינסטגרם של שיראל בלך

בשיתוף שיראל בלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully