וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודאגת מנשירת שיער? הכירי את הפתרון המפתיע

בשיתוף בליזום

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:07

אם גם את סובלת מנשירת שיער, כדאי שתכירי את בליזום - תוסף תזונה חדש למניעת נשירה

נשירת שיער בליזום. בליזום,
נשירת שיער בליזום/בליזום

על פי מחקרים שנעשו בעולם, 40% מהנשים סובלות מנשירת שיער ניכרת לעין, 10% סובלות מנשירה קלה, והשאר מדלילות בולטת ומשמעותית. השיער שלנו, עטרת ראשנו, מהווה נושא רגיש עבור רוב בנות המין היפה ומהווה מרכיב חשוב בביטחון העצמי שלנו. אחת מאותן הנשים היא מירה בר אביב, עורכת דין במקצועה, שסבלה שנים ארוכות משיער דליל ונשירה מוגברת. המהפך שעברה בשנה האחרונה לא השאיר את סביבתה אדישה והפתרון שמצאה מתפשט כמו אש בשדה קוצים בין חברותיה ומעבר.

אישה אחת מיואשת ובעל אחד שאפתן, זה כל הסיפור

הצד שלה

"סבלתי המון שנים מנשירת שיער", מספרת מירה. "לא היה לי משהו שנראה כגורם לנשירה - לא צבעתי את השיער, לא עשיתי החלקות, לא הייתי נתונה תחת מתח ולחץ ממושך, בדיקות דם שביצעתי לאורך השנים היו תקינות לחלוטין. פשוט נשירה קבועה ללא סיבה הנראית לעין. כל השנים ניסיתי שמנים, שמפו ייעודי לנשירה, כל מיני תוספי תזונה כמו ברזל וויטמינים - ללא הצלחה. כלום לא עזר. ולא מדובר רק בנשירה, אלא גם שיער דליל שנשבר בקלות. הגעתי למצב שאני פשוט מתבאסת להסתרק - כל סירוק הבגדים התמלאו שערות, גם ברכב ובמשרד. מצב בלתי נסבל ממש. בקרונה אני ובעלי עברנו לעבוד מהבית, באחת הישיבות שלנו בערב פתאום בעלי אמר לי 'איך יכול להיות בשנת 2021 אין משהו שבאמת נותן פתרון לבעיה שכ"כ הרבה נשים סובלות ממנה?'. הוא ראה כל השנים שאני מנסה ומנסה ולא באמת מצליחה לפתור את הבעיה. הוא החליט שהוא לוקח את העניין לידיו ודואג למצוא לי פתרון שבאמת עובד".

הצד שלו

"כחלק מהיותי יזם ומהנדס, עבדתי הרבה שנים עם רופאים בכל מיני סטארטאפים ואני מכיר טוב את עולם הרפואה והמחקר הקליני", מצטרף עזר בר אביב, בעלה של מירה והאיש שמצא עבורה את הפתרון הנכסף. "אנחנו חיים בעידן שבו אם יש לך השכלה מספיק רחבה ואתה יודע מה לחפש - אתה יכול למצוא הכול באינטרנט. זה לא שהתעסקתי לפני כן עם שיער, אבל ברגע שיש את הכלים המתאימים, ניתן לקחת סוגיה מסוימת ולחקור אותה לעומק ולהגיע לרמת הבנה טובה. לא ידעתי מה הסיבה שיש לה נשירה. הלכתי וניסיתי למפות את כל הדברים הרלוונטיים לצמיחה בריאה של השיער ואת כל האלמנטים הקשורים בתהליך צמיחה של שיער בריא - אבני בניין, חומרים מזינים ומרכיבים קשורים".

נשירת שיער בליזום. בליזום,
נשירת שיער בליזום/בליזום
נשירת שיער בליזום. בליזום,
מירה - לפני ואחרי/בליזום

המחקר, המסקנות והתוצר הסופי

"מראש רציתי לייצר עבור מירה פתרון טבעי", מוסיף עזר. "לכן ניסיתי ללכת על כל מיני תמציות צמחים, ויטמינים ומינרלים טבעיים המשפיעים על צמיחת שיער בריא וחזק - החל מאספקת אבני בניין כגון חומצות אמינו, קולגן, מינרלים, וויטמינים, דרך רכיבים כמו ביוטין, הדרושים לחיזוק השערה וזקיק השערה, וכלה בנוטריינטים הגורמים לשיער להיות פחות שביר ויותר חלק. גיליתי שגם כאשר רכיבים אלו מגיעים מהתזונה, לא פעם הם אינם נספגים כראוי בגוף ויש לטפל בבעית ספיגתם במערכת הדם, אז נדרש להוסיף צמחים מעודדי ספיגה. סטרס ולחץ עלולים גם הם לגרום לנשירה, עקב ייצור הורמון הלחץ קורטיזול, אז החלטתי להוסיף גם תמציות נוגדות סטרס ואנטי אוקסידנטים".

עזר לא ידע מה גורם לנשירה והשיער הדליל אצל אשתו, לכן הרכיב מעין פצצת-מצרר אשר אמורה לכסות את כל הפרמטרים אשר בונים שיער חזק, בריא ומלא. וזו כנראה בדיוק הסיבה שהתוצאות לא איחרו להגיע. התוסף מכיל מגוון רכיבים, אשר לכל אחד מהם השפעה על בניית שיער חזק איכותי כגון חיזוק השערה, חיזוק הזקיק, עידוד צמיחה, הענקת לחות ומניעת יובש, ספיגת נוטריינטים, נוגדי חמצון, נוגדי סטרס, חומצות אמינו ועוד. "ככה בניתי את הפתרון והיתה לי הזדמנות אחת - חיפשתי מפעל שייצר עבורי את התוסף. היה חשוב לי להכין את התוסף במפעל מאושר ע"י משרד הבריאות שעומד בכל התקנים הנדרשים, כדי שאדע שאני נותן לה פתרון איכותי העשוי מחומרים טבעיים. בהתחלה חשבתי לייצר 50 יחידות, אך אחרי 4 מפעלים שעברתי ומיליון ויכוחים, הגעתי למפעל שהמינימום הזמנה דרכו זה 300 יחידות. אני בכלל חשבתי שאני מייצר את זה רק למירה - מבחינתי לזרוק לפח את כל השאר, העיקר שהיא תקבל פתרון. כך יצרנו 300 יחידות, את הארגזים שמנו במחסן בבית ונתתי לה 2 צנצנות להתחיל לנסות ולראות מה קורה".

קפסולה קטנה, הבדל גדול

"התחלתי לקחת את הכדור כל יום", ממשיכה לספר מירה. "אחרי חודש התחלתי להרגיש שינוי - לא רק שפסקה הנשירה אלא גם השורש נהיה בריא יותר, השיער הפך חלק ובלי קשרים. מצאתי את עצמי מסתרקת באוטו בדרך לעבודה בלי לחשוש, מסתובבת עם שיער פזור ומקבלת המון מחמאות. אפילו המנקה שלי אמרה לי 'מה קרה שאין שערות יותר בבית? פעם הייתי מנקה וכל הרצפה הייתה מלאה בשערות שלך'. אחרי חודש וקצת התחילו לשאול אותי 'מה עשית בשיער. למה השיער נראה שונה?', יש גם קולגן בפנים, אז השכנה שאלה מה עשיתי בפנים. בהתחלה לא חשבתי להגיד משהו כי זה היה מוצר שהוכן בשבילי, אבל חברות שלי ראו את השינוי שחל בשיער שלי והתעקשו וממש ביקשו לנסות גם".

מיצור חד פעמי, לבשורה משמחת עבור כל נשות ישראל

כך זה התגלגל. זו לקחה 20 חבילות לחברות בחדר כושר, אחת חילקה לחברות לעבודה, אחרת לבנות במספרה, חבר לקח לאשתו ו-300 הקופסאות נעלמו כלא היו.

"זה התחיל נורא אינטימי", מוסיפה מירה. "אני עם יד על הדופק, עוקבת אחר התוצאות ומבינה שהמוצר מדבר למנעד רחב של נשים - מבוגרות, צעירות, נשים עם שיער דליל, שיער יבש, לטיפול במפרצונים ועוד. אצל כל אחת מתקבלת תוצאה קצת שונה, לחלק אחרי חודש, לחלק אחרי חודשיים, אבל ללא ספק זה השפיע על כמעט כל אחת שניסתה".

אחרי שמירה הבינה שהיא מקדישה זמן רב להתעסקות עם תיאום הגעה של הנשים המעוניינות במוצר, מקבלת אינספור טלפונים ומנסה למצוא פתרונות יצירתיים להעברת התוסף בליזום לבחורות שביקשו לרכוש אותו - עזר לקח על עצמו להקים אתר נוח ופשוט על מנת להנגיש את הזמנת התוסף בלחיצת כפתור. "רציתי שזה יהיה פשוט וקל להפיץ את הבשורה, כמו שזה עזר לי ולהרבה בנות סביבי. רציתי שכולן ידעו על זה".

לפני כ-3 שבועות האתר bellizoom עלה לאוויר והביקוש למוצר רק הולך וגדל עקב המלצות הנשים שמשתמשות בו ורואות תוצאות אמיתיות.

לסיכום, תוסף תזונה למניעת נשירה בליזום אינו עוד תוסף שנוצר למען רווחיות והכנסה, אלא מתוך צורך נואש של אשת היזם להרגיש שלמה ובטוחה עם השיער שלה. הוא נחל הצלחה רבה לא רק אצל מירה, אלא אצל מאות נשים אחרות והשמועה מתפשטת במהירות על יעילותו בכל רחבי הארץ.

לאינסטגרם של בליזום

בשיתוף בליזום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully