וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ הישראלי שמגדיל מכירות מגיע ל"מכה" של חובבי הטכנולוגיה

בשיתוף twik

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 13:02

לאחר שסייעה להגדלת המכירות בקרב אלפי עסקים בארץ ובעולם, זוכה twik הישראלית לחשיפה עולמית ב- Product Hunt - אחת הפלטפורמות הפופולריות לחובבי טכנולוגיה

טכנולוגיה דיגיטל. ShutterStock
twik - הפתרון שמשמש עסקים קטנים ותאגידי ענק/ShutterStock

מה מבדיל בין סטארט אפים שעושים את הפריצה הגדולה לבין אלה שנותרים מאחור? לפעמים, כגודל החשיפה כגודל ההצלחה. אחת הדרכים המהירות והאפקטיביות ליהנות מחשיפה עולמית רחבה, היא להופיע ב- Product Hunt: האורים והתומים של חובבי הטכנולוגיה, הוא אתר המציג בכל יום אפליקציות, מוצרים ושירותים חדשים.

דירוג גבוה של המוצר או השירות ע"י משתמשי הפלטפורמה, יכול להוביל תוך זמן קצר לחשיפה המונית, ולהופעה באתרים המובילים בעולם. זה אולי נשמע מצוין על הנייר, אך

קשה לקבל גישה אל האתר שנחשב למוקד עלייה לרגל של גיקים מכל העולם: השירותים והמוצרים המוצגים באתר עוברים סינון קפדני, ונבחרים בפינצטה ע"י הצוות של האתר.

החל מהיום, הרשימה המצומצמת של הפתרונות המוצגים ב- Product Hunt כוללת את twik - פתרון כחול-לבן שמשנה את חוקי המשחק בעולם המכירות המקוונות.

הפתרון האוטומטי שמגדיל את המכירות המקוונות

twik פיתחה פתרון חדשני לבעיה שפוגעת בשורת הרווח של המוני חברות ועסקים: נטישת משתמשים מאתרים וחנויות מקוונות, בלי שביצעו את הפעולה הרצויה. מהשארת פרטים ועד ביצוע רכישה אונליין - הנתונים מלמדים שרק 2 מכל 100 משתמשים שנכנסים לאתר או לחנות הווירטואלית יבצעו את הפעולה הרצויה.

להגדלת יחס ההמרה (שיעור האנשים שמבצעים את הפעולה הרצויה), יכולה להיות השפעה מכרעת על שורת הרווח. הבנה זו הובילה בשנים האחרונות לפיתוח כלים מבוססי בינה מלאכותית ועסקית, שאפשרו לחברות ותאגידי ענק להגדיל את המכירות. הבעיה: כלים אלו היו יקרים, הצריכו תחזוקה שוטפת והעסקת כוח אדם ייעודי. כתוצאה מכך, הם היו רחוקים מהישג ידם של עסקים קטנים ובינוניים. כמו באתגרים אחרים, גם הפעם המוח הישראלי נחלץ לעזרה. הפעם במרכז תשומת הלב עמד פתרון כחול-לבן שפיתחה twik: פתרון המבוסס על מנגנון חכם המייצר הצעה מותאמת אישית למאפייני הגולש - ומוביל לשיפור דרמטי ביחס ההמרה.

איך עובד הפתרון של twik?

בעזרת רכיבי בינה מלאכותית ועסקית, הפלטפורמה של twik לומדת את צרכי המשתמש ומנתחת את מאפייניו בהתאם לעשרות פרמטרים שונים, ממיפוי תחומי העניין והרגלי הצריכה ועד הרשתות החברתיות שבהן הוא גולש. הכול תוך שמירה על פרטיות הגולש, בהתאם לחוקי הגנת הפרטיות.

לאחר שהמערכת משקללת את הנתונים מוצגים לגולש התכנים, המוצרים והשירותים הרלוונטיים ביותר עבורו. והתוצאה? במקום שהגולש יתאמץ כדי למצוא את מבוקשו, האתר מציג בדיוק את התכנים שהוא צריך. בהתאם לניתוח מאפייני הגולש, לעיתים יוצגו לו פריטים שהוא כלל לא חשב עליהם - אבל יכולים לעניין אותו (ממש כמו שבאתרים דוגמת אמזון אנחנו מוצאים את עצמנו מוסיפים לעגלה פריטים נוספים, שבהתחלה לא חשבנו לקנות).

היתרון הגדול של twik הוא בפשטות והנגישות לכל עסק - בכל גודל: היכולות שהיו נגישות לא מזמן רק עבור תאגידי ענק, פתוחות בזכות הסטארט אפ הישראלי גם לעסקים קטנים ובינוניים. בלי להבין בתכנות, בלי להחזיק צוות של מתכנתים ובלי לקרוע את הכיס.

הפתרון שמשמש עסקים קטנים ותאגידי ענק

עם השנים הפתרון של twik החל לצבור תאוצה, ולשמש אלפי עסקים מכל הסוגים: מעסקים קטנים ובינוניים ועד תאגידי ענק בינלאומיים. בעקבות ההצלחה, הפתרון שיועד תחילה להגדלת מכירות באתרים התרחב, וכיום הוא כולל אפליקציה להגדלת המכירות בחנויות שופיפיי. זמן קצר לאחר ההשקה, הפכה האפליקציה של טוויק לאחת האפליקציות הפופולריות בחנות האפליקציות של שופיפיי, ודורגה כאחת מארבע האפליקציות הנבחרות ע"י צוות האתר, בנוסף נבחרה לאחרונה האפליקציה לאחת מ 51 האפליקציות הטובות ביותר לקידום מכירות בשופיפיי על ידי ecommerceCEO.

"הרבה לפני התפרצות הקורונה, twik אפשרה לכל עסק להגשים חלום שעד לא מזמן נשמע כמו מדע בדיוני - ולהגדיל את המכירות באופן אוטונימי. הכול בצורה פשוטה ונגישה", אומר רועי סורצקי, מייסד ומנכ"ל טוויק טכנולוגיות.

"המעבר המואץ למרחב הווירטואלי בעקבות הקורונה הגדיל את הנחיצות בפתרון של twik ולא נעלם גם מעיניהם של אנשי Product Hunt, אחת הפלטפורמות הפופולריות בעולם לקהל חובבי הטכנולוגיה. אנחנו בטוחים שהחשיפה ב- Product Hunt תאפשר לטוויק לבצע קפיצת מדרגה נוספת, ולהגיע להמוני עסקים ברחבי העולם שרוצים להגדיל את המכירות בלחיצת כפתור".

בשיתוף twik
  • עוד באותו נושא:
  • סטארט אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully