וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

VENUS BLISS: "ונוס קונספט" משיקה את הדבר הבא בתחום הצרת היקפים

בשיתוף ונוס קונספט

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 14:50

רואים תוצאות מהטיפול הראשון: המערכת החדשנית שפותחה על ידי "ונוס קונספט" מתבססת על השילוב המופלא של טכנולוגיית לייזר וגלי רדיו

VENUS BLISS ונוס קונספט. יח"צ,
VENUS BLISS ונוס קונספט/יח"צ

עולם האסתטיקה והיופי לא מפסיק להתפתח, והחברות המובילות בתחום משקיעות משאבים רבים במציאת פתרונות שלא דורשים ניתוח או פעולה פולשנית. פיתוח חדשני מבית "ונוס קונספט" עשוי להיות הפתרון המוביל לעיצוב וחיטוב הגוף ולהצרת היקפים.

VENUS BLISS ונוס קונספט. יח"צ,
VENUS BLISS ונוס קונספט/יח"צ

לא בכל יום מתרחשת פריצת דרך משמעותית כל כך בתחום הטיפולים האסתטיים. מרבית הטיפולים המוצעים כיום מוכרים לנו או שהם מתבססים על טכנולוגיות מוכרות, ובדרך כלל אין חידושים שלא שמענו או ראינו בעבר. אולם, הטיפול החליפי לשאיבת השומן שמציעה "ונוס קונספט" הוא אחד הפיתוחים המרשימים. אם יש לכם קליניקה לטיפולים אסתטיים, כדאי שתדעו שאת הטיפול הזה ניתן לבצע ללא כל הליך פולשני, ללא כאב וללא צלקות או זמן החלמה.

נפרדים מתאי השומן העקשנים לפני שהקיץ מגיע

התזמון לא יכול היה להיות טוב יותר - רגע לפני שהחורף נגמר, זה הזמן המושלם להבטיח מראה חטוב ואסתטי לקיץ הקרוב.

VENUS BLISS ונוס קונספט. יח"צ,
VENUS BLISS ונוס קונספט/יח"צ

עד היום, היינו עדים לטכנולוגיות המתבססות על טכנולוגיית גלי רדיו או אולטרסאונד, שמסוגלות להקטין את נפח תאי השומן, אך לא לפרק אותם לחלוטין, מה שמונע את שימור התוצאה של הטיפולים לאורך זמן ומצריך מהמטופלים לחזור על הטיפול שוב ושוב.

VENUS BLISS - ירידה בהיקפים מהטיפול הראשון

VENUS BLISS, המערכת החדשנית שפותחה על ידי "ונוס קונספט" מתבססת על השילוב המופלא של טכנולוגיית לייזר וגלי רדיו. גם כאן, גלי הרדיו מפחיתים את נפח תאי השומן בגוף, אך בשילוב טכנולוגיית הלייזר, שחודרת עמוק יותר, ניתן לפרק את תאי השומן לחלוטין ולצפות לתוצאה טובה יותר תוך מספר טיפולים קטן וללא צורך בחזרה מתמשכת על הטיפולים לצורך שימור התוצאה.

הטכנולוגיה שמתחברת באמצעות חגורה, הורסת לצמיתות את תאי השומן ומאפשרת ירידה בהיקפים תוך 3 טיפולים לכל היותר. במרבית הפעמים ניתן לראות את התוצאות כבר מהטיפול הראשון.

VENUS BLISS זכה בפרס מכשיר השנה בקטגוריית טיפולי עיצוב וחיטוב הגוף על ידי המגזין 'Aesthetic Everything', והוא מהווה פריצת דרך משמעותית בתחום, כזו שמשנה את כל כללי המשחק שהיו נהוגים עד כה.

"ונוס קונספט" - החברה המובילה בפיתוח טכנולוגיות בתחום היופי והאסתטיקה

VENUS BLISS הוא עוד מוצר מוביל מבית החברה הבינלאומית, "ונוס קונספט", שהחלה את דרכה בשנת 2010 כחברת הייטק ישראלית, ונמכרה בשנת 2014 לחברת השקעות קנדית. לאורך השנים, החברה צברה מוניטין ברחבי העולם כמפתחת טכנולוגיות מובילה בתחום המכשור האסתטי - רפואי, ומוצרי החברה והפיתוחים השונים שהיא מציעה לקהל המקצועי והפרטי, משווקים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.

לאחרונה, חברת "ונוס קונספט" השיקה בישראל את המערכת "Artas", המערכת הרובוטית היחידה בעולם להשתלות שיער, שנחשבת לפריצת הדרך הכי משמעותית בתחום מהשנים האחרונות. המערכת מאפשרת לראשונה לבצע הליך שלם, שעד כה נעשה על ידי בן אנוש במסגרת ניתוח בלבד, באמצעות מערכת רובוטית, שפועלת באופן אוטומטי לחלוטין.

המכשיר רץ כבר מספר שנים בארה"ב ובאירופה, וכעת מושק גם בישראל. המערכת המתקדמת זכתה לסיקור תקשורתי נרחב, אייטמים וסקירות מוצר רבות ברחבי העולם.

המכשיר VENUS BLISS זכה בתחרות עולמית ע"י מגזין My Face My Body בפרס מכשיר השנה לטיפולי עיצוב הגוף ולא נשכח שאלופת העולם בטניס ונוס וויליאמס היא לא רק הפרזנטורית הראשית של המכשיר אלא גם ממליצה עליו באופן אישי.

"ונוס קונספט" פונה לקהל מקצועי, בעלי קליניקות ומכוני יופי, שרוצים להשתלב בתחום הטיפולים הלא פולשניים - תחום מבוקש ומתפתח, שממשיך לגדול בקצב מהיר. החברה מספקת לקהל הלקוחות שלה טכנולוגיות בטיחותיות וידידותיות שמאפשרות לעבוד בראש שקט ללא חשש מנזקים לצד מעטפת שירותים נרחבת, הכוללת הדרכות, הכשרות, היכרות עם עולם הטכנולוגיות, ליווי מתמשך, תמיכה שיווקית ועוד.

רוצים לדעת יותר? אתם מוזמנים לבקר באתר החברה

כדי להצטרף למשפחת "ונוס קונספט" ולהציע לקהל הלקוחות שלכם את פתרונות האסתטיקה המתקדמים בארץ ובעולם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי החברה בטלפון 03-6075324 או להשאיר פרטים בתחתית הכתבה.

פייסבוק
אינסטגרם

בשיתוף ונוס קונספט
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully