וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו ג'וני: הצלם הכי מבוקש

בשיתוף פוטו ג'וני

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 9:50

הערך המוסף, הטיפים המנצחים ומה ההבדל בין צילום רגיל לצילום חתונה? תפסנו את הצלם המבוקש פוטו ג'וני לריאיון

פוטו ג'וני. פוטו ג'וני,
פוטו ג'וני/פוטו ג'וני
פוטו ג'וני. פוטו ג'וני,
פוטו ג'וני/פוטו ג'וני

בין רחבה לרחבה הצלחנו לתפוס לריאיון קצר את הצלם המבוקש פוטו ג'וני. "מגיל מאוד קטן התאהבתי בתחום הצילום. כאן באתר אפשר לראות זאת. מדובר באהבה הראשונה שלי. בגיל 9 אבי העניק לי את המצלמה הראשונה. הוא צלם ותיק של למעלה מ-30 שנה בתחום הצילום, ואני מאמין שממנו שאבתי את האהבה לצילום. זה משהו שפשוט בוער בי - לתעד כל דבר. יש לי ילד קטן, בן שלוש וכבר הספקתי לעשות לו חמישה אלבומים - מהברית, מיום הולדת שנה, מצילומי פורים, מצילומי החלקה ועוד אלבום משפחתי מסתם טיול שעשינו בטבע".

מספרים בעיר שאתה צלם מבוקש מאוד בצילומי חתונות.

"כן אני פעיל מאוד בסצנת החתונות. אין הרגשה מספקת יותר מלהביא אחרי האירוע לזוגות את האלבום הדיגיטלי ואת סרט וקליפ החתונה אחרי עריכה בסטודיו שלי. אני מאוד מעורב בכל הסיפור עד לקבלת האלבומים במטרה אחת ויחידה - להוציא את הלקוח הכי מרוצה שיש. זה מעבר לכסף, זו שליחות".

מה ההבדל בין צילום רגיל לצילום חתונה?

"אם הייתם שואלים אותי לפני כמה שנים כשהתחלתי לצלם חתונות הייתי אומר בעיקר הלחץ. אבל היום אני יכול לומר שאין הבדל - על כל אירוע אני מסתכל כאילו הוא יחיד ומיוחד".

תן לנו דוגמה

"לא מזמן הגעתי לצילומי ההתארגנות של כלה מאוד לחוצה. כשהגעתי לחדר היא הייתה בסוג של התקף חרדה - היא לא אהבה את האיפור ואת השיער. לקחתי אותה למרפסת, עשיתי לה כמה תמונות באווירה נעימה ורגועה והראיתי לה את הדגשים היפים של תווי הפנים שלה במצלמה. היא פשוט נרגעה, משם הכול זרם והפכנו את האירוע שלה למושלם עוד יותר. לפעמים זו פשוט עניין של גישה נכונה. כלה תמיד תהיה לחוצה ביום האירוע שלה ולכן אני נפגש לפני האירוע עם הזוג, עובר על כל הדגשים העיקריים, רושם את הדברים בצורה מסודרת ויודע לפעול על פי זה".

מהו הערך המוסף שלך?

"קודם כל - סבלנות. המטרה העיקרית שלי היא להביא ללקוח את הערך המוסף בכל תמונה".

מה הדבר שלדעתך הכי חשוב באירוע?

"תנסו פשוט ליהנות מזה ולא להסתכל על זה כעל משהו מלחיץ. אני יודע שזה קשה אבל ברגע שתצליחו להתנתק ולסמוך באמת על הצלם שבחרתם ליום המאושר בחייכם אני מבטיח לכם שתהיו הכי מאושרים שיש ותוכלו באמת להנות מהאירוע שלכם".

תן לנו טיפ קטן לצלמים בתחילת הדרך שחולמים להצליח.

"אני יכול להגיד לכם רק דבר אחד, אל תפסיקו לחלום. תאמינו בעצמכם תמיד. זו הדרך היחידה. גם לי בתחילת הדרך היה ממש קשה והמון דברים לא הלכו כמו שרציתי אבל מעולם לא הרמתי ידיים. נתתי מעצמי 100 אחוז בידיעה ברורה שזה יחזור אליי ועכשיו זה חוזר אליי בענק. אני בטוח שאם אני עשיתי את זה גם אתם יכולים. תמשיכו להאמין בעצמכם ולא להתייאש גם כשדברים לא הולכים כמו שצריך".

ליצירת קשר: 052-3925212

לאתר

בשיתוף פוטו ג'וני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully