וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן קפיטל: הכירו את הקבוצה שמציעה קונספט של בית השקעות לנדל"ן אמריקאי

בשיתוף גולן קפיטל

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 16:44

בהובלת איש העסקים ויזם הנדל"ן יריב גולן, מציעה קבוצת גולן קפיטל השקעות נדל"ן בשוק האמריקאי בקונספט ייחודי, במטרה להגיע לעלייה מגמתית של התשואות במינימום סיכון

מרכז מסחרי באורלנדו שנרכש לאחרונה. קבוצת גולן קפיטל,
מרכז מסחרי באורלנדו שנרכש לאחרונה/קבוצת גולן קפיטל

קבוצת גולן קפיטל בהובלתו של יזם הנדל"ן ואיש העסקים יריב גולן, מציעה ללקוחותיה השקעות נדל"ן בשוק האמריקאי בקונספט ייחודי של "בית השקעות" כולל פיזור ההשקעות, במטרה להגיע לעלייה מגמתית של התשואות במינימום סיכון.

עם השתלטות וירוס הקורונה על העולם, השקעות נדל"ן הפכו לפחות יציבות עם רמת סיכון גבוהה, מה שגרם לקבוצת גולן קפיטל לחשב מסלול מחדש ולהוביל קונספט חדש של בית השקעות המאפשר למשקיעים לפזר סיכונים. החברה מבצעת זאת על ידי בניית תיק השקעות ייעודי לכל משקיע, וכך הוא יכול ליהנות מתשואות גבוהות יותר וממינימום סיכון. כיום, מונה הקבוצה מעל 500 משקיעים שנהנים מהכנסות פסיביות לאורך השנים באמצעות פיזור ההשקעות.

את המהלך החלה הקבוצה לבצע כאשר גייסה לכוחותיה את קארין נוריאל המכהנת כסמנכ"לית מכירות. קארין מגיעה מעולם שוק ההון, בוגרת תואר ראשון ושני במנהל עסקים וכלכלה והיא למעשה "גדלה" בעולמות שוק ההון. בחלוף השנים ליוותה חברות סטארט-אפ בתהליך הנפקות ובנתה תיקי השקעות מגוונים ללקוחותיה. "הגעתי לגולן קפיטל במטרה להוביל נרטיב מסורתי שונה המותאם לעידן ההשקעות החדש, כך אנו מבדלים את עצמנו מהמתחרים", אמרה קארין. "כיום המשקיעים שלנו מקבלים הכוונה והתאמה מלאה של אופי ההשקעה, לצד בניית תיק השקעות בדומה לעולם ממנו באתי - שוק ההון".

מסע חיפוש ההזדמנויות ושינוי הטקטיקה

כקבוצה הנמצאת בעשייה מתמדת, גולן קפיטל חיפשה עבור המשקיעים הזדמנות השקעה רווחית, אך באותה נשימה גם סולידית על מנת שתוכל לבנות עבורם תיק השקעות מגוון. "רמת הסיכון בשוק שלנו עלתה בנכסים מסוג מולטי-פמילי, שזהו תחום שעסקנו בו שנים, וברגע שהקורונה נכנסה לחיינו חיפשנו השקעות יותר יציבות שיניבו למשקיעים תשואה גבוהה. זו הסיבה ששינינו טקטיקה והחלטנו להתמקד יותר בנכסים מסחריים", כך מספר יריב גולן הבעלים והמנכ"ל של הקבוצה העוסק בתחום השקעות נדל"ן עוד משנת 2000.

בשני העשורים האחרונים רכשה קבוצת גולן קפיטל מעל 450 נכסים בארה"ב ויצרה רווחי הון משמעותיים למאות המשקיעים שלה. כדי להבטיח ללקוחות גב חזק דווקא עכשיו בתקופה של אי ודאות, הקבוצה החליטה להסיט את כספה אותו היא משקיעה בעצמה בפרויקטים - אל עבר השקעות הרבה יותר סולידיות עם פחות סיכון. מדובר על השקעות מניבות בנכסים מסחריים כמו מרכזי קניות ומתחמים מסחריים הנמצאים במקומים מנצחים בארה"ב.

ההשקעה הנפוצה בקרב משקיעי עוגן מנוסים

נציין כי מתחמים מסחריים הפכו למבוקשים מאוד בקרב משקיעי עוגן מנוסים, ולא בכדי. הנכסים אותם רוכשת קבוצת גולן קפיטל נמצאים נמצאים במקומים מנצחים בארה"ב ובהם שוכרים מסוג טריפל N כדוגמת בנקים ורשתות ענק. לדברי יריב גולן, "אנו משקיעים חודשים ארוכים של מחקרים וניתוחים על מנת לבצע את הרכישה הטובה ביותר, כאשר הפוקוס שלנו הוא על מתחמים מסחריים במיקומים מרכזיים הכי מבוקשים המניבים שכירות יציבה לפחות ל- 20-30 שנים קדימה, מה שמבטיח תשואה יציבה לאורך זמן".

רק כדי להבין את ההבדל בין השקעה בנכסים מסחריים לדירות, נסביר כי השקעה בדירות היא תלוי נכס, כלומר אנו תלויים בשוכרים וגם לא מעט מתעסקים עם ההשקעה. לעומת זאת, בהשקעה בנכסים מסחריים אנו נהנים מיציבות גבוהה, כיוון שלרוב מותגים גדולים אינם אוהבים להעתיק את מגוריהם בתדירות גבוהה, אלא חותמים חוזה ארוך טווח, מה שהופך את ההשקעה לבטוחה ויציבה למשך שנים.

בשנה האחרונה משקיעי קבוצת גולן קפיטל נהנו משני אקזיטים שהסתיימו בהצלחה ובימים אלה פותחת הקבוצה את שעריה למשקיעים חדשים על מנת שיכנסו למועדון הפרימיום המטפח משקיעים כשירים עם תנאים ייחודיים. לקבוצה מעל 350 פרויקטים וקרוב ל-500 משקיעים בהשקעות של מעל 100 מיליון דולר ב- 16 השנים האחרונות.

אתר החברה

פייסבוק

בשיתוף גולן קפיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully