וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: משקיעי עוגן מנוסים מתעניינים בהשקעות בנכסים מסחריים בארה"ב

בשיתוף גולן קפיטל

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 10:12

שוק הנדל"ן בארה"ב נמצא במגמת שינוי, ונראה כי משקיעי עוגן מנוסים מתעניינים בהשקעות בנכסים מניבים כדוגמת מתחמי קניות, על פני השקעות בדיור. למה זה קורה?

בעידן שבו נגיף אחד קטן הפך את שוק ההשקעות למלווה באי ודאות, נראה שדווקא עכשיו משקיעים מחפשים השקעות יציבות וסולידיות יותר על פני השקעות המלוות בסיכונים והתעסקויות. זו הסיבה שמשקיעים מתעניינים יותר בהשקעות בנכסים מסחריים כמו מרכזי אזורי מסחר וקניות גדולים בהם נמצאים סוחרי טריפל N כדוגמת רשתות ענק ובנקים המחפשים שכירות ארוכת טווח לפחות ל-20 שנים קדימה. השקעות מסוג זה מאופיינות בתשואה יציבה לאורך שנים רבות, כך שלא פלא שניכרת עלייה בשוק בהשקעות בנכסים מסחריים בקרב משקיעים זרים ברחבי העולם.

קבוצת גולן קפיטל בהובלתו של יזם הנדל"ן יריב גולן, מתמחה בהשקעות נדל"ן בשוק האמריקאי, ומרגישה היטב את שינוי המגמה בתחום. לדברי יריב גולן: "אנו מרגישים היטב את שינוי המגמה בשוק. המשקיעים מחפשים תשואות הרבה יותר יציבות, ולכן לאחר שנים בהם עסקנו בתחום המולטי-פמילי, החלטנו לשנות טקטיקה ולפנות אל עבר השקעות בנדל"ן מניב. השקעות אלה נחשבות לסולידיות ויציבות, במיוחד במתחמי מסחר הנמצאים בפריים לוקיישן".

מגמת שוק הנדל"ן המסחרי בארה"ב

מגפת הקורונה הביאה לסגירה של יותר מ-15,000 חנויות מסחר בארה"ב בשנת 2020, אך בשנת 2021 כבר נראתה מגמת התאוששות בשוק הקמעונאי וצמיחה כלכלית עקב פתיחה מחודשת של שוק המסחר והיעדר סגרים. כל אלה אפשרו לקהל הצרכנים לפקוד שוב את המרכזים המסחריים והקניונים, מה שגרם לעלייה ברווחיות. בנוסף, עקב המשבר, רשתות ענק משתמשות בצורה יעילה יותר בשטחים שלהן, מה שמוביל אותנו לשנת 2022 עם יציבות בתחום ודיווח של גידול דו ספרתי במכירות. אמנם הפסקת הקניות הייתה זמנית, אך שנת 2022 הולכת להשתפר פלאים והמרכזים הללו עומדים לשוב להיות שוקקי חיים כפי שהיה טרם המגפה.

נתונים אלה הופכים את ההשקעות המניבות בנכסים מסחריים לפופולריות דווקא עכשיו, במיוחד כאשר השוק חזר למצבו הקודם ואף התפתח עוד יותר, ולכן סוחרי טריפל N המבינים היטב כמה שוק הנדל"ן המניב בהסתערות, דואגים לשמור על מקומם ולחדש מבעוד מועד חוזי שכירות לטווח הארוך יותר, מה שמאפשר למשקיעים בנדל"ן מניב ליהנות מתשואה יציבה יותר ביחס לכל השקעה אחרת.

בדיקות מקיפות עד שמוצאים את ההשקעה הכדאית

על מנת לאתר מתחם קניות שיניב למשקיעים תשואה גבוהה, קבוצת גולן קפיטל משקיעה חודשים רבים של עבודה, ומבצעת בדיקות מקיפות כמו ניתוח כדאיות לעסקה ובדיקות של אנשי מקצוע שונים כמו אדריכלים, שמאים, אנליסטים ומומחים נוספים מארה"ב ומישראל. "המטרה שלנו לאתר הזדמנויות של נכסים מניבים במחירים נמוכים בהרבה ממחירי השוק וכאלה שממוקמים באזורים מנצחים בהם עדיין לא העלו את מחירי השכירויות. כאשר אנו מאתרים נכסים שכאלה, אנו קודם כל רוכשים אותם במהירות בכספנו ומאפשרים למשקיעים להיכנס יחד איתנו להשקעה", מספר יריב גולן.

הקבוצה רכשה מתחם מסחרי ענק נוסף בקלארקסוויל השוכן במטרופולין העיר הגדולה - לואיוויל בקנטאקי - בלב המסחרי לצד ג'נרל אלקטריק ופורד הנסחרות בבורסה בניו יורק ומותגי ענק נוספים כמו וולמארט, וונדיס, דולר טרי, בנקים ועוד.

העיר מפורסמת בזכות הדרבי של קנטקי - מרוץ הסוסים הנצפה ביותר ברחבי ארצות הברית, אשר נערך בה ומושך אליו עשרות אלפי תיירים בכל שנה. המרכז המסחרי ממוקם כ-5 דקות נסיעה ממרכז העיר. "רכשנו את המתחם בכ-20% פחות ממחיר השוק הריאלי והוא ב-100% תפוסה עם סוחרי טריפל N לתקופה ארוכה, ולכן המשקיעים יהנו מהשקעה יציבה ומעליית מחירי השכירות שתתבצע בהדרגה".

הקבוצה עובדת בשקיפות מלאה ומציגה למשקיעים את התוכנית העסקית המלאה של הפרויקט. בנוסף, החברה משקיעה מהונה העצמי בפרויקט ומעמידה ערבויות לטובת המימון.

אתר החברה
פייסבוק

בשיתוף גולן קפיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully