וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשארת אליס בארץ הפלאות: הדוגמנית נטלי שושן בצילומים לקטלוג שמלות כלה

בשיתוף נטלי שושן

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 16:02

איך הגיעה נטלי שושן לככב בכל המדורים הכי שווים ולדגמן אצל גדולי המעצבים בארץ לאחר שהחלימה ממחלת הסרטן?

הדוגמנית נטלי שושן שהחלימה מסרטן. אתי בריינר,
הדוגמנית נטלי שושן שהחלימה מסרטן/אתי בריינר

נטלי שושן מהאשקלון גרושה, חד הורית ואמא ל- 2 ילדים שכבר הספיקה לכבוש יעד אחר יעד במסע האישי שלה ולפלס את דרכה לעולם הזוהר והאופנה לאחר משברים לא פשוטים שהיא עברה, מגירושים ועד התמודדות והחלמה ממחלת הסרטן.

בשיא הקורונה היא החליטה להתגרש וחודשיים לאחר מכן גילתה שהיא חולה בסרטן. היא לא ויתרה ולאט לאט הפכה למודל חיקוי בקרב חולי סרטן ובפרט נשים שחולות בסרטן המעי הגס.

לפני כשנה התקיימה תערוכת צילומים של נטלי שבו היא הציגה את התמונות שלה. מבלי להתבייש להראות את הצלקות שעל גופה, היא דיברה על הניתוחים שעברה וחשפה את הסטומה שהייתה מחוברת אליה בזמנו,

היא הגיעה למדורי רכילות בכל הארץ, התראיינה בתכניות בוקר, רדיו ומגזיני אופנה. לתערוכה הגיעו אושיות רבות וסלבריטאים כמו ג'קי אזולאי, הזמרת דנה לפידות, מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין, לינור סביניק מהאח הגדול ועוד.

כיום נטלי מנטורית NLP ומסייעת לאנשים לעבור את המשברים בחיים ובימים אלו עובדת על הרצאת הדגל שלה וסיפור החיים שעברה. היא מספרת על יציאה לדייטים בזמן שהייתה חולה ועל התחושה והחיים עם סטומה בגוף.

כיום היא פרזנטורית ודוגמנית של בגדי ים, שמלות, כלות, מוצרי טיפוח לנשים, והגיעה עד לפאשן TV ישראל. "אני מאמינה בכן, ביכולת של כל אחת ואחת לא להתבייש בגוף שלה ולא משנה מה", היא אומרת. "אתן יפות ומוכשרות ומפה ניתן רק לצמוח ולהגיע להישגים שלא חלמתן אם רק תאמינו בעצמכן".

לאינסטגרם של נטלי

בשיתוף נטלי שושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully