וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לעצב את מטבח החלומות?

בשיתוף נובו מטבחים

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 17:35

איך מעצבים מטבח באופן אישי, מה כבר יכול להשתנות בין העיצובים ומה חשוב לקחת בחשבון? בחברת נובו מטבחים מתמחים בהגשמת חלומות, ומעצבים מטבחים בהתאמה אישית לכל לקוח

מטבח בגוונים של לבן ואפור. ShutterStock
מטבח/ShutterStock

אחד החלומות הגדולים בעיצוב הבית, הוא שלב עיצוב המטבח. הרי לאורך כל חיינו אנחנו נחשפים למטבחים מעוצבים, מושקעים ומהממים בתוכניות בישול וקטלוגים, ומדמיינים את המטעמים הנפלאים שנוכל להוציא בעצמנו לו רק היה לנו מטבח שכזה. ובכן, עכשיו זה לגמרי אפשרי. אנחנו בחברת נובו מטבחים מתמחים בהגשמת חלומות, ומעצבים מטבחים בהתאמה אישית לכל לקוח.

עיצוב מטבח בהתאמה אישית עם נובו מטבחים

איך מעצבים מטבח באופן אישי, מה כבר יכול להשתנות בין העיצובים ומה חשוב לקחת בחשבון? ובכן, התשובה היא הרבה. המטבח הוא החדר המרכזי בבית, מרכז העצבים אם תרצו; אנחנו מבשלים בו, נפגשים בו כמה פעמים ביום לקפה של הבוקר או סתם כשרוצים לפטפט, והוא גם אזור אירוח. המומחים של נובו מטבחים שמו לעצמם מטרה להלביש את המטבח ככפפה ליד, לצורכי הלקוחות. איך עושים זאת?

· תכנון מרחבי: בשלב הראשון יש להבין מהו הסגנון השולט בבית, ולהשליך אותו על המטבח בכדי ליצור אחידות עיצובית. לאחר מכן, מתחילים לתכנן את המרחב. יחד עם אנשי המקצוע, משרטטים את מבנה המטבח; קירות, נקודות חשמל, שיש, הפן הבטיחותי, חיפוי קיר, שולחן במטבח ועוד. תכנון המטבח הוא הפעם הראשונה שבה תראו איך המטבח עתיד להיראות, והוא השלב שבו אם יש תיקונים או רעיונות חדשים, זה הזמן להכניס אותם.

· אי זה מושלם: אנחנו יודעים שזה מה שעובר לכם בראש, הרי מי לא רוצה היום אי במטבח? מעבר להיותו אסתטי, הוא גם יעיל מאוד ויכול לשמש כשטח אחסון נוסף, שטח עבודה ואפילו כשולחן אוכל. רוב המטבחים כיום מתוכננים עם אי כלול, כך שאין צורך לדאוג בנושא הזה.

· חומרי גלם: ממה נרצה שהארונות יהיו עשויים? התשובה לשאלה הזו תלויה בדרך כלל בסגנון המטבח שנבחר. למשל, מטבח כפרי מאופיין בארונות עץ, מטבח מודרני לעומת זאת משלב מתכות שונות, ועוד.

· מוסיפים אלמנטים לשדרוג: כעת כשהמטבח כמעט מוכן, הגיע הזמן להוסיף לו טאצ' אישי! על הארונות שנרצה להוסיף, הגימורים, אפילו מכשירי החשמל המעוצבים והמיוחדים שאולי מאופיינים בצבע מיוחד או בסגנון שלא נראה בשום מקום אחר. זה הרגע שלכם להתפרע ולהפוך את המטבח לאחד, יחיד ומיוחד ובעיקר, שלכם.

לעצב מטבח שהוא חוויה

עם נובו מטבחים תעצבו לא סתם מטבח, אלא מטבח שהוא חוויה של ממש - כזה שהוא התגשמות כל החלומות שלכם, כל הפנטזיות על מטבח מעוצב ויעיל ממש כמו בסרטים עומדות להתגשם אצלכם בבית. כל מה שנותר לעשות הוא רק ליצור קשר, ותוך זמן קצר נובו מטבחים יתחילו לעבוד במרץ על תכנון המטבח המדובר. מובן שהכל ייעשה בשיתוף פעולה אתכם ובאישורכם, הכל כדי לוודא שהתוצר הסופי עולה בקנה אחד עם כל מה שאי פעם רציתם מהמטבח החלומי שלכם.

בשיתוף נובו מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully