וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על חימום תת רצפתי

בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 13:23

חימום תת רצפתי הפך למוצר מבוקש ואיכותי בשנים האחרונות. הוא מעניק פיתרון אסתטי לתנורים שתופסים מקום בחודשי החורף, חוסך באנרגיה ואף מספק פיתרונות למגוון בעיות בריאותיות

אשה הולכת יחפה על הרצפה. ShutterStock
ללכת יחפים גם בחודשי החורף הקרים/ShutterStock

חימום תת רצפתי מציע פינוק יוקרתי שהתפתחות הטכנולוגיה מאפשרת, כי אין כמו רצפה חמה בבקרים חורפיים, במיוחד אם יש לכם רצפות אבן או אריחים קרים.

אז מהו חימום תת רצפתי? במילים פשוטות, חימום תת רצפתי מחמם את חלל הבית באמצעות מערכת המותקנת מתחת לריצוף שלכם - בשונה מרדיאטורים ומזגנים שרובנו מכירים. מלבד התחושה הנפלאה של רצפה חמה, חימום תת רצפתי מפיץ את החום בצורה אחידה בחלל הבית. חימום תת רצפתי עשוי להפוך את הבית שלכם לחסכוני באנרגיה וידידותי לסביבה, עם הפחתת פליטת הפחמן כתוצאה מהחיסכון האדיר בחשמל.

איך זה עובד?

מערכת החימום התת רצפתי מבוססת על צינורות חימום או כבלים המותקנים מתחת לרצפה שלכם. הצינורות הגמישים מתחממים על ידי מים חמים במערכת חימום "רטובה" או כבלים מחוממים על ידי חשמל במערכת "יבשה". מאחר והצינורות או הכבלים מכסים את כל שטח הפנים של הרצפה שלכם, זה כמעט כמו ליצור רדיאטור עצום מתחת לרצפה. המשמעות בפועל היא שדרושות טמפרטורות נמוכות כדי לחמם את חלל הבית, דבר שמשפר את היעילות ולא מותיר אזורים קרים.

הנה כמה מהיתרונות המובילים של חימום תת רצפתי:

· ניתן להסתובב יחפים ברחבי הבית גם בחודשי החורף הקרים ביותר. בנוסף חימום תת רצפתי יהפוך את היציאה מהמקלחת לחמה וחלומית.

· מפיץ את החום בצורה אחידה בכל חללי הבית.

· הוא נסתר, כך שאינו תופס מקום או יוצר השפעה על האסתטיקה של הבית.

· הטמפרטורות לא מאפשרות לקרדית אבק הבית להתפתח והן אף מסייעות בחיסול היצורים הזעירים.

· חימום תת רצפתי יאפשר לכם לשלוט בטמפרטורה באזורים השונים בבית, כך שאם אתם סובלים מקור אך בן או בת הזוג שלכם קצת פחות, תוכלו לחמם את חדריכם יותר מאשר שאר חלקי הבית.

איזה סוג של חימום תת רצפתי הוא הטוב ביותר?

הדעה הרווחת בקרב אנשי מקצוע היא שחימום תת רצפתי רטוב, הפועל באמצעות מערכת צינורות המוליכים מים חמים בצורה עקבית הוא החימום הטוב והיעיל ביותר, עם עלויות אחזקה נמוכות מאוד וחוסכון עצום בחשמל.

חימום תת רצפתי הוא פיתרון מצוין לחימום איכותי של רצפת הבית בימי החורף הקרים. ניתן להתקין אותו מתחת למרבית סוגי הרצפות, כך שקרוב לוודאי שגם אתם תוכלו להתפנק בכפות רגליים חמות בחורף הקרוב.

בשיתוף ס.פ.ו דומוטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully