וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונות אריזה וסימון לייעול תהליכי הייצור

בשיתוף סטארפק

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 9:46

אפשרויות המיכון הקיימות כיום בעולם התעשייה והייצור מאפשרות לייעל משמעותית כמעט כל פס ייצור ולהצליח לייצר, לארוז ולשנע כמויות גדולות של מוצרים איכותיים ביעילות מרבית

אריזת מוצרים. freepik,
אריזת מוצרים/freepik

אפשרויות המיכון הקיימות כיום בעולם התעשייה והייצור מאפשרות לייעל משמעותית כמעט כל פס ייצור ולהצליח לייצר, לארוז ולשנע כמויות גדולות של מוצרים איכותיים ביעילות מרבית. בפרט, סוגים מתקדמים שונים של מכונות אריזה וסימון מאפשרים לארוז בצורה אחידה כמויות גדולות של מוצרים, באופן אשר יאפשר לשלח ולשנע אותם בהצלחה תוך שמירה על שלמותם וטריותם. להלן כמה סוגים ספציפיים של מכונות אריזה וסימון שכדאי להכיר, המהוות חלק אינטגראלי ומהותי מכל פס ייצור גדול כיום, בפרט בבתי עסק ומפעלים לייצור מוצרי מזון.

מכונות סימון הזרקת דיו

כמעט על כל אריזת מוצר כיום, כמו גם על הקרטונים המאגדים כמה מוצרים יחד, קיימים סימונים שונים אשר משמשים להעברת אינפורמציה לצרכנים, לחנויות המקבלות את המוצרים ועוד. הכוונה,
למשל, לסימונים דוגמת תאריכי ייצור ותפוגה, ברקודים למיניהם וכיוצ"ב.

מכונות סימון באמצעות הזרקת דיו הן מסוגי המכונות היעילות והמתקדמות ביותר בעולם הסימון התעשייתי. ניתן למצוא סוגים שונים של מכונות כאלו - הן ידניות והן אוטומטיות, המשמשות כמובן לצרכים שונים. המכונות הידניות הן מכונות קטנות וקומפקטיות אותן ניתן להחזיק ביד (בדומה למברגה קטנה), וכך לעבור על פני מוצרים ואריזות רבות ולסמן במהירות כל אחת ואחת מהן. מכונות הסימון האוטומטיות, לעומת זאת, מהוות חלק מפסי ייצור רבים, ולרוב כוללות מסוע על גביו עוברים המוצרים במהירות רבה, ומסומנים באופן אוטומטי.

מכונות תוויות והדבקת מדבקות

דרך נפוצה ובסיסית נוספת לסמן מוצרים, ארגזי מוצרים וכו' היא באמצעות מדבקות והדבקת תוויות. כאן ניתן למצוא מגוון גדול אף יותר של מכונות - מכונת תוויות ידנית, חצי אוטומטית ואוטומטית.
על פי רוב המכונות הידניות הן מכונות שולחניות המאפשרות הדבקה של תווית בודדת, שתי מדבקות בו זמנית או כזו העוטפת ומקיפה את המיכל.

המכונות החצי אוטומטיות הן לרוב מכונות שולחניות, אותן מפעילים העובדים באמצעות הרגל וכך מדביקים בקצב גבוה את המדבקות/תוויות על גבי המוצרים או הארגזים המאגדים אותם.

מכונות תוויות והדבקה אוטומטיות עובדות בקצב הגבוה ביותר ומבצעות את הכמות הגדולה ביותר של הדבקות פר שעה. הן מדביקות בצורה חזקה, אחידה ומדויקת.

הדבקת תוויות "מקצועית" באמצעות מכונות המיועדות לכך מייעלת ומקצרת את תהליכי האריזה והשינוע של המוצרים, ומבטיחה סדר במערך ההפצה של המפעל, אשר יבוא לכדי ביטוי בפחת נמוך יותר.

מכונות פלופאק

הקטגוריה של מכונות פלופאק (Flow Pack - "זרימת אריזות" בתרגום חופשי) כוללת סוגים שונים של מכונות אריזה אוטומטיות אשר פועלות במהירות גבוהה ואורזות מוצרים בצורה מדויקת ואחידה. מכונות אלו משמשות בתעשיות רבות - תעשיית המזון, התרופות, האלקטרוניקה, קוסמטיקה, פלסטיק וכיוצ"ב. מכונות אלו אורזות לרוב באמצעות ניילון אריזה מיוחד, וניתן להתאימן כמובן לסוג המוצר הספציפי והאריזה הרצויה והמתאימה עבורו. קיימות מכונות פלופאק אנכיות או אופקיות, המתאימות לאריזת סוגים שונים של מוצרים.

בשיתוף סטארפק
  • עוד באותו נושא:
  • אריזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully