וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייעוץ משכנתאות: מדוע מגן יועצים מצליחים היכן שאחרים נכשלים?

בשיתוף מגן יועצים

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 16:14

מה מייחד את "מגן יועצים" משאר חברות ייעוץ המשכנתאות האחרות הפועלות כיום בשוק הישראלי? ובכן, ישנם לא מעט הבדלים, אולם ננסה להתמקד בעיקריים ובבולטים שבהם

מפתח לבית. ShutterStock
מפתח לבית/ShutterStock

מה מייחד את "מגן יועצים" משאר חברות ייעוץ המשכנתאות האחרות הפועלות כיום בשוק הישראלי? ובכן, ישנם לא מעט הבדלים, אולם ננסה להתמקד בעיקריים ובבולטים שבהם.

הבדל ראשון: פגישה בבית הלקוח. "מגן יועצים" הבינו את חשיבות השירות הניתן בביתו של הלקוח, ולכן, כחלק מתפישת השירות הכוללת של החברה, היא מעמידה בפני כל אחד מלקוחותיה את האפשרות לקבל ליווי צמוד מבית הלקוח ועד הפגישה בבנק.

הבדל שני: גישת "לא חסכת - לא שילמת". בניגוד לגופים אחרים, "מגן יועצים" מאמינה ביכולתה להתמודד עם כל אתגר, ולכן, התשלומים עבור השירותים שהיא מעניקה נגבים מהלקוחות רק במקרי הצלחה. גישה ייחודית ויוצאת דופן זו בנוף הישראלי, ובמיוחד - בתחום הפיננסי, בו שורות "דמי הניהול" הן חלק אינטגראלי מכל דו"ח שמוגש ללקוח, אף היא, ממצבת את "מגן יועצים" בראש רשימת חברות הייעוץ למשכנתאות.

הבדל שלישי: ב"מגן יועצים" לא נרתעים מאתגרים. חלק ניכר מהפונים לקבלת שירותי החברה הינם אנשים שהבנקים דחו את בקשתם, בין אם בקשתם זו נגעה לקבלת משכנתא חדשה בתנאים טובים, קבלת משכנתא הפוכה או איחוד הלוואות. כל אחד מהגורמים הללו עשוי להקל, באופן ניכר, את מצבם הפיננסי של הפונים, אולם, מסיבותיהם-שלהם, הבנקים השונים אליהם פנו הפונים מצאו לנכון לדחות את בקשתם. מרבית חברות ייעוץ המשכנתאות תדחנה מקרים כאלה, תוך חשיבה ואסטרטגיה עסקית שמטרתה להציג נתוני הצלחה גבוהים ככל האפשר. אנשי "מגן יועצים", לעומת זאת, מצליחים גם במקומות שחברות אחרות החליטו "לוותר".

הבדל רביעי: שיטת טיפול ייחודית. "מגן יועצים" מקדישה זמן רב לבניית הפרופיל הכלכלי והתיק הכלכלי של כל לקוח, כשהיא אוספת, אחד לאחד, גם את הנתונים והפרטים הקטנים ביותר, שיכולים לסייע ללקוח בקבלת הפתרון הפיננסי המתאים לצרכיו. למשל, במקרה של איחוד הלוואות (כלומר, במקרים בהם, נוסף על המשכנתא, ללקוח ישנה הלוואה מכבידה נוספת) יאסוף מנהל התיק האישי של הלקוח את כל הנתונים המסייעים הנכונים, על מנת להציגם בדרך היעילה ביותר לצורך אישור איחוד ההלוואות ופריסה מחודשת של התשלום.

אין אדם שאינו מכיר את המשכנתא, אותו חוזה דמוי חתונה קתולית ארוכת-טווח, שאנחנו כורתים עם הבנק בצעירותנו ומלווה אותנו, במקרים רבים, עד לשנות ה-40 או -50 לחיינו, כשכל ניסיון להשתחרר ממנו בהצלחה, די נדון מראש לכישלון.

בואו, בשלב הראשון, נספק לכם עובדה שתפתיע את מרביתכם - רק בשנת 2021 לבדה, נתנו הבנקים השונים בישראל קרוב ל-120,000 משכנתאות חדשות, מה שאומר שאנחנו מדברים על ממוצע חודשי של מעל ל-10,000 זוגות צעירים ומשפחות חדשות שהכניסו את צווארן, מרצונן, לנטל המשכנתא המעיק. אגב, עובדה מעניינת נוספת היא כי גובהה של משכנתא ממוצעת עומד

על 887,304 ₪, כך שמדובר לא רק על הרבה "מתמשכנים" חדשים, אלא גם על הרבה אנשים שעתידים לחיות תחת מגבלות נטילת המשכנתא שלהם לאורך הזמן.

ומכאן, נשאלת השאלה - מדוע? מדוע שאדם, צעיר או מבוגר, יהיה מוכן להפיל על עצמו תיק כזה, ועוד מרצונו החופשי?

ובכן, התשובה פשוטה למדי - פשוט, מכיוון שלרשותו של מי שרוכש כיום דירה בישראל, לא עומדות יותר מידי אופציות יעילות אחרות.

האם קיימת קרן אור בקצה המנהרה?

"מגן יועצים" חורטת על דגלה את שינוי תמונת המצב הנוכחית. "מגן יועצים" הפכה לאוטוריטה בתחום, הגוף המקצועי הבולט שמלווה ומסייע לזקוקים למשכנתא חדשה, כמו גם לממחזרי המשכנתאות, למתלבטים האם למחזר את המשכנתא שלהם ולזקוקים לאיחוד הלוואות, תוך שהיא מספקת להם את הדרך הטובה והמתאימה ביותר לקבל את מבוקשם. "מגן יועצים" עושה זאת באמצעות פריסה ארצית מדן ועד אילת, מעבר ליחס האישי ולשירות היעיל, מתבססת "מגן יועצים" גם על הניסיון רב-השנים של העומדים מאחוריה, כמו גם על יכולתה "לתפור" פתרונות יעילים, שמצד אחד, מצריכים את הכרת המערכת הבנקאית מקרוב, אבל, מצד שני - מצריכים חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת להתמודד עם הבירוקרטיה המוכרת לכולנו.

בשורה התחתונה, מעטים יודעים, באמת ובתמים, להתמודד עם ניהול המשכנתא שלהם (על שלביה השונים) בדרך הנכונה והמתאימה ביותר עבורם. וזה מובן לגמרי, מכיוון שהדבר דורש ידע רב וניסיון בתחום - אנשי המקצוע של "מגן יועצים" נמצאים כאן, בדיוק בשביל זה.

לאתר>>

בשיתוף מגן יועצים
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully