וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את סוכנות השיווק שרונים - החברה שיצרה מהפכה בעולם הדיגיטל

בשיתוף סוכנות השיווק שרונים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 14:52

אליהב שרון הוא הבעלים והמנכ"ל של סוכנות השיווק שרונים ובכתבה הבאה הוא מסביר על סודות התעשייה, שעושים את כל ההבדל בין עסק שמחזיק את הראש מעל המים לבין עסק מצליח

סוכנות השיווק שרונים. יח"צ,
סוכנות השיווק שרונים/יח"צ

הקורונה עשתה לעולם השיווק הדיגיטלי רק טוב, על אף שזו תקופה רוויה משברים קשים, היא לימדה ועדיין מלמדת אותנו, לקחים חשובים. עבור עסקים רבים, הקורונה הייתה נפילה או מכת מחץ, אולם בעבור אחרים היא פתחה דלת להתחדשות ואפילו לשגשוג. מי שיכול היה להמשיך להשקיע בפעילות שיווקית חכמה וניתן לומר אף יוצאת מגדר הרגיל שרד וגם התפתח וכאן יש לקח חשוב מאוד.

אליהב שרון הוא הבעלים והמנכ"ל של סוכנות השיווק שרונים ובכתבה הבאה הוא מסביר על סודות התעשייה, שעושים את כל ההבדל בין עסק שמחזיק את הראש מעל המים לבין עסק מצליח, גם בעתות משבר. הוא הקים את סוכנות השיווק שרונים בשנת 2017, כשתחום השיווק הדיגיטלי היה כבר מוכר ומבוקש ולתוך התחרות הזו הוא נכנס עם הרבה חוכמה ולא בכוח.

סוכנות שיווק שרונים מטפלת כיום בכ-50 לקוחות מהמגזר העסקי, בין לקוחותיהם יש עסקים קטנים עד חברות גדולות וארגונים.

עד היום הפעילות בסוכנות התמקדה בעיקר בתחומי נדל"ן וברכב, ולא רק בקידום ובפרסום של העסק עצמו, אלא גם של מוצרים או שירותים ספציפיים. לדוגמא קידום מכירת דירה בפרויקט ספציפי או דירות או רכב מדגם מסוים.

בין לקוחות הסוכנות תמצאו את מייקל קארס סוכנות לרכבי יוקרה, המוכרים מאוד בענף הרכב, רזי נכסים תל אביב, א.א מוטורס ועוד.

איך הגעת לטפל בלקוחות גדולים כאלה בהיותך סוכנות שיווק צעירה?

"הפעלתי קשרים, ולמדתי היטב כל עסק שפניתי אליו. הגעתי בעצמי לכל מקום והצלחתי להרשים בזכות מי שאני. אני אדם שמכיר הרבה מאוד אנשים ויש לי מעגלים חברתיים נרחבים, הפעלתי כל קשר שיכולתי בכדי שיכירו אותי. כשכבר הגעתי ללקוח, דאגתי להגיש הצעות אטרקטיביות מכל בחינה, ובסופו של דבר האמינו בי., כמובן שזה השתלם לכל אחד ואני מלווה הרבה עסקים מאז ועד היום".

איך תקופת הקורונה השפיעה על הפעילות בסוכנות?

"אנחנו עסק שעוסק בשיווק ולמען האמת הקורונה לא פגעה בנו אלא חיזקה את הענף ובמיוחד את שירותי הדיגיטל. מה שכן, ניסינו ועדיין מנסים לתת את המענה הטוב ביותר כדי לעזור לעסקים שהתקשו בשנתיים האחרונות, לפרוח ולהתקדם למרות הקשיים. בגדול, ענף הרכב לא עצר וכך גם ענף הנדל"ן. צריך לזכור שהמנטאליות הישראלית היא לקנות ולקנות, אנשים רוצים לנצל את הרגע. גם כשאנשים ישבו בבתים ופחות נסעו בכבישים, הם עדיין קנו רכבים חדשים. לגביי נדל"ן אנשים רצו להשתדרג, בכלל יש נהירה מטורפת לרכישת נכסים, והקורונה רק האיצה תהליכים בתחום. כך או כך אני חושב שאנשים רצו לפצות את עצמם ועסקים שידעו לזהות את זה בעבר וגם כיום ולהשתמש בזה לטובתם, רק הרוויחו וימשיכו להרוויח.

ברמת העסקים הקטנים, הרגשנו שהם זקוקים יותר לפעילות שיווקית וקידום מכירות עם הכוונה מדויקת יותר, חלקם סגרו את העסקים והיה הרבה לחץ. מה שכן, עזרנו להם כמה שיותר כדי שיצליחו לקיים פעילות עסקית, יצרנו מצב בו השקענו בהדרגתיות בפלטפורמות שונות בדיגיטל כדי לפתח את הפעילות שלהם ברשת. סתם דוגמא, אם בעבר השקענו עבורם יותר בפעילות אורגנית שיווקית כמו חבר מביא חבר, עברו לאונליין כדי שהעסק ירוויח משם.

חשוב לי להדגיש שבאנו לקראת העסקים גם מבחינת המחיר וגם מבחינת זה שציוותנו לכל לקוח שהיה צריך, נציג שירות מקצועי שיכוון אותם ויעזור להם, ולהפנות את המשאבים שלהם לדיגיטל. עזרנו לכל לקוח ולקוחה, גם לאנשים מבוגרים שפחות מבינים את העולם הזה. באמת שנתנו מענה מקיף מאוד, אם היו מי שהתמהמהו עם העניין, עכשיו הם הבינו כבר ששם קהל הלקוחות נמצא, ומאז הקורונה עוד יותר".

סוכנות השיווק שרונים. יח"צ,
סוכנות השיווק שרונים/יח"צ

כיום איזה שירותים הסוכנות מציעה?

"הסוכנות נותנת מענה לכל שירותי הדיגיטל עבור כל עסק, גרפיקה ומיתוג, אפיון ועיצוב אתרים, אחסון ואחזקת אתרים, שיווק ופרסום בכל המדיות בדיגיטל, צילום ועריכה ועוד".

לאילו בעלי עסקים כיום הסוכנות שלכם מתאימה?

"במילה אחת - לכולם. אם לעסק גדול רוצה את השירותים שלנו כדי להתרחב, או לעסק קטן שצריך ורוצה את השירותים שלנו כדי להתחיל לגדול ולצמוח, אנחנו מתאימים גם לעסק שכבר מצליח ולעסק מתחיל. הפעילות של הסוכנות נועדה בסופו של דבר לשפר לשדרג ולקדם. תמיד נשאף ליותר והמטרה היא להוביל להצלחה כל לקוח ולקוח שלנו".

יש שוני משמעותי בין תחומי העסקים שהסוכנות מעניקה להם שירות, איך אתם עושים את ההתאמה לכל לקוח?

"קודם כל, הדבר חשוב ביותר הוא להבין את הצרכים של הלקוח, ולהביא את הידע המקצועי והניסיון שלנו כדי למקד אותם עבורו ובהתאם לכך ליישם את הפעילות השיווקית.

יש לנו הרבה מאוד ידע וניסיון. אנחנו בוחרים את השירות ואת אנשי הצוות שילוו את הלקוח לפי מה שמתאים לעסק שלו ולמטרות שאנחנו מציבים יחד. אנחנו לא מוכרים לשם המכירה. אנחנו תופרים חבילת פרסום ושיווק בהתאמה אישית, כזו שתביא תוצאות בשטח עבור הלקוח.

בסופו של דבר אולי זה משפט קלישיאתי אבל הוא נכון, ההצלחה של הלקוח היא ההצלחה שלנו".

מה היעדים של הסוכנות?

"הדגש החשוב מבחינתי הוא לא לגדול בעסק אלא לצמוח יחד עם עסקים, כאלה שמשתקמים כלכלית או פורחים כלכלית. בלי שום קשר, לעומת הסוכנויות הגדולות וחברות הפרסום, אנחנו נותנים מענה לכולם ומלווים כל לקוח באופן אישי.

אני כן רוצה מאוד לעזור לעסקים קטנים, אנחנו מטפלים בלקוחות גדולים אבל יש היום המון עסקים קטנים ובינוניים בישראל שזקוקים לעזרה מקצועית ואמינה מבחינת שיווק פרסום וקידום מכירות. אני כאן כדי לעזור להם. החזקים יישארו חזקים, את מי שחלש יותר צריך וחשוב מאוד לחזק. זו הכלכלה של כולנו".

לאתר העסק

אינסטגרם

טלפון: 054-9554900

סניף פתח תקווה, מוטה גור 4 קומה 11
סניף הרצליה פיתוח, אריק איינשטין 3 קומה 3

בשיתוף סוכנות השיווק שרונים
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully