וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איריס רוזנהק בלום: אימון מנטלי שמצמיח עסקים

בשיתוף איריס רוזנהק בלום

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 14:29

מהי השיטה המנצחת ואיך מגיעים העסקים שהיא מלווה להצלחות מטאוריות? תפסנו את המנטורית המובילה איריס רוזנהק בלום לריאיון

איריס רוזנהק בלום: אימון מנטלי שמצמיח עסקים. סיון ספיר,
איריס רוזנהק בלום: אימון מנטלי שמצמיח עסקים/סיון ספיר

לאחר 28 שנים בתחום העסקי פיננסי בחברות צריכה מהגדולות במשק, קריירה ניהולית כגזברית בחברה בינלאומית ועשרות תהליכי אימון מוצלחים לבעלי עסקים, איריס רוזנהק בלום פיתחה שיטה מנצחת באמצעותה היא מובילה נשים שלב אחר שלב נשים בדרך לקריירה מצליחה ועסק משגשג מבלי לוותר על זוגיות, חיי משפחה וזמן איכות.

עם צאתה לדרך עצמאית לפני 5 שנים, איריס התמודדה עם האתגר המורכב של שילוב עסק מצליח יחד עם ניהול חיי משפחה. המקום המאתגר והמורכב בו נמצאה הוביל אותה לחשוב באופן יצירתי והוליסטי ולפתח שיטה שתהפוך לאורח חיים. ואכן השטח מעיד ששיטת הלייף סטייל ביזנס הפכה מאות נשים למוגשמות ומועצמות בקריירה בה בחרו לצד חיי משפחה ופנאי המשולבים זה בזה.

שיטת לייף סטייל ביזנס נתפרת "כחליפה מותאמת אישית" לכל לקוחה ובנויה ממספר שלבים

בשלב הראשון נערכת פגישת היכרות מעמיקה עם בעלת העסק בה איריס לומדת את כל היבטי העסק והאתגרים שפוגשים אותו, המטרות והיעדים, השאיפות של בעלת העסק בהיבט האישי והמשפחתי והפעולות שהיא מבצעת כדי לקדמן. יחד הן פורצות את תקרת הזכוכית ומגיעות להישגים פי כמה מעל המצופה.

בשלב השני נבנית תוכנית עבודה ממוקדת בהתאם למטרות, חזון וערכים עליהם בנוי העסק וכן נעשות פעולות אפקטיביות להשגתם בפרקי זמן קצרים. בעלת העסק ואיריס מנסחות יחד סלוגן מושך, נאום מעלית ותוצאות. המשמעות היא להביא אדם מעסק מדשדש שלא יודע מי הקהל שרוצה את השירות/מוצר שלו, לא יודע איך לפנות אליו/לא יודע לייצר מעמדי מכירה ואיך לסגור מכירה והכי חשוב איך לייצר סיסטם שעובד לעסק שלו ובמקום זה עושה מיליון פעולות לא מתוכננות ובסוף היום מכבה שריפות. מטרתנו לייצר תשתית מסודרת של סיסטם שפועל באופן קבוע בעסק שיענה על כל הצרכים שלו: איך גובים/איך פונים ללקוחות/איך עושים פולו אפים/איך נותנים חוויית לקוח שהלקוח לא ישכח. תוכנית העבודה בנוייה באופן מדיד ומדויק המאפשר הערכה של ההתקדמות שנעשתה בכל שלב, תוך העצמה ושדרוג למיקסום התוצאות ואבחון מהם שלושת פעולות השיווק המתאימות להשגת תוצאות מקסימליות לעסק.

בשלב השלישי נעשית עבודה על האסטרטגיה העסקית - תסריטי שיחה מותאמים, התמודדויות עם חסמים והתנגדויות, כלים לבניית תשתית וסיסטם שעובד בכל עת. החומרים מתורגמים למסמכים וטבלאות לניהול פיננסי.

בשלב הרביעי עבודה אימונית על חיזוקים מנטליים ונקודות לעצירה. בתהליך עוצמתי והוליסטי חשוב לאפשר מרחב לעצירה, לקבלת חיזוקים ולהערכה של התהליך אותו עברנו כדי לאפשר המשך צמיחה וגדילה תוך העצמה. ליזמיות במיוחד תחושות פחד וחששות - הפחד מול המתחרים ופחד ואמונות מגבילות על כסף והצלחה, זוגיות שאולי עולה ומקשה על החיים, פחדים לקחת את התפקיד של הבעל ולהרוויח יותר או בעל שמתערב יותר מדי. בשיטת לייף סטייל ביזנס היעדים הכספיים המושגים מתועדים ועקומת העלייה היא מגמתית וברורה לאורך כל הדרך. "אני חיה את העסק של הלקוחות שלי כדי לייצר להן תוצאות מקסימליות כמו שאני חיה את העסק שלי, כל הישג והצלחה שלהן משמחת אותי יותר מהצלחות בעסק שלי", מסכמת איריס.

תראו מה בעלי עסקים אמרו עליי

לשיחת אבחון שמזניקה עסקים עם איריס ללא עלות (לזמן מוגבל) לחצו כאן>>

בשיתוף איריס רוזנהק בלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully