וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל לוי: המתקשרת שתיתן לכם את הכלים לעלות על דרך המלך

בשיתוף מיכל לוי

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 11:45

"מצד אחד עובדת עם ילדים ומצד שני מכשפה": הכירו את מיכל לוי המתקשרת

מיכל לוי מתקשרת. יח"צ,
מיכל לוי מתקשרת/יח"צ

מה זה אומר להיות מתקשרת? לזהות את הנפש של האדם שמגיע אליי. מספיק לי לשמוע אותו בשביל לדעת את סיפור חייו. אני בעצם נותנת את הפיתרון בכל התחומים, כולל זוגיות ופרנסה. אנשים רוצים לדעת למה יש להם עיכובים בחיים ואיך נוכל להתגבר עליהם וכאן אני נכנסת לתמונה. בכל תחום אפשר להיעזר בתקשור - קריירה, שירות תעסוקתי, או בעיות מעיקות שיושבות על הלב בכל נושא.

כיצד התקשור מסייע לאנשים?

התקשור עוזר להאיר את הדרך בהמון תחומים. לפעמים צריך את ההכוונה הנכונה מגורם חיצוני שיאמין בך, בלי לשפוט. הלקוחות שלי הופכות להיות החברות שלי. אני איתן לאורך כל הדרך והן יודעות שיש תמיד למי לפנות.

"מצד אחד עובדת עם ילדים ומצד שני מכשפה", אומרת מיכל לוי תושבת העיר יבנה ואמא ל- 3 שכל חייה עסקה בתחום החינוך ובעלת צהרון וקייטנה בעיר.

לפני מספר חודשים קיבלה הארה בחלום כאשר סבא רבה שלה שידוע כאיש רוחני וצדיק גדול פנה אליה ופה הבינה כי היא צריכה לעשות שינוי וללכת עם האמת שבה ועם הרצון לעזור ולטפל דרך תקשור.

כיום מיכל בעלת תכנית בערוץ אינטרנטי עם מעל 10 אלף צפיות ומאות תגובות ופניות לקבלת עזרה. מיכל שמה לעצמה למטרה לעזור ולטפל בנשים לאחר משברי החיים בפרט כאלו שעברו מערכות יחסים קשות, חרדות, אלימות והטרדה.

דרך הטיפול, הנשים חוות העצמה ומקבלות פיתרונות וערכה לטיפול נפשי ובריאותי - והכול בעזרת תהילים.

לאחרונה אירחה מיכל את האושיה מורן אייזנשטיין אצלה בתכנית, שם סיפרה על חייה האישיים ועל הזוגיות.

לפייסבוק

בשיתוף מיכל לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מתקשרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully