וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאורך כל השנה: המתחמים שמציעים את מתקני השעשועים השווים ביותר

בשיתוף מג'יק קאס

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 9:56

לא משנה אם מדובר בילדים בגיל הרך, בהורים שלהם ואפילו בסבים שלהם - יום של כיף בפארק שעשועים הוא בילוי שמדבר לכולנו

ילדות אוכלות צמר גפן מתוק בלונה פארק. חופש גדול 2023. ShutterStock
ילדות אוכלות צמר גפן מתוק בלונה פארק. חופש גדול 2023/ShutterStock

משפחות רבות מקדישות לעצמן יום של הרפתקאות מרגשות באחד ממגוון המתחמים שמציעים מתקנים חדשניים, מלהיבים, שמספקים לנו חומר לזיכרונות וסיפורים משפחתיים שנים לאחר מכאן. קבלו כמה מהמתחמים האטרקטיביים ביותר הזמינים לכל המשפחה ולאורך כל השנה.

לכל קבוצות הגיל: קיפצובה

במורדות ירושלים, נמצא קיפצובה - פארק שעשועים מהנה ופופולרי למדי. המקום מציע מגוון רחב של מתקנים חדשניים המותאמים לכל המשפחה - מתינוקות ועד למבקרים מבוגרים, מבריכות כדורים, מתנפחים ושאר מתקני ג'ימבורי ועד לרכבת הרים וספינת פיראטים. מדובר במקום האידיאלי לחגוג, להתרגש וליהנות.

ללכת על הקלאסיקה: לונה פארק תל אביב

מתחם שעשועים ותיק מאוד. אם לא יצא לכם להגיע למתחם בשנים האחרונות, סביר להניח שמצפה לכם הפתעה. הפארק מציע היום הרבה יותר מאשר רכבת שדים וספינת פיראטים והוא מתאים גם לילדים קטנים, איתם ניתן לעלות על הגלגל הענק או על ספלי התה ולשתף אותם בחוויות שלנו מהמתקנים האלו כשהיינו בגילם. גם ילדים גדולים יותר ימצאו מה לעשות בלונה פארק, כמו האנקונדה, הבלאק ממבה או מגלשות המים.

חוויה ברמה בינלאומית: מג'יק קאס

מג'יק קאס הוא מתחם שעשועים חדשני וייחודי מסוגו בישראל, שנפתח השנה במישור אדומים. מדובר בפארק השעשועים המקורה הגדול במזרח התיכון המצטרף לכמה מהמתחמים הנחשבים ביותר בעולם כמו יורודיסני וניקולודיאון. מעבר למבחר ענק של מתקני שעשועים מתקדמים, מרהיבים ומאתגרים שטרם נראו בישראל (ביניהם "הפליפר", מתקן מסחרר במיוחד בשם "דיסקברי 360 ו"נבולאז"), ממתינות שלל חוויות נוספות שמתאימות לכל בני המשפחה - אולמות גיימינג ענקיים המציעים מעל 150 משחקים, חוויות סימולציה, מתקני ג'ימבורי ועוד המון הפתעות. אז אם חיפשתם אחר פארק שעשועים מומלץ לילדים שמתאים גם למבוגרים, מג'יק קאס הוא המקום בשבילכם. בנוסף, במקום מתחם קניות ומסעדות.

יום שלם של חוויות: סופרלנד

מתחם הסופרלנד, הממוקם בחולות ראשון לציון, מתפרש על שטח של מעל 80 דונם. לצד המתקנים, מציע הפארק אגם מלאכותי עם מפלים ופסלים היוצרים אווירה קסומה וייחודית. הסופרלנד מציע מגוון מתקנים המתאימים לכל קבוצות הגיל, מתחם מסעדות ושלל אטרקציות שיאפשרו לכל המשפחה לבלות בכיף. ניתן אפילו לארגן פיקניק משפחתי גדול על אחת מהמדשאות הגדולות או הספסלים הרבים הפזורים לאורך כל השטח ולהפוך את הביקור בפארק ליום שלם של כיף עם האנשים האהובים עליכם.

בשיתוף מג'יק קאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully