וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חברות ניקיון שאתם חייבים להכיר

בשיתוף cleanpro

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 16:09

ניקוי ספות, שטיחים ורכבים: חברות הניקיון שכדאי לכם להכיר

ניקוי ספות. יח"צ,
ניקוי ספות/יח"צ

ניקיון הוא חלק מחיינו והוא נוגע כמעט לכל דבר שאנו עושים בו שימוש בשגרה - במוצר, פריט, כלי רכב או רהיט. מעבר לזה, לפי מחקרים שנעשו, שמירה על ניקיון גם מאריכה את חייו של המוצר. אבק, חול וכתמים נדבקים או חודרים את החומר, והוא מתבלה מהר יותר וגם מריח פחות טוב לאחר זמן מה. אך לצערנו לא ניתן לנקות הכול בכוחות עצמנו, אז קבלו 3 חברות שמתמחות בניקיון.

ניקוי שטיחים. יח"צ,
ניקוי שטיחים/יח"צ

ניקוי ספות זה רק "קלין פרו"

עם המכשור והחומרים המתאימים, הספות שלכם יכולות לצאת ממש כמו חדשות. ניקוי ספות צריך להתבצע על ידי חברה מקצועית, עם ניסיון רב ועם רזומה עשיר. "קלין פרו" היא החברה המובילה בישראל לניקוי מקצועי של ספות, בין אם ניקוי ספות בד, ניקוי ספות זמש, ניקוי ספות כותנה, ניקוי ספות עור, ניקוי ספות עור הפוך, ניקוי ספות פשתן, ניקוי ספות קטיפה או מחומרים אחרים. חברת "קלין פרו" מתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים והספות והשירות שלה הוא בפריסה ארצית.

צריכים ניקוי שטיחים? תכירו את "קלין אקס"

כתמים נדבקים לשטיחים ואם לא מטפלים בהם בזמן, הם לא יורדים ועלולים לגרום נזק לשטיח. בנוסף, כדאי לנקות שטיח אחת לכמה זמן, גם מבלי שהוא מתלכלך. איך תעשו את זה? עם "קלין אקס", חברה מקצועית ואמינה שיש לה ניסיון רב עם ניקוי שטיחים כמו גם בניקוי ריפודים. למה לבחור בה? כי מאות לקוחות לפניכם בחרו בה, בגלל השירות המעולה שלה ובגלל העבודה הבלתי מתפשרת.

ניקוי ריפודי רכב. יח"צ,
ניקוי ריפודי רכב/יח"צ

רכב מנקים ב"קלין מיי קאר"

לא משנה איזה רכב יש לכם, גם אם מדובר ברכב החדיש ביותר שיש והיפה ביותר בשכונה, אחת לכמה זמן הוא יצטרך ניקיון יסודי. ניקיון רכב מדבר בדרך כלל על שטיפה חיצונית ושאיבה וניקיון פנימי, אבל לפעמים צריך גם יותר מזה - חברה שעושה ניקוי ריפודי רכב כשהמצב חמור, במקרה שיש ילדים קטנים לדוגמה. חברת "קלין מיי קאר" המוכרת והפופולרית היא גם החברה המובילה בתחום. היא מנקה ריפודי רכב, עושה פוליש וקס, ליטוש פנסים ועוד. בנוסף מספקת החברה שירות שטיפת רכב עד הבית. במקום שתצטרכו להגיע עם הרכב לשטיפה ולחכות בתור, לבזבז זמן יקר ובמקום ולשלם על זה לא מעט, "קלין מיי אר" תגיע אליכם ותעשה את העבודה אצלכם בחצר.

בשיתוף cleanpro

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully