וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול האסתטי שאת רוצה או הטיפול שאת צריכה?

בשיתוף P-Med Aesthetics

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 16:21

בוטוקס או חומצה היאלורונית - שוק הטיפולים האסתטיים פורח, אבל איך יודעים לבחור את הטיפול שמתאים לי ומה חשוב לבדוק לפני כל טיפול?

P-Med Aesthetics טיפולים אסתטיים. יח"צ,
P-Med Aesthetics טיפולים אסתטיים/יח"צ

בעידן הרשתות החברתיות העיסוק בנראות תופס מקום משמעותי בחיינו. אם בעבר טיפולי אסתטיקה נחשבו למותרות ולהליך יקר שמהווה בתוכו סיכונים בריאותיים, היום טיפולים אלו נזילים יותר לציבור הרחב. כמו בכל תחום גם בתחום, גם ברפואה האסתטית נכנסו חידושים וטכנולוגיות מהפכניות שתרמו לפריחת הענף וכיוצא מכך מגוון הטיפולים במרפאה התרחב, דבר שהפך את הבחירה בטיפול המתאים לקשה יותר עבור המטופלת.

הטיפול המהיר או הבטוח?

במרוצת השנים הגיל נותן את אותותיו ורקמות הפנים מתחילות לצנוח. כתוצאה מכך אזור הפנים מאבד נפח, דבר הגורם בין היתר להתכהות העור או הצטברות נוזלים. ברוב המקרים השינוי ניכר בעיקר באזור העיניים כתוצאה מרפיון הרקמות סביב העין הגורמות ל"מראה העייף".

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר באזור הפנים, הוא טיפול בשקעי העיניים. במסגרת הטיפול מוזרקים חומרים ייעודיים לאזור העין, במטרה להשיב לרקמות התת עוריות את הנפח שהיה להן בעבר. "כדי לטפל בשקעי העיניים בצורה טובה, צריך להבין באיזה אזור של העין יש לבצע את ההזרקה", מסבירה ד"ר אוקסנה בוגומולוב, רופאה בצוות המרכז הרפואיP-Med Aesthetics. "מעבר לטכניקה גבוהה, המינון של החומר הוא קריטי מכיוון שאזור העין שונה מאזורים אחרים בפנים. באזור יש כמות מוגברת של כלי דם ומערכת הלימפה, העור בו דק ועדין במיוחד, לכן צריך לעבוד בעדינות. טיפול זריז ואגרסיבי לא מתאים לאזור זה, עלול לגרום אפילו לנזק בלתי הפיך ואף עיוורון, לכן חשוב לתת לאזור זמן להתרגל לחומר ולקבל אותו. זו הסיבה שבניגוד למרפאות אחרות, בחרנו לפרוס את הטיפול על פני מספר פגישות ולא לבצע את כל ההליך בטיפול אחד מרוכז".

"בריאות המטופלות הוא הדבר החשוב ביותר, מה גם שטיפול הדרגתי שכזה מצליח לשמור על התוצאות למשך זמן ארוך יותר, מכיוון שאנו נותנים זמן לגוף להסתגל לשינוי. אנחנו רואים לא מעט מקרים בהם נשים "מלבישות" על עצמן בדמיון מראה מסוים או מגיעות למרפאה נעולות על טיפול שהן חושבות שיתאים ויחמיא להן, אך במבחן התוצאה, המציאות רחוקה מהדמיון", מוספה ד"ר אוקסנה בוגומולוב.

דריו סיפריס הבעלים והמייסד של המרכז הרופאי מוסיף: "אנחנו לא מוכנים להציג מצג שווא למטופלת, רק רופא מאבחן מבצע ואחראי לתוצאות. יש לנו אחריות כלפי המטופלות שלנו. חשוב להגיד למטופלות גם לא כשצריך - מה מיותר ואין בו צורך, גם אם זה אומר שבתור מרכז רופאי לאסתטיקה אנחנו ממליצים למטופלת שלא לעבור הליך מסוים שלדעתנו לא יטיב עמן. אסור לנו לשכוח שמדובר בבריאות ובעיניי זה אלף-בית של יושרה מקצועית. ערכים של יושרה, שקיפות ונתינה זו הפילוסופיה שמנחה כבר מספר דורות של רופאים במשפחתי. לשמחתי זה מוכיח את עצמו ויש לנו המון מטופלות חוזרות שוב ושוב, ונשארות איתנו לאורך זמן".

הילה מכפר סבא, אחת ממטופלות בקליניקה, מדברת מניסיון: "בהתחלה כשהגעתי ל-P-Med Aesthetics, תיארתי את כל מה שאני רוצה לעשות אך הם ניגשו ישר לעבודה, אלא התייחסו לכל בקשה ובחנו אותה יחד איתי. האם זה נחוץ? הכרחי? האם זה באמת כדאי? הבנתי שיש הרבה טיפולים שמוכרים לנו ובסופו של דבר מתגלים כטיפולים מיותרים. לא תמיד יש צורך בשינוי כולל. אצלי, הפיתרון היה מספר דברים נקודתיים שעשו הבדל גדול. הגישה הזו היא ממש נכס".

סוזנה פריד, אחת המטופלות במרפאה, מספרת כי הדבר הותיר עליה רושם חיובי במיוחד: "ב-P-Med Aesthetics היה משהו שלא חוויתי קודם במקומות אחרים. הטיפול באזור העיניים נפרש על פני שתי פגישות שונות. זאת אומרת, בטיפול הראשון הרופאה הזריקה לי רק חצי מחומר המילוי ואחרי שלושה שבועות הגעתי לטיפול השני ולאחר בדיקה השלימו את הטיפול. הייתי ממש מרוצה".

גם הילה מצטרפת לתחושות: "בעבר הרגשתי שמרפאות אחרות נמצאות איתי בקשר רק כדי לבצע טיפול מסוים, ולא כמעין ליווי או טיפול כולל תוך התחשבות בכל המצב שלי. אני שמחה לומר שפה הגישה שונה. הצוות נותן לך להרגיש שהקשר איתי כמטופלת הוא הרבה מעבר לטיפול בודד. למשל, אני מרגישה חופשי לקבל עצה והכוונה, בלי קשר לאם יש לי טיפול או לא. זה מדהים, לא פגשתי את זה באף מרפאה אחרת".

בין ההיצע ההולך וגובר של מכונים ומרפאות בענף האסתטיקה הרפואית, נראה כי התחרות על כל מטופל משחקת תפקיד משמעותי, ולנו כמטופלים חשוב להפעיל שיקול דעת ולזכור "שלא כל הנוצץ זהב". ברגעים כאלה חשוב להפנות את המבט פנימה ולשאול את עצמנו מה אנחנו באמת רוצים, מה הסיכונים ועל מי אנו יכולים לסמוך.

התוכן במאמר אינו מהווה המלצה ואינו תחליף להתייעצות עם רופא

המרכז הרפואי Aesthetics P-Med
קניון כפר סבא הירוקה, רפפורט 3 כפר סבא קומה 8.
טלפון: 0542545844
אתר
אינסטגרם

P-Med Aesthetics טיפולים אסתטיים. יח"צ,
P-Med Aesthetics טיפולים אסתטיים/יח"צ
בשיתוף P-Med Aesthetics

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully