וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית Payless: הצטרפו אל מעל 100,000 ישראלים

בשיתוף Payless

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 16:23

אנחנו יודעים שקיימות פלטפורמות רבות ואפליקציות המספקות מידע אודות נותני שירות ובעלי מקצוע. בדרך כלל, פלטפורמות אלו מספקות מידע אודות בעלי המקצוע עצמם והם אלו שיקבעו את המחיר עבור דרישותיכם

אפליקציית Payless. יח"צ,
אפליקציית Payless/יח"צ
אפליקציית Payless. יח"צ,
אפליקציית Payless/יח"צ

אנחנו יודעים שקיימות פלטפורמות רבות ואפליקציות המספקות מידע אודות נותני שירות ובעלי מקצוע. בדרך כלל, פלטפורמות אלו מספקות מידע אודות בעלי המקצוע עצמם והם אלו שיקבעו את המחיר עבור דרישותיכם. עם Payless הענף עומד להשתנות כי ב- Payless אתם ורק אתם קובעים את המחיר על השירות, התיקון, הייעוץ והטיפול שאתם צריכים.

כמו כל אפליקציה, כל שעליכם לעשות זה להירשם בצורה קלה וידידותית לאפליקציית Payless ומאותו הרגע תהפכו לצרכנים חכמים שיכולים לבצע את הפעולות הבאות:

לפתוח קריאת שירות בעצמכם ובקלות, לבחור מבין יותר מ-150 תחומים את התחום הרצוי לכם - DJ, מפיקים, יועצים, מנקים, רופאים, עורכי דין, חשמלאים ועוד, לציין ולהרחיב על השירותים אותם אתם צריכים, למלא פרטים חסרים, שם אתם תקבעו את המחיר שאתם מוכנים לשלם.

תוכלו לבחור לקבל הצעות מחיר נגדיות מנותני השירות עצמם, הצעות נמוכות יותר, הצעות גבוהות יותר מהסכום שבחרתם או לקבע אותו באופן שרירותי.

ומה לגבי נותני השירותים?

על מנת שלא תיווצר אי נעימות בעת הגעת נותן השירות ללקוח Payless, תתבקשו להעלות תמונות וסרטון שיסביר לנותן השירות את מהות הקריאה והעבודה הנדרשת. הקריאה שלכם מפורסמת לעשרות בעלי מקצוע רלוונטיים בעזרת Payless וזירת המסחר סביב קריאתכם החלה. לאחר מכן תגיע ההתראה: מזל טוב, נותן שירות הסכים לקריאתכם.

לבדוק את נותן השירות

בשלב הזה הקריאה עדיין לא אושרה מצדכם כי יש צורך בהסכמה ואישור מצדכם. תיכנסו לאזור בו אתם יכולים לראות את רשימת בעלי המקצוע שהסכימו לקריאתכם, ואף כאלו שיציעו הצעות נגדיות, נמוכות או גבוהות יותר ממה שהזנתם. כך Payless מבטיחים את היושרה וההגינות אצל כלל הצדדים המעורבים בתהליך.

תוכלו לבחור איזו הצעה לאשר, בדרך הבאה: לוחצים על נותן השירות אותו אתם בוחרים לבדוק טרם הזמנה. עוברים על כרטיסיית העבודות של נותן השירות על ידי לחיצה על שמו, מעיינים במסך שנפתח ומגבשים חוות דעת אישית, בשלווה ובנוחות. אם יש חיבור, תוכלו לאשר את נותן השירות ולבצע אישור הזמנה סופי. הקריאה שלכם תעבור לסל "קריאות סגורות" שם ישמרו פרטי העסקה ונותן השירות לצורך יצירת קשר עתידית בקלות ובנוחות מרבית.

Payless: קשר אישי ושקיפות בכל מחיר

לפעמים קשר אישי, כמו שיחת טלפון כדי לשמוע את הקול ולנסות לקבל עוד אינפורמציה, תוכלו ליצור קשר ישיר עם נותן השירות בפשטות, על ידי לחיצה על סימן ה-"טלפון" שמופיע צמוד לנותן השירות תפתח לכם האפשרות לשלוח אימייל ישיר לנותן השירות על מנת לברר פרטים נוספים או לפרט על נתונים שטרם ציינתם בקריאתכם.

מרוצים מנותן השירות? ב-Payless אפשר לדרג

באפשרותכם ועל פי רצונכם ושביעות רצונכם, תוכלו לדרג נותני שירות ובכך לסייע ולעזור ללקוחות אחרים לגבש את דעותיהם בהסתמך על חוויית השירות שאתם חוויתם מתחילת התהליך ועד לאחר ביצוע העבודה אליה הזמנתם אותו.

עצם הדירוג והשימוש שלכם ב- Payless, זהו צעד משמעותי וחשוב ביותר הנדרש לצורך שינוי תפיסת הצרכנות הקיימת בישראל, ביטול שיטות המצליח של נותני השירות והעברת החח והשליטה לידי המשלמים עצמם.

הצטרפו והתחילו לחסוך עם Payless

בשיתוף Payless

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully