וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את השף שעומד מאחורי ההצלחה של מסעדת "נינו במושבה" בירושלים

בשיתוף נינו במושבה

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 10:14

בלב ליבה של המושבה הגרמנית הקסומה בירושלים, ממוקמת מסעדת "נינו במושבה" - פנינה קולינרית המציעה מגוון מנות מהמטבח הים-תיכוני עם נגיעות קולינריות מכל העולם

שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים. אביה אשוש,
שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים/אביה אשוש

מסעדת "נינו במושבה" שפורחת מאז פתיחתה לפני מספר חודשים, פועלת בניצוחו של השף דוד גולן. במסעדה ניתן למצוא מנות כמו טורטליני בשר בציר סלק וחומץ בלסמי עם ירקות שורש, מאפה כורדי ממולא בבשר, ניוקי כבדים, מבחר מנות בשרים, פסטות בעבודת יד, ועוד מגוון מנות.

נינו במושבה נפתחה לאחר מסע קולינרי ארוך של השף דוד גולן במטבחים הלוהטים של ארה"ב וירושלים. למסעדה החליטו לקרוא "נינו"- ילד בספרדית (Niño) והמילה במושבה מתייחסת לשכונה המרהיבה בה ממוקמת המסעדה. המסעדה משלבת אווירה ירושלמית נהדרת, צעירה ושוקקת לצד אוכל ברמה הגבוהה ביותר, עם יחס חם ושירות מוקפד.

יצאנו לראיין את השף דוד גולן כדי לשמוע עוד על סיפור ההצלחה של המקום

שף דוד גולן, מה עומד מאחורי הקמת המסעדה?

"נינו במושבה פועלת במושבה הגרמנית בירושלים. מקום פסטורלי ויפה, אזור מתויר, מהיפים שיש לנו בעיר. המסעדה מציעה מטבח ים תיכוני מודרני, מטבח פתוח, אנחנו מבשלים לעיני הקהל. חוץ מזה יש לנו טאבון בלב המסעדה, זה לא משהו שפוגשים בהרבה במסעדות. כמו כן בתוך המסעדה יש לנו חדר VIP המתאים ל-70 אנשים. המסעדה היא החלום שלי, כל הזמן רציתי לפתוח מקום שיהיה הבית שלי, לארח אנשים ולגרום להם לבילוי טוב ולתחושה טובה. בנוסף רציתי להביא את הידע שלי ולהנגיש אותו לקהל הירושלמי דרך הצלחת".

מה מייחד את המטבח של נינו במושבה?

"המטבח הוא פיוז'ן ים תיכוני עם נגיעות אסייתיות. יש בו הרבה דברים שהבאתי איתי מארצות הברית - מתכונים וכל מיני דברים טובים. כמו שאמרתי, אנחנו מחזיקים טאבון מטורף שמוציא לנו מאפים משוגעים, ומשתדלים להביא מטבח ים תיכוני עדכני בדיוק כמו שהקהל הישראלי רוצה ואוהב".

שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים. אביה אשוש,
שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים/אביה אשוש
שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים. אביה אשוש,
שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים/אביה אשוש
שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים. אביה אשוש,
שף דוד גולן נינו במושבה ירושלים/אביה אשוש

כיצד הניסיון שלך במטבחים בהם עבדת בעבר בא לידי ביטוי בתפריט?

"לאורך השנים עבדתי בהרבה מאוד מטבחים, היו דברים שאהבתי מאוד, היו דברים שפחות, ואת הדברים הטובים שמתי לי בתיק להמשך המסע והיום אני מיישם את זה במטבח שלי. הניסיון שלי בא לידי ביטוי לא רק במתכונים אלא גם בניהול מסעדה, בניהול של המטבח עצמו, הכול כדי לספק ללקוחות שלנו חוויה מהנה".

איך הקהל מגיב?

"הקהל מגיב מצוין, אנחנו מקבלים פידבקים מעולים, אנשים שהיו ורק רוצים כבר לחזור שוב למסעדה. אנשים אוהבים את האווירה המיוחדת שיש לנו במקום, הם מטורפים על האוכל, יש לנו קהל מגוון, יש לנו כשרות של מחפוד שזה הכשרות הכי גבוהה שיש, אבל גם אנשים שלא אוכלים במחפוד גם באים אלינו. אין תחושת סיפוק טובה יותר - גם לעשות אוכל כשר בלי להדיר אף אחד וגם לגרום להם לשמחה בלב".

איפה אתה רואה את המסעדה בעוד כמה שנים?

"החלום? שנינו במושבה תהפוך לאייקון ירושלמי, זה מה שאני רוצה ובנוסף הייתי שמח שאנשים גם יעלו לרגל כדי לאכול אצלי. בעוד כמה שנים הייתי שמח לפתוח עוד סניפים בעזרת השם ולהתרחב גם למרכז הארץ".

אתם עושים אירועים?

"אנחנו עושים גם אירועים, עד 130 אנשים, עם תפריט מיוחד. כמובן שהכול נעשה בשיח ישיר ומקיף מול בעלי האירוע. אנחנו מספקים כל מה שדרוש על מנת להפוך את האירוע שלכם למושלם, הן ברמת הטעם, ברמת העיצוב וכמובן בשירות הלבבי שנספק לכם".

לסיום, מה נאחל לכם?

"שנמשיך בעשייה המבורכת והכי חשוב שנמשיך ליהנות ממה שאנחנו עושים הכי טוב - לארח אנשים ולתת להם לאכול מאכלים שאנו עושים עם הרבה לב ונשמה - זה המתכון המנצח של כל מנה".

נינו במושבה

כשרות - מחפוד

רחוב רחל אימנו 2, המשובה הגרמנית ירושלים

טל' להזמנות: 02-5638000

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נינו במושבה
  • עוד באותו נושא:
  • שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully